Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Code71 » 21. aug 2017, 16:07

Han er åbenbart også sigtet for overlagt drab iflg TV 2
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Akehurst2
Kort karma: 889
Likede indlæg: 25483

Indlægaf Akehurst2 » 21. aug 2017, 16:26

Code71 skrev:Han er åbenbart også sigtet for overlagt drab iflg TV 2

Det hedder bare drab i Danmark, ikke noget med overlagt.

Det har han været hele tiden, han er bare ikke varetægtsfængslet på baggrund af den sigtelse.
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 21. aug 2017, 16:32

Akehurst2 skrev:
Code71 skrev:Han er åbenbart også sigtet for overlagt drab iflg TV 2

Det hedder bare drab i Danmark, ikke noget med overlagt.

Det har han været hele tiden, han er bare ikke varetægtsfængslet på baggrund af den sigtelse.

Okay jeg beklager hehe. Jeg havde bare kun hørt om sigtelsen for uagtsomt manddrab indtil nu
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Guru
Kort karma: 15
Likede indlæg: 331

Indlægaf Guru » 21. aug 2017, 16:35

Atomic Blonde skrev:
Guru skrev:Som nævnt før, så kunne være at:

Det hele er et PR-stunt fra Madsens side. Han har før udtalt at han godt kunne tænke sig at lave en storslået kriminel handling for at skabe opmærksomhed omkring sig selv og hans projekter, vel at mærke uden at nogen kommer til skade. Det kriminelle vil så bestå i at han starter et drama og sætter politi og retssystem i gang uden grund. Han har så lavet en aftale med journalisten om at hun forsvinder i en periode, og skriver en lang artikel omkring det hele.

Her er hans udtalelse fra 2014 :

»Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,« lød det dengang fra Peter Madsen."

https://www.sondagsavisen.dk/underholdn ... -i-rummet/

Det skal siges at han de sidste 3 år har arbejdet en del med at bygge store brintballoner. Med det jeg kender til ham, ville det ikke undre mig at han kunne finde på den slags. Han er lidt af en fantast, og ser iøvrigt mere sig selv som en kunst-ingeniør end som normal ingeniør. Jeg kan dårligt forestille mig, at han har gjort det som de anklager ham for. Der mangler et motiv. Han drikker ikke alkohol og tager ikke stoffer. Det har han slet ikke tid til, så det er ikke noget der er gået galt mens han var påvirket. Han er desuden altid 100% optaget af sine projekter.

Alternativt, kan det jo være journalisten selv der ønsker at forsvinde, og har set mødet med PM som en god anledning. Hvorfor leder de efter hende i sverige? Noget tyder altså på at hun er taget tilbage til sverige.

Anyways, Jeg tror der skal tænkes lidt ud boksen, når man har med typer som PM at gøre. Det er jo netop det han er kendt for. At tænke ud af boksen.
Jeg kan garantere dig for at hvis det er et PR-stunt fra hans side, så har idioten fået mobiliseret politiet, forsvaret, redningsberedskabet og en masse private personer, samt nu også vores retsvæsen. Han vil opleve en shitstorm af dimensioner efter at have brændt millioner af vores skattekroner af. Og så kan han sgu nok vinke farvel til fremtidige finansieringer. Ligeledes, hvis den forsvunden svenske journalist er en del af dette, så må hun have en utrolig dårlig smag i munden.

Well, det er da bedre end at han har slået hende ihjel. Mange vil sikkert være sure, men der vil også være nogen der synes det fedt.
0
“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way” – Alan Watts.
Mocca
Kort karma: 36
Likede indlæg: 1180

Indlægaf Mocca » 21. aug 2017, 16:51

Så er hun åbenbart fundet!
Mon ikke en undersøgelse af liget, gør alle klogere på, hvad der er sket?
0
MissHelenaVon
Kort karma: 25
Likede indlæg: 338

Indlægaf MissHelenaVon » 21. aug 2017, 16:54

Et lig er fundet i vandet omkring Amager, dog er det ikke blevet bekræftet, at det er Kim der er fundet.
1
Mocca
Kort karma: 36
Likede indlæg: 1180

Indlægaf Mocca » 21. aug 2017, 16:56

Angelina skrev:
Mocca skrev:Så er hun åbenbart fundet!
Mon ikke en undersøgelse af liget, gør alle klogere på, hvad der er sket?

Hvor ser / hører du det?

I optakten til Nyhederne på TV2...
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3487
Likede indlæg: 26039

Indlægaf Wizzze » 21. aug 2017, 17:09

For et par dage siden, drillede jeg i en PB Krølle med, at hun burde sadle Pony ekspressen, og tage en ridetur langs kanten af kalvebod fælled, så ville hun sikkert breake sagen. Og nu finder de hende åbenbart lige der :8:

Krølle, har du været ude og ride ??
1
Do as I say! :whip:
Modesty Blame
Kort karma: 378
Likede indlæg: 6298

Indlægaf Modesty Blame » 21. aug 2017, 17:15

Hvorfor er der så mange, der går ud fra, at der er et seksuelt motiv? Netop det, at det er en ulykke, hvids Madsen siger sandheden, tyder da på, at det ikke er et seksuelt motiv.
1
godtnavn
Kort karma: 684
Likede indlæg: 7393

Indlægaf godtnavn » 21. aug 2017, 17:18

Wizzze skrev:For et par dage siden, drillede jeg i en PB Krølle med, at hun burde sadle Pony ekspressen, og tage en ridetur langs kanten af kalvebod fælled, så ville hun sikkert breake sagen. Og nu finder de hende åbenbart lige der :8:

Krølle, har du været ude og ride ??

Jeg ser ingen anden forklaring end at du er indblandet i mordet.
4
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 490
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 15069

Indlægaf Hunkat » 21. aug 2017, 17:29

Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?
3
L'enfer, c'est les autres

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 702
Likede indlæg: 12932

Indlægaf Æble » 21. aug 2017, 17:35

Men hvis det ikke var en ulykke, er det så ikke verdens dårligste plan han har haft? Det har næppe været planlagt hele tiden. Der må være sket noget uventet, ulykke eller håndgemæng.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1861
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 33006

Indlægaf LadyFox » 21. aug 2017, 17:41

Hunkat skrev:Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?

Min kamerat havde være fuld natten til jul for et nogle år siden, julemorgen skal han med metroen, falder ned på sporet og dør på stedet. Han var en rask ung mand der kun lige var blevet voksen. Er man uheldig, skal der virkelig ikke meget til.
1
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 490
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 15069

Indlægaf Hunkat » 21. aug 2017, 17:45

LadyFox skrev:
Hunkat skrev:Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?

Min kamerat havde være fuld natten til jul for et nogle år siden, julemorgen skal han med metroen, falder ned på sporet og dør på stedet. Han var en rask ung mand der kun lige var blevet voksen. Er man uheldig, skal der virkelig ikke meget til.

Det er klart, uheld kan ske, også freak accidents som ingen havde set komme. Og som andre nævner, jeg tror altså heller ikke at han har bygget en ubåd og inviteret folk ned i den så han kunne lokke hende den lækre journalist med og skille sig af med hende, slet ikke!
Jeg har desværre også kendt folk som kom af dage på virkelig uheldige måder, ud af det blå. Det er nok skalaen der undre mig. Altså, metroskinner, det er alligevel et fald på 2~ m fra hoved til skinner, det kan næsten ikke lade sig gøre i en ubåd som er 1,8m i højden. Selvfølgelig kan det stadig ske, jeg har svært ved at se det for mig.
0
L'enfer, c'est les autres

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31746

Indlægaf paint » 21. aug 2017, 18:09

Hunkat skrev:
LadyFox skrev:

Det er klart, uheld kan ske, også freak accidents som ingen havde set komme. Og som andre nævner, jeg tror altså heller ikke at han har bygget en ubåd og inviteret folk ned i den så han kunne lokke hende den lækre journalist med og skille sig af med hende, slet ikke!
Jeg har desværre også kendt folk som kom af dage på virkelig uheldige måder, ud af det blå. Det er nok skalaen der undre mig. Altså, metroskinner, det er alligevel et fald på 2~ m fra hoved til skinner, det kan næsten ikke lade sig gøre i en ubåd som er 1,8m i højden. Selvfølgelig kan det stadig ske, jeg har svært ved at se det for mig.

Der er væsentligt længere ned fra tårnet i ubåden end 1.80m.

Hun kan være faldet ned deroppefra og ned i bunden. Hun kan også have stået på stigen op til tårnet, med hovedet over kanten, hvorefter lugen er banket ned i hovedet på hende (og den er tung). Og der er sikkert flere muligheder end dette.
Det med lugen, der smækker i for fuld hammer, burde ikke kunne ske - medmindre der netop er tale om et uheld.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Livets forhold"