Indlægaf Stars » 15. aug 2017, 11:51
Code71 skrev:DenBruneMunk skrev:IrmaPigen skrev:Manden er kun sigtet.
Hvis man ikke ved hvad "folk kan finde på" så gælder det jo også for hende. Den slags virker begge veje.
Jeg synes det er lidt synd for manden at befolkningen nærmest allerede har dømt ham til at være drabsmand.
Helt enig, kvinden kan være lige så meget en del af et plan og et PR stunt. Eller også er hun alene om det, og hun har selv været ude for et uheld, helt uden Madsen's indblanding. Konspirationer er der nok af. Indtil politiet åbner op for lidt mere information, hvis og så fald at der virkelig er afgivet en ny historie om kvindens og Madsens bevægelser og at han IKKE satte hende af i havnen, det kan jo være hans ændring er klokkeslæt og ikke andet, så resten er præcis det vi kender men måske først kl. 22.00 eller 23.30 . Who knows, kun få mennesker lige nu.
Men HVIS det nu er/var et PR stunt. Er de så ikke ved at have kørt den liiiiidt for langt ud nu? Jeg mener at når man så bliver anholdt og sigtet for drab af en person. Ville man så ikke sige oh oh og så fortælle sandheden ASAP?
Men de leder altså STADIG efter hende og forventer ikke længere at finde hende i live.
Det tyder for mig på at den med PR-tingen godt kan begraves ret effektivt?
Hvis det er et PR-stunt, må det være et "PR-stunt gone wrong".
Altså, at hun er kommet ud for en ulykke efter, han har sat hende i land.
Så kan Madsen nok så meget forklare politiet den rette sammenhæng, men hvis hun er faldet i havet og druknet, kan han jo ikke bevise det.
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."
Børnenes statsminister?