Falstria skrev:OberstNasig skrev:Falstria skrev:OberstNasig skrev:Jeg synes da ikke, at det er helt usandsynligt at der kan have være opstået en situation, hvor han fx har følt sig tiltrukket af hende og har gjort tilnærmelser, hvorefter hun har reageret stærkt og han har været så bange for at tabe ansigt eller at blive dømt for overgreb, at han i ren affekt fx har skubbet hende hårdt, så hun er faldet og har slået hovedet ind i en skarp kant.
Det er ihvertfald efter min mening verdens ringeste argument, at man ikke kan forestille sig at en specifik person, har det i sig. Bare for at tage et godt eksempel, så synes de fleste da at Marcel/Amagermanden var en flink fyr med engagement i lokallivet.
Men jeg erkender også, at ingen er dømt endnu. Så der kan være en helt anden årsag til hendes forsvinden, men det ser p.t ikke så pænt ud, at han ændrer forklaring og at politiet ligefrem har varetægtsfænglset ham uden et lig. Jeg tænker om kæresten kan have modtaget sms´er fra journalisten, der har indikeret at ham raket-fyren var en sær snegl.
Hvis du en dag løber tør for strøm på mobilen og den sidste person du blev set sammen med blev meldt savnet, hvad ville du så sige til en anklage om et muligt drab og et ophold i arresten på det grundlag?
Jeg forstår ikke helt. Løb hans telefon tør for strøm eller hvad? Og hvilken sammenhæng har det med noget?
Det er ækvivalent.
I en u-båd kan mobiler ikke benyttes, ikke engang et kompas kan benyttes i en u-båd.
Det kunne også bare være en sejlbåd der var uden for mobilmasternes rækkevidde, det er også ækvivalent.
Okay. For mig ændrer det intet ift., hvad jeg hælder mest til.