Finde hinanden igen efter en (mindre) krise

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 216
Likede indlæg: 2280

Re: Finde hinanden igen efter en (mindre) krise

Indlægaf Zombie » 25. okt 2015, 20:25

Jeg vil bare lige afslutte tråden her med en update.

Det går rigtig godt. :) Vi fik snakket ekstra ud omkring tingene, og det gav mere ro på. Jeg synes også, vi har fundet hinanden igen, stille og roligt.

Min kæreste har af sig selv sat en pause for nogle events, der kunne rippe lidt op i usikkerhed, indtil årsskiftet. Mest fordi han selv har brug for ro på, men også af hensyn til mig. Det viser mig, at han har gjort sig nogle tanker omkring det skete, og at det ikke bare er "Phew, dodged that bullet, now let's move on"-tankegang fra hans side.

I weekenden havde jeg den halvårlige bytur jeg lige kan slæbe mig afsted til, og undervejs ringede min kæreste for lige at sige hej. Senere viste det sig, at han var blevet lidt urolig for mig - det har gjort ham lidt usikker, alt hvad der skete. Dette viser mig også, at han har taget tingene meget alvorligt og det er betryggende.
Vi havde en god snak om det, og nu er vi begge trygge og sikre.

Så alt i alt, hjalp jeres gode råd meget og jeg håber på, at vi ikke kommer til at stå i en lignende situation en anden gang. :)
12

Tilbage til "Forhold og sex"