Animepige som svigerdatter?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Søn / Bror / Far bliver kærster med animepige - ok?

Ja, det er helt fint. Hun kan komme med til julefrokost hvis det er.
14
50%
Ja, men kun hvis hun ikke er en animeskolepige.
2
7%
Nope.
12
43%

Afgivne stemmer: 28
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1745

Re: Animepige som svigerdatter?

Indlægaf Mavis » 1. sep 2017, 05:14

Vlad Kalashnikov skrev:
Pølsemix skrev:For mig der er lidt langsom, går spørgsmålet på om svigerdatteren er en papfigur eller en der er "anime"-rollespiller? :gruble:
En animekæreste kaldes også for en waifu.

Billede

De ældes ikke, så det er ligesom Kvinde vers. 2.0

Billede

De fås også som talende hologrammer:

Som dedikeret anime-fan (for nu lige at få det på det rene, anime er bare det japanske ord for animation) bruges waifu 9 ud af 10 gange ironisk. Ellers som erstatning for "celebrity crush" -hvis jeg nu crushede på hende der fra den der serie, ville hun være min "waifu".
1
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.
Brugeravatar
Mavis
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1745

Re: Animepige som svigerdatter?

Indlægaf Mavis » 1. sep 2017, 05:22

Moxy-lady skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Nogle kvinder er begyndt at se hvor det bærer henad, og prøver at komme fremtiden i forkøbet ved at tage kampen med anime op på deres egen hjemmebane.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Du svarer ikke rigtig på de spørgsmål der bliver stillet i tråden, og det gør det svært at diskutere det med dig.

Og til ovenstående, det er ikke private piger "der har set lyset" det er kommercielle firmaer der laver billeder for at tjene penge. Jeg siger ikke at der ikke er piger der forsøger at kopiere manga-looket, men jeg synes at du er overordentlig naiv hvis du tror at det er pigerne selv der står bag det dér.

Det kunne det sagtens være. Jeg dyrker selv cosplay (dog ikke med så lidt tøj på, så ville min far højst sandsynligt slå mig ihjel). Der ER mennesker der gør det for penge fra "klamme gamle mænd" men for det meste er det bare nørder der render rundt og har det sjovt.

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Cosplay
2
Det gode brød. Fra Schulstad. Smager frisk. Og er. I skiver.

Tilbage til "Forhold og sex"