Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1106
Likede indlæg: 16604

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf dgd2007 » 22. aug 2017, 14:43

Men altså, hvis han har stået og skåret arme og ben af nede i ubåden, så er han rablende sindssyg :blush:
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 465
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14591

Indlægaf Hunkat » 22. aug 2017, 14:44

dgd2007 skrev:Det har lige været på CNN også :)
Det var dog en lidt rodet forklaring, hvor han blandt glemte at nævne, at han havde sænket ubåden.

Min mand bor udenfor Cleveland, Ohio og han spottede historien i sin lokalavis, så han måtte lige høre om det nu også var rigtigt, han kunne slet ikke forestille sig sådan noget havde forgået i Danmark.
0
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 752
Likede indlæg: 13127

Indlægaf Lemonella » 22. aug 2017, 14:49

paint skrev:
Crookshanks skrev:Nu spørger jeg lige dumt, men altså..

Hvordan kan politiet på nuværende tidspunkt ikke være klar over om det er hende eller ej. Jeg ved godt at det skal bekræftes via dna, men come on...

Peter Madsen må sku da vide om han har parteret hende eller ej.

Politiet er altid hyperforsigtige med at melde noget ud, før de er 100% sikker. Det undrer mig, at de ikke melder ud, at de kan udelukke, at torsoen/personen er en der har begået selvmord.

Det har de jo udelukket ved, at sige, arme, ben og hoved er skåret af bevidst. Det tror jeg næppe en selvmorder kan klare.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2074

Indlægaf DenBruneMunk » 22. aug 2017, 14:52

Hunkat skrev:
Det var dog en lidt rodet forklaring, hvor han blandt glemte at nævne, at han havde sænket ubåden.

Min mand bor udenfor Cleveland, Ohio og han spottede historien i sin lokalavis, så han måtte lige høre om det nu også var rigtigt, han kunne slet ikke forestille sig sådan noget havde forgået i Danmark.

Undskyld , vi ved sådan set ikke om det er foregået i Danmark eller om de finder ud af og fortsætte i Sverige afhængig af fund de gør, for nu ved vi det kan ske :)
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 584
Likede indlæg: 29633

Indlægaf paint » 22. aug 2017, 14:54

Lathyrus skrev:
paint skrev:

Hvordan kan politiet på nuværende tidspunkt ikke være klar over om det er hende eller ej. Jeg ved godt at det skal bekræftes via dna, men come on...

Politiet er altid hyperforsigtige med at melde noget ud, før de er 100% sikker. Det undrer mig, at de ikke melder ud, at de kan udelukke, at torsoen/personen er en der har begået selvmord.

Hvis man har begået selvmord kan man ikke skære sine arme, ben og hoved af, så det siger vel sig selv at torsoen ikke er en selvmorder.

Ja, ikke? ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 465
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14591

Indlægaf Hunkat » 22. aug 2017, 14:54

DenBruneMunk skrev:
Hunkat skrev:

Undskyld , vi ved sådan set ikke om det er foregået i Danmark eller om de finder ud af og fortsætte i Sverige afhængig af fund de gør, for nu ved vi det kan ske :)

Selvfølgelig kan det ske overalt, det er bare slet ikke hverdagskost som det er mange steder i USA desværre. Han var helt chokeret på mine vegne :lol:
1
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
abcd
Kort karma: 413
Likede indlæg: 13361

Indlægaf abcd » 22. aug 2017, 14:57

Jeg kan godt udtænke en anordning der tillader at begå et selvmord der ender med en parteret krop.
0
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 22. aug 2017, 15:01

Parteringen er iflg TV2 en bevidst handling. Så det udelukker vidst en ulykke (altså feks en skibskrue eller lignende)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2074

Indlægaf DenBruneMunk » 22. aug 2017, 15:05

Code71 skrev:Parteringen er iflg TV2 en bevidst handling. Så det udelukker vidst en ulykke (altså feks en skibskrue eller lignende)

Skal det ende med han har gjort alt dette, så har han virkelig mistet besindelsen, eller så har han tyvstartet på Jigsaw , det er simpelthen for vildt at han nogle år tilbage taler om noget alle vil høre om, og så skulle det måske lige være dette her.

Imorgen bliver mere interessant , der får vi vel nogle DNA spor afklaret, og så ved de nok til at anklage ham for overlagt mord, sådan en handling kan ikke være andet, hvis det så er tilfældet.
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3455
Likede indlæg: 25286

Indlægaf Wizzze » 22. aug 2017, 15:09

Bevidst afskæring :tie:

Min hjerne kan slet ikke komme på noget scenarie / motiv, som dækker alle elementer i den her sag :stoned:
2
Do as I say! :whip:
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 22. aug 2017, 15:33

Flora skrev:

Det handler vel om, at politiet ikke vil melde identiteten ud før de er 100% sikre og det er de først, når de har analyseret DNA'et. Selvom Peter Madsen eventuelt har fortalt, at han har parteret Kim Walls lig kan man jo i princippet ikke vide om en eller anden også er blevet parteret og smidt i havet. Det er selvfølgelig ikke særlig sandsynligt, men i princippet en mulighed. Jeg tænker det er derfor.

I normale sager ja, men i denne her sag der jo åbenlyst er særegen er der en muligheder der ikke udelukkes med DNA: At Kim Wall har en ukendt enægget tvilling, og det er tvillingen der er død.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Slettet bruger » 22. aug 2017, 15:35

abcd skrev:Jeg kan godt udtænke en anordning der tillader at begå et selvmord der ender med en parteret krop.

"Selfie-guillotinen"
0
OberstNasig
Kort karma: 173
Likede indlæg: 1876

Indlægaf OberstNasig » 22. aug 2017, 15:40

Jeg er nærmest ikke i tvivl om at det er Kim, der er fundet parteret. Sorry, but not sorry.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 584
Likede indlæg: 29633

Indlægaf paint » 22. aug 2017, 15:41

eks-Maupassant skrev:
Flora skrev:

Det handler vel om, at politiet ikke vil melde identiteten ud før de er 100% sikre og det er de først, når de har analyseret DNA'et. Selvom Peter Madsen eventuelt har fortalt, at han har parteret Kim Walls lig kan man jo i princippet ikke vide om en eller anden også er blevet parteret og smidt i havet. Det er selvfølgelig ikke særlig sandsynligt, men i princippet en mulighed. Jeg tænker det er derfor.

I normale sager ja, men i denne her sag der jo åbenlyst er særegen er der en muligheder der ikke udelukkes med DNA: At Kim Wall har en ukendt enægget tvilling, og det er tvillingen der er død.

At Kim Walls, ukendte enæggede tvilling, skulle dukke op, parteret, i Øresund - samtidigt med at hendes (for hende) ukendte søster er blevet dræbt på en ubåd, er vel nok nogenlunde lige så usandsynligt som at planeten Mars er lavet af chokolade. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 617
Likede indlæg: 15670

Indlægaf Flora » 22. aug 2017, 16:07

eks-Maupassant skrev:
Flora skrev:

I princippet har du ret. I realiteten sker den slags kun i dårlige krimiserier, så jeg tror godt vi kan udelukke den mulighed.
0

Tilbage til "Livets forhold"