Indlægaf Hunkat » 21. aug 2017, 17:45
LadyFox skrev:Hunkat skrev:Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?
Min kamerat havde være fuld natten til jul for et nogle år siden, julemorgen skal han med metroen, falder ned på sporet og dør på stedet. Han var en rask ung mand der kun lige var blevet voksen. Er man uheldig, skal der virkelig ikke meget til.
Det er klart, uheld kan ske, også freak accidents som ingen havde set komme. Og som andre nævner, jeg tror altså heller ikke at han har bygget en ubåd og inviteret folk ned i den så han kunne lokke hende den lækre journalist med og skille sig af med hende, slet ikke!
Jeg har desværre også kendt folk som kom af dage på virkelig uheldige måder, ud af det blå. Det er nok skalaen der undre mig. Altså, metroskinner, det er alligevel et fald på 2~ m fra hoved til skinner, det kan næsten ikke lade sig gøre i en ubåd som er 1,8m i højden. Selvfølgelig kan det stadig ske, jeg har svært ved at se det for mig.
0
L'enfer, c'est les autres
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast