Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 4105
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 43396

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2017, 19:09

Lisma skrev:
Soulme skrev:Politiet mener at liget har ligget længere tid i vandet.
Så det måske ikke hende.
Men hvem dælen er det så?
Er der nogen andre forsvindende kvinder de mangler?

Jeg tænkte på hende kvinden der har været forsvundet i et par år. Hende hvor eksmanden blev dømt uden et lig, hun havde overbragt børnene til samvær hos ham i Kbh og vendte ikke tilbage til Vejle.
Jeg tror dog det er Kim.

Gud, ja, det kan da være.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
Man som i jeg
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2017, 19:13

Falstria skrev:
kidkomb skrev:
Lisma skrev:
Soulme skrev:Politiet mener at liget har ligget længere tid i vandet.
Så det måske ikke hende.
Men hvem dælen er det så?
Er der nogen andre forsvindende kvinder de mangler?

Jeg tænkte på hende kvinden der har været forsvundet i et par år. Hende hvor eksmanden blev dømt uden et lig, hun havde overbragt børnene til samvær hos ham i Kbh og vendte ikke tilbage til Vejle.
Jeg tror dog det er Kim.

Gud, ja, det kan da være.

Så længe holder et lig ikke i vand...

Nej, det er selvfølgelig rigtigt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
Man som i jeg
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 62
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2070

Indlægaf DenBruneMunk » 21. aug 2017, 19:14

Soulme skrev:
Falstria skrev:
Soulme skrev:Kan hun være smidt hel i vandt. Og strøm, sten, noter på båd osv evt. Kunne have revet hende i stykker?
Eller er det umuligt?

Det er umuligt... Det skulle være en meget selektiv sten der lige tager og kapper hovedet af.

:genert:
Det har du selvfølgelig ret i. Prøver bare at komme tvivlen kommer ham til gode.
Lyder virkelig langt ude hvis han har parteret hende.

Så har ubåden virkelig set pæn ud indvendig, og værktøj? Det har han så med fuldt overlæg planlagt før hun kom ombord på ubåden. Hmmmm
0
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 221
Likede indlæg: 5795

Indlægaf Lathyrus » 21. aug 2017, 19:15

Det er simpelthen uhyggeligt og klamt! Uanset om det er Kim eller en anden kvinde der (delvist) er fundet.

Hvordan får man dog tanken at skære folk i flere dele og dumpe dem i vandet??! :puke: :shock:

Hvis det ER Kims krop som er fundet, så tror jeg ikke på ulykke overhovedet. At partere et lig er så sygt at jeg ikk kan tro man finder på det i panik efter en ulykke.

Og så har vi da en god forklaring på hvorfor ubåden blev sænket, der må ha været voldsomme mængder blod hvis hun blev parteret.
5
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 1336
Likede indlæg: 14764

Indlægaf Aima » 21. aug 2017, 19:21

Det her er kraftedme den mest sindssyge, absurde sag i flere årtier. Jeg er fandme efterhånden rystet, og jeg er ellers en tough cookie.
20
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 62
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2070

Indlægaf DenBruneMunk » 21. aug 2017, 19:24

Falstria skrev:
DenBruneMunk skrev:Så har ubåden virkelig set pæn ud indvendig, og værktøj? Det har han så med fuldt overlæg planlagt før hun kom ombord på ubåden. Hmmmm

En skarp kniv er alt der behøves, det har man altid på en båd og alle mulige andre steder (selvom de er ulovlige).
Der er ulovlige knive i ethvert køkken.

Jeg aner det ikke men jeg tror ikke en stor kniv, selvom den er 30 cm lang hjælper nok til at, på få timer, få parteret en krop, og komme igennem knogler og andet. Det er så bare mig, jeg mener ikke den krop tilhører offeret her.

HVIS og så fald, det virkelig er sandt, så håber man at Madsen får livstid for alt det han har fået sat gang i, og håber IKKE han går over i historien, for det var så nok hans mål, det skal slettes og kun retssagen burde bestå som udført.
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 1336
Likede indlæg: 14764

Indlægaf Aima » 21. aug 2017, 19:25

Jeg tør i øvrigt godt satse alt jeg ejer på, det er Kim. Kvindelig dumpes i Køge bugt, ni dage senere dukker en torso fra et andet kvindelig tilfældigvis op ved Amager. Jojo, principielt set, bevares, men altså nej. Det er hende. Eller, noget af hende.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3484
Likede indlæg: 25972

Indlægaf Wizzze » 21. aug 2017, 19:26

Soulme skrev:
Falstria skrev:
Soulme skrev:Kan hun være smidt hel i vandt. Og strøm, sten, noter på båd osv evt. Kunne have revet hende i stykker?
Eller er det umuligt?

Det er umuligt... Det skulle være en meget selektiv sten der lige tager og kapper hovedet af.

Det har du selvfølgelig ret i. Prøver bare at komme tvivlen kommer ham til gode.

Jeg tror det er meget mere sandsynligt at det er en skibsskrue, der har ramt hende, der er jo masser af trafik af store skibe, og de mærker ikke hvis de rammer noget der flyder i vandet, f.eks. det skib, hvor han kun var 30m fra at kollidere i natten. :gruble:

Men det kan jo også bare være tiden i vandet :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1828
Likede indlæg: 14487

Indlægaf Krølle » 21. aug 2017, 19:31

Wizzze skrev:
Soulme skrev:
Falstria skrev:
Eller er det umuligt?

Jeg tror det er meget mere sandsynligt at det er en skibsskrue, der har ramt hende, der er jo masser af trafik af store skibe, og de mærker ikke hvis de rammer noget der flyder i vandet, f.eks. det skib, hvor han kun var 30m fra at kollidere i natten. :gruble:

Det skulle godt nok også være en meget selektiv for ikke at nævne præcis skibsskrue, der sådan lige tilfældigvis kappede hovede, ben og arme af uden at smadre torsoen.

Ydrk. Det er eddermaneme creepy.
1
Brugeravatar
Vixen
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2847

Indlægaf Vixen » 21. aug 2017, 19:32

Wizzze skrev:
Soulme skrev:
Falstria skrev:
Eller er det umuligt?

Meget præcis skibsskrue, som tilfældigvis saver hoved, arme og ben af, synes jeg. Ej, det tror jeg altså ikke på. Og jeg tror heller ikke, lemmerne falder af at være i vand, nærmest uanset hvor lang tid, der er tale om...
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2017, 19:34

Lisma skrev:
Wizzze skrev:
Soulme skrev:
Falstria skrev:
Eller er det umuligt?

Ej, begge ben er sat af lige under knæet og begge arme oppe ved skuldrene og hovedet cuttet af. Det kan kun være et andet menneske der har gjort det.

Jeg har slet ikke set de her oplysninger. Sagde de det på pressemødet?
Også det med kæden?
0
Man som i jeg
Slettet bruger
Likede indlæg: 20779

Indlægaf Slettet bruger » 21. aug 2017, 19:39

icelady skrev:Hvis det er hende, har han vel parteret hende, fordi han ikke kunne slæbe hende op igennem tårnet i hel tilstand.

Eller for at sprede sporene, lige som ham der Jaguar der parterede en og spredte delene rundt omkring i kvarteret mellem Nyboder og Gothersgade i Kbh, det var i 2003 ca.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 21. aug 2017, 19:41

DenBruneMunk skrev:
Falstria skrev:
DenBruneMunk skrev:Så har ubåden virkelig set pæn ud indvendig, og værktøj? Det har han så med fuldt overlæg planlagt før hun kom ombord på ubåden. Hmmmm

En skarp kniv er alt der behøves, det har man altid på en båd og alle mulige andre steder (selvom de er ulovlige).
Der er ulovlige knive i ethvert køkken.

Jeg aner det ikke men jeg tror ikke en stor kniv, selvom den er 30 cm lang hjælper nok til at, på få timer, få parteret en krop, og komme igennem knogler og andet. Det er så bare mig, jeg mener ikke den krop tilhører offeret her.

HVIS og så fald, det virkelig er sandt, så håber man at Madsen får livstid for alt det han har fået sat gang i, og håber IKKE han går over i historien, for det var så nok hans mål, det skal slettes og kun retssagen burde bestå som udført.

Man skærer jo uden om knoglerne, lige som normalt når man skærer kød ud.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3484
Likede indlæg: 25972

Indlægaf Wizzze » 21. aug 2017, 19:42

OK, vidnet der fandt hende, har oplyst at der var en sort kæde omkring torsoen. Så er det ikke en skibsskrue, HVAD FANDEN ER DER SKET DERUDE DEN NAT???? :tie:
0
Do as I say! :whip:
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 21. aug 2017, 19:43

Aima skrev:Jeg tør i øvrigt godt satse alt jeg ejer på, det er Kim. Kvindelig dumpes i Køge bugt, ni dage senere dukker en torso fra et andet kvindelig tilfældigvis op ved Amager. Jojo, principielt set, bevares, men altså nej. Det er hende. Eller, noget af hende.

Ja og som jeg har sagt adskillige gange, så var eneste forklaring på at han sank ubåden at han vile skylle en masse blod ud af den, ergo må han have parteret hende inde i ubåden.

Så har han bagefter prøvet at vaske den ren, opgivet og så sænket den.
0

Tilbage til "Livets forhold"