Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 844
Likede indlæg: 14814

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf TinaW » 22. okt 2020, 15:03

PerXX skrev:
A 7 skrev:
icelady skrev:Nå... Jeg læste en vild konspirations teori.

Grunden til Peter Madsen ikke havde travlt med at komme væk fra området, da han flygtede (han ses på en overvågningsvideo gå i nogenlunde roligt tempo) er følgende: Han ville slet ikke slippe væk, men istedet fanges og overflyttes til Storstrøms Fængsel.

Nå, tænker man så..og hvorfor vil han så overflyttes dertil??? :gruble:

Jo, det ligger jo tæt på vand, så han er i realiteten ved at forberede en fangeflugt fra Storstrøms Fængsel, hvor han bliver hentet i en båd, og smuglet til Sverige, hvor en gruppe kvinder, der er vilde med Peter Madsen, har købt et meget afsidesliggende skærgårdshus til ham.

Jeg skrev jo det var en teori. :D

Herstedvester ligger altså tættere på vand, end Storstrøms Fængsel gør. Sorry, der røg den teori. :cool:

Jeg har en bedre teori!
Hvis man går på Google Maps og søger efter henholdsvis Storstrøm Fængsel, og Herstedvester Fængsel, så er det jo tydeligt hvorfor man måtte foretrække Storstrøm Fængsel! :lol2:

Billede

Herstedvester har da ellers bedre rating :D
9
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 633
Likede indlæg: 16251

Indlægaf Flora » 22. okt 2020, 15:13

TinaW skrev:
PerXX skrev:
A 7 skrev:

Grunden til Peter Madsen ikke havde travlt med at komme væk fra området, da han flygtede (han ses på en overvågningsvideo gå i nogenlunde roligt tempo) er følgende: Han ville slet ikke slippe væk, men istedet fanges og overflyttes til Storstrøms Fængsel.

Jo, det ligger jo tæt på vand, så han er i realiteten ved at forberede en fangeflugt fra Storstrøms Fængsel, hvor han bliver hentet i en båd, og smuglet til Sverige, hvor en gruppe kvinder, der er vilde med Peter Madsen, har købt et meget afsidesliggende skærgårdshus til ham.

Herstedvester ligger altså tættere på vand, end Storstrøms Fængsel gør. Sorry, der røg den teori. :cool:

Jeg har en bedre teori!
Hvis man går på Google Maps og søger efter henholdsvis Storstrøm Fængsel, og Herstedvester Fængsel, så er det jo tydeligt hvorfor man måtte foretrække Storstrøm Fængsel! :lol2:

Billede

Herstedvester har da ellers bedre rating :D

Der er vist også noget med, at man får tæsk med et jernrør i Storstrøms Fængsel. Det er ikke sikkert, at smørrebrødet er det værd :P
5
Brugeravatar
NoLady
Kort karma: 27
Likede indlæg: 766

Indlægaf NoLady » 5. nov 2020, 11:42

Nu har jeg læst hele tråden fra start til slut. Meget spændende og på mange måder en lærerig tråd. :gogo:
0
Det er umuligt, sagde tvivlen
Det er farligt, sagde frygten
Det er unødigt, sagde fornuften
Gør det alligevel, sagde hjertet
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 797
Likede indlæg: 9277

Indlægaf Zonta » 5. nov 2020, 21:34

A 7 skrev:

Er du sikker på det? :D

Hvis det gør, er det altså ikke meget tættere på :lol2:
1
J, juli 2018.

Tilbage til "Livets forhold"