Hunkat skrev:avdotja skrev:Hunkat skrev:Lige nu synes jeg de fleste af dem er rimelig træls. Jeg er stressramt, så jeg er hjemme hele dagen, lydsensitiv og har et stort behov for middagslur. Det passer dårligt med naboer på ferie (=hjemme hele dagen), græsslåning og ombygnings/flytteprojekter. At de asfalterer vej på begge sider af bygningen hjælper heller ikke.
Ellers er de nu meget søde. Der er snart sommerhygge og så skal jeg lige spejde overboen ud og pænt bede dem om at tænke over at de går meget på hælene. Ellers er der ikke så meget, bortset fra deres trang til at vaske tøj kl. 21-22 om aftenen.
Altså de render rundt med stilletter sent om aftenen/tidligt om morgen?
Nærmere at når de træder ned så lægger de primært vægten sidst i skridtet, altså på hælen, hvilket man tydeligt kan høre forskel på i gamle bygninger. Det giver et 'slag' so to speak.
Lad mig sige det sådan, jeg var klar over at en af dem havde forstuvet anklen før jeg så ham med forbinding om foden.
I så fald vil jeg råde dig til at overveje dine ord nøje og alvorligt overveje om det ikke hører under det man må aktivere som "irriterende ting man bare må leve med når man bor i etageejendom".
En ting er at bede folk om at overveje deres fodtøj eller spørge om det er muligt at øve springgymnastik på andre tidspunkter end kl 2 om natten; men at bede folk om at ændre deres normale gangart er altså ret ekstremt.