Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
KIM K
Kort karma: 45
Likede indlæg: 1700

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf KIM K » 8. mar 2018, 13:22

kulilte forgiftning er normalt en blid måde at dø på, derfor den er en af de foretrukne blandt selvmordere.
Der er som regel nogle der dør hvert år af kulilte forgiftning ved at grille indendørs, eller et delvist lukket miljø.
De mister bevidstheden inden de når at opdage forgiftningen, andre reddes fordi de når at få kvalme.
Senest rettet af KIM K 8. mar 2018, 13:25, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Flix
Kort karma: 19
Likede indlæg: 250

Indlægaf Flix » 8. mar 2018, 13:24

"Jeg holder fast i den forklaring indtil jeres beviser gør, at jeg er nødt til at fortælle hvilken død hun har lidt. Hvordan hun er død. Der gøres fund som betyder, at sandheden er nødt til at komme frem".

"Det er forfærdeligt, det der skete. I hører det om lidt. Jeg vil ikke have, at verden hører, hvad der skete med hende"

Det her lyder da som om, der kommer en ny - eller i hvert fald uddybende - forklaring?
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 848
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 13448

Indlægaf Mi55y » 8. mar 2018, 13:25

Flix skrev:"Jeg holder fast i den forklaring indtil jeres beviser gør, at jeg er nødt til at fortælle hvilken død hun har lidt. Hvordan hun er død. Der gøres fund som betyder, at sandheden er nødt til at komme frem".

"Det er forfærdeligt, det der skete. I hører det om lidt. Jeg vil ikke have, at verden hører, hvad der skete med hende"

Det her lyder da som om, der kommer en ny - eller i hvert fald uddybende - forklaring?

Eller også så hentyder han til dengang, hvor han først holdt fast i, at han havde sat hende af i live og derefter bliver nødt til at fortælle, hvad der er sket. For det giver jo ingen mening, at en luge i hovedet skulle være mere skånsomt end en kulilteforgiftning.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Klummerlig
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Indlægaf Klummerlig » 8. mar 2018, 13:26

Hvordan vil han forklare kradsemærker på armene når hun døde i et andet rum?
4
Lalana
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Lalana » 8. mar 2018, 13:26

Flix skrev:"Jeg holder fast i den forklaring indtil jeres beviser gør, at jeg er nødt til at fortælle hvilken død hun har lidt. Hvordan hun er død. Der gøres fund som betyder, at sandheden er nødt til at komme frem".

Ja det var også det jeg tænkte, men det er jo tydeligvis det her med at hun blev lukket inde og kulilten
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31746

Indlægaf paint » 8. mar 2018, 13:27

KIM K skrev:kulilte forgiftning er normalt en blid måde at dø på, derfor den er en af de foretrukne blandt selvmordere.

Præcis. Derfor giver det heller ingen mening at familien skulle skånes for detaljer, i dén anledning. Det er jo ingenting, i forhold til hvad han selv har haft gang i.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 974
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 25703

Indlægaf icelady » 8. mar 2018, 13:29

Jeg følger dækingen på EB og jeg forstå ikke, at manden kan gå op, lukke lugen, velvidende at der forinden har været et problem med undertryk i ubåden?

Og at han så råber til Kim om at slukke motorerne. :gruble:

Det hænger sgu ikke rigtig sammen, synes jeg. Det virker mest som en bortforklaring.

Edit: Han forklarede tidligere at han lukkede lugen pga "good seamanship" (noget i den stil).. men hvorfor dælen lukke den, når han åbenbart ved at der har været problemer med undertryk når lugen er lukket???
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Lalana
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Lalana » 8. mar 2018, 13:30

paint skrev:
KIM K skrev:kulilte forgiftning er normalt en blid måde at dø på, derfor den er en af de foretrukne blandt selvmordere.

Præcis. Derfor giver det heller ingen mening at familien skulle skånes for detaljer, i dén anledning. Det er jo ingenting, i forhold til hvad han selv har haft gang i.

Nej hvis den "blidere" forklaring var at hun fik en meget tung låge i hovedet, fik kraniebrud og forblødte - så virker den her forklaring på ingen måde værre.
Hvor er det dog irriterende med alle hans løgne
1
Brugeravatar
ina
Kort karma: 390
Likede indlæg: 3019

Indlægaf ina » 8. mar 2018, 13:31

Jeg følger med på b.dk og DR.dk og jeg synes altså de skriver lidt forskellige ting. :gruble:
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31746

Indlægaf paint » 8. mar 2018, 13:39

Lalana skrev:
paint skrev:

Nej hvis den "blidere" forklaring var at hun fik en meget tung låge i hovedet, fik kraniebrud og forblødte - så virker den her forklaring på ingen måde værre.

Han har indtil videre ikke sagt andet end løgne. Først var hun sat af ved kajen på Refshaleøen. Så var hun omkommet af en luge i hovedet og begravet til søs. Så måtte han desværre skære hende i stykker, med en sav som han heldigvis havde taget med i båden, sammen med plasticstrips, rørstumper og andet tungt, som kunne bindes til de ligdele (som han ikke vidste han ville skulle håndteres da han sejlede hjemmefra med hende)
Da hendes hoved så blev fundet uden skader efter slag. var hun nu død af kulilteforgiftning......og hvis I heller ikke tror på det, finder jeg bare på noget andet. :stoned:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
fisken80
Kort karma: 768
Likede indlæg: 28978

Indlægaf fisken80 » 8. mar 2018, 13:41

Men altså uanset hans forskellige forklaringer om, hvad hun døde af, så er der jo ingen af dem der forklarer stikkemærkerne i underlivet og de øvrige tekniske beviser for kønslig omgang med hende. Ej heller kradsemærkerne.

Men at han bliver ved med at lyve passer jo fint med mentalundersøgelsens resultat.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 517
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7937

Indlægaf Studsgaard » 8. mar 2018, 13:44

Lalana skrev:
paint skrev:

Som jeg forstår det, så mener han blidere for ham selv, da der skulle have foregået et tilsvarende undertryk i ubåden før da den lagde ved kaj.
0
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 996
Likede indlæg: 11482

Indlægaf Aragorn » 8. mar 2018, 13:50

Studsgaard skrev:
Lalana skrev:
paint skrev:

Som jeg forstår det, så mener han blidere for ham selv, da der skulle have foregået et tilsvarende undertryk i ubåden før da den lagde ved kaj.

Er det ikke parteringen han siger, han holdt skjult, fordi det var så forfærdeligt at hendes familie ikke skulle vide det?

Sådan opfattede jeg i hvert fald noget jeg læste tidligere, men givet at jeg nærmest ikke har sovet i en uge, så smutter der noget her og der.
0

Invisible kid
Locked away in his brain
From the shame and the pain
World down the drain
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 517
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7937

Indlægaf Studsgaard » 8. mar 2018, 13:53

Aragorn skrev:
Studsgaard skrev:
Lalana skrev:
paint skrev:

Er det ikke parteringen han siger, han holdt skjult, fordi det var så forfærdeligt at hendes familie ikke skulle vide det?

Sådan opfattede jeg i hvert fald noget jeg læste tidligere, men givet at jeg nærmest ikke har sovet i en uge, så smutter der noget her og der.

Måske også det.
Jeg læste lige på DR at han uddyber at han mener en låge i hovedet og dermed øjeblikkelig død var bedre end det varme og kulilte hun døde af.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 974
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 25703

Indlægaf icelady » 8. mar 2018, 13:59

- Jeg synes, vi mangler noget meget vigtigt, nemlig hvordan jeg har det på det her tidspunkt. Og jeg ved godt, at du måske ikke vil høre det, siger Peter Madsen henvendt til anklageren.

:gruble: :stoned:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Livets forhold"