Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
godtnavn
Kort karma: 633
Likede indlæg: 6661

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf godtnavn » 21. aug 2017, 17:18

Wizzze skrev:For et par dage siden, drillede jeg i en PB Krølle med, at hun burde sadle Pony ekspressen, og tage en ridetur langs kanten af kalvebod fælled, så ville hun sikkert breake sagen. Og nu finder de hende åbenbart lige der :8:

Krølle, har du været ude og ride ??

Jeg ser ingen anden forklaring end at du er indblandet i mordet.
4
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 468
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14648

Indlægaf Hunkat » 21. aug 2017, 17:29

Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?
3
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 688
Likede indlæg: 12071

Indlægaf Æble » 21. aug 2017, 17:35

Men hvis det ikke var en ulykke, er det så ikke verdens dårligste plan han har haft? Det har næppe været planlagt hele tiden. Der må være sket noget uventet, ulykke eller håndgemæng.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 31206

Indlægaf LadyFox » 21. aug 2017, 17:41

Hunkat skrev:Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?

Min kamerat havde være fuld natten til jul for et nogle år siden, julemorgen skal han med metroen, falder ned på sporet og dør på stedet. Han var en rask ung mand der kun lige var blevet voksen. Er man uheldig, skal der virkelig ikke meget til.
1
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 468
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14648

Indlægaf Hunkat » 21. aug 2017, 17:45

LadyFox skrev:
Hunkat skrev:Det der virkelig undre mig er at HVIS det virkelig var et uheld, hun træder forkert og slår hul i hovedet.... Altså, hvis han går i panik, så må det jo betyde hun er død øjeblikkeligt. Hvis hun faldt og brækkede benet og skreg i smerte så havde han vel gået op til overfladen og ringet efter hjælp. Hvis hun havde været i livet efter uheldet, så har hun jo skulle have hjælp. Men han er gået i panik med det samme, det indikerer for mig at hun er død på stedet (eller meget meget hurtigt efter). Hvor mange af den slags uheld kan man ha' på så lidt plads?

Min kamerat havde være fuld natten til jul for et nogle år siden, julemorgen skal han med metroen, falder ned på sporet og dør på stedet. Han var en rask ung mand der kun lige var blevet voksen. Er man uheldig, skal der virkelig ikke meget til.

Det er klart, uheld kan ske, også freak accidents som ingen havde set komme. Og som andre nævner, jeg tror altså heller ikke at han har bygget en ubåd og inviteret folk ned i den så han kunne lokke hende den lækre journalist med og skille sig af med hende, slet ikke!
Jeg har desværre også kendt folk som kom af dage på virkelig uheldige måder, ud af det blå. Det er nok skalaen der undre mig. Altså, metroskinner, det er alligevel et fald på 2~ m fra hoved til skinner, det kan næsten ikke lade sig gøre i en ubåd som er 1,8m i højden. Selvfølgelig kan det stadig ske, jeg har svært ved at se det for mig.
0
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
paint
Kort karma: 585
Likede indlæg: 29771

Indlægaf paint » 21. aug 2017, 18:09

Hunkat skrev:
LadyFox skrev:

Det er klart, uheld kan ske, også freak accidents som ingen havde set komme. Og som andre nævner, jeg tror altså heller ikke at han har bygget en ubåd og inviteret folk ned i den så han kunne lokke hende den lækre journalist med og skille sig af med hende, slet ikke!
Jeg har desværre også kendt folk som kom af dage på virkelig uheldige måder, ud af det blå. Det er nok skalaen der undre mig. Altså, metroskinner, det er alligevel et fald på 2~ m fra hoved til skinner, det kan næsten ikke lade sig gøre i en ubåd som er 1,8m i højden. Selvfølgelig kan det stadig ske, jeg har svært ved at se det for mig.

Der er væsentligt længere ned fra tårnet i ubåden end 1.80m.

Hun kan være faldet ned deroppefra og ned i bunden. Hun kan også have stået på stigen op til tårnet, med hovedet over kanten, hvorefter lugen er banket ned i hovedet på hende (og den er tung). Og der er sikkert flere muligheder end dette.
Det med lugen, der smækker i for fuld hammer, burde ikke kunne ske - medmindre der netop er tale om et uheld.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1828
Likede indlæg: 14487

Indlægaf Krølle » 21. aug 2017, 18:17

Wizzze skrev:For et par dage siden, drillede jeg i en PB Krølle med, at hun burde sadle Pony ekspressen, og tage en ridetur langs kanten af kalvebod fælled, så ville hun sikkert breake sagen. Og nu finder de hende åbenbart lige der :8:

Krølle, har du været ude og ride ??

Pony har haft fri, så jeg har været forskånet for skræmmende syn af død kvinde, men hun er fundet, hvor vi normalt færdes. Nasty stuff.
0
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 142
Likede indlæg: 3189

Indlægaf Tux » 21. aug 2017, 18:23

Godt hun er fundet, så kan folkedomstolen snart få stillet deres hungren efter hvad der er sket..
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 620
Likede indlæg: 15708

Indlægaf Flora » 21. aug 2017, 18:24

Kan de lukkede døre ikke bare handle om, at hendes pårørende skulle have lov at have ro til at "fordøje nyheden" uden pressens indblanding?
2
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 1122
Likede indlæg: 9430

Indlægaf Bøtte » 21. aug 2017, 18:30

Det er så kun en torso, der er fundet.
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 21. aug 2017, 18:31

Fååååårk hende de har fundet, har hverken hovede, arme eller ben :8:

Hvis det ER hende, hvad dælen er der så sket?
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
MOGA
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4235

Indlægaf MOGA » 21. aug 2017, 18:33

Liget mangler arme og ben?!
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5899

Indlægaf twinkle » 21. aug 2017, 18:33

Code71 skrev:Fååååårk hende de har fundet, har hverken hovede, arme eller ben :8:

Det blev jeg også virkelig chokeret over! Hvis han har parteret hende, så tror jeg slet ikke på det var en ulykke!

Ser er jo ikke lige noget dyr i danske farvande som fortærer halvdelen af et lig :gruble:
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 3941
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 40804

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2017, 18:33

Hvordan kan det være "for tidligt at afgøre om torsoen er fra en ung kvinde"? :forvirret:
Senest rettet af kidkomb 21. aug 2017, 18:35, rettet i alt 3 gange.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
#notallfeminists
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5899

Indlægaf twinkle » 21. aug 2017, 18:34

Falstria skrev:
Code71 skrev:Fååååårk hende de har fundet, har hverken hovede, arme eller ben :8:

Hva???

De holder pressemøde lige nu..
http://ekstrabladet.dk/112/article6787128.ece
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Livets forhold"