Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 138
Likede indlæg: 2038

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 12. apr 2016, 21:33

icelady skrev:
Mangoness skrev:
Jeg har et par spørgsmål: Spiste han ærterne eller pillede han dem bare? Hvis han spiste dem: Er det første gang, han indtager ærter? :gruble:

Kan han ikke bare være allergisk overfor ærter generelt? (en i min familie er meget allergisk overfor ærter og bliver meget syg, hvis h#n spiser dem)

Jeg synes jeg kan spore en form for "Arh, er det ikke for letkøbt (hehe) at give ærterne skylden"-eftertænksomhed i dit indlæg. :D

Jeg mangler mere en bekræftelse af, at det ER ærterne, der har gjort det. Det kan vel være en reaktion på en del ting. Kan se, at hun ikke har fulgt op på sit opslag.

(Eneste kommentar er en, der skriver "Det er derfor man skal købe økologisk." )

Haha ja, jeg vil også meget gerne have en bekræftelse af, om det nu også er ærterne, fordi der - netop som du siger - kan være masser af ting, som har gjort det. Så jeg vil meget gerne have lidt flere informationer om hændelsen, så vi kan opklare mysteriet! Man kan ikke bare sådan udelade detaljer! :-D
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1253
Likede indlæg: 19060

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. apr 2016, 17:43

Folk der tager de der facebook-tests og så kommenterer dem harmdirrende som om de havde noget med virkeligheden at gøre :lol2:
"Ullas næste kæledyr vil blive en hund og de mødes første gang tirsdag aften"
Ulla: Nej DET kan i hvert fald ikke passe for jeg er allergisk overfor hunde!!! Og forresten går jeg altid til squaredance hele tirsdag aften!!

Jaja rolig nu :sarkasme:
15
I'm a social vegan. I avoid meet.
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Sjo » 14. apr 2016, 18:31

^^
Sådan én ven har jeg også. Sidst hun bitchede over en test, var da hun tog en test som angiveligt blev brugt i folkeskolen. Hun har bare intet filter. :rulle:
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 725
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14640

Indlægaf icelady » 15. apr 2016, 09:22

Over 500 *venner* ... Det er mange . Men ikke alle læser de ting man ligger ind . Kunne godt tænke mig at se hvor mange der gør . Og som vil hjælpe . ....................................... SÅ Søde venner vil i ikke gå ind på Photocare Frederikshavn og finde denne skønne dreng og give jeres stemme på ham

Tak til jer der vil hjælpe og har stemt

Som om du har tænkt dig at tjekke deres side og se, hvor mange af dine venner der rent faktisk har gjort det???? :gruble: :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1637
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15040

Indlægaf kidkomb » 15. apr 2016, 09:28

"Hjælp hjælp hjælp!!!!
Er der nogen der har gode råd, til lindring af skoldkoppe kløe.... *smileys debatten ikke kan skrive*"

Ja. VACCINER DIT SKIDE BARN!!

EDIT: Og så blev jeg lige gjort opmærksom på, at man ikke vaccinerer mod skoldkopper :lol:
Kæft det er flot Kid. Sorry :blush:
Senest rettet af kidkomb 15. apr 2016, 09:34, rettet i alt 1 gang.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 80
Likede indlæg: 506

Indlægaf MissDitte » 15. apr 2016, 09:30

kidkomb skrev:"Hjælp hjælp hjælp!!!!
Er der nogen der har gode råd, til lindring af skoldkoppe kløe.... *smileys debatten ikke kan skrive*"

Faktisk indgår skoldkopper ikke i det alm vaccinationsprogram...
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1637
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15040

Indlægaf kidkomb » 15. apr 2016, 09:32

MissDitte skrev:
kidkomb skrev:"Hjælp hjælp hjælp!!!!

Faktisk indgår skoldkopper ikke i det alm vaccinationsprogram...

*facepalm* Undskyld :blush: Det troede jeg de gjorde.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2224

Indlægaf hotlips » 16. apr 2016, 16:11

Ih nu begynder folk igen at indfange vinbjergsnegle og tegne alt muligt latterligt på.

Og det er fucking fuldvoksne der opfører sig på den måde, jeg har ikke et specielt nostalgisk forhold til vinbjergsnegle men det er trods alt vilde dyr og det er sq langt ude at te sig som det var legetøj.
3
Smiling_Goat
Kort karma: 614
Likede indlæg: 9398

Indlægaf Smiling_Goat » 16. apr 2016, 16:38

hotlips skrev:Ih nu begynder folk igen at indfange vinbjergsnegle og tegne alt muligt latterligt på.

Og det er fucking fuldvoksne der opfører sig på den måde, jeg har ikke et specielt nostalgisk forhold til vinbjergsnegle men det er trods alt vilde dyr og det er sq langt ude at te sig som det var legetøj.

Øhm... Hva? :ticks:

Hvordan tegner man på en snegl? Og hvad tegner man? Så mange spørgsmål.
2
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 138
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Mangoness » 16. apr 2016, 16:54

Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:Ih nu begynder folk igen at indfange vinbjergsnegle og tegne alt muligt latterligt på.

Jeg fandt lige den her på Google:

Billede
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 403
Likede indlæg: 5257

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. apr 2016, 17:02

Lama skrev:Hold da op.

Som journalist er det virkelig skideirriterende, når man får stillet en om, der er helt i oprør over sådan en sag. :D

Stop dem på Facebook, hvis I kan.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2224

Indlægaf hotlips » 16. apr 2016, 17:37

Smiling_Goat skrev:

De skriver numre, navne eller tegner små nuttede ting på så man kan se det er deres og hvis de opdager de prøver at stikke af fra haven henter de dem tilbage, det er iforvejen nogen de har hentet andre steder. Så er det sq bare ærgerligt hvis deres have er et skidt sted at bo for en snegl der iøvrigt er fredet.

Det er virkelig besynderligt at gøre den slags, tror sq jeg skriver jeg har fanget et egern og skrevet navn på og malet prikker på...
6
Smiling_Goat
Kort karma: 614
Likede indlæg: 9398

Indlægaf Smiling_Goat » 16. apr 2016, 18:15

hotlips skrev:
Smiling_Goat skrev:

De skriver numre, navne eller tegner små nuttede ting på så man kan se det er deres og hvis de opdager de prøver at stikke af fra haven henter de dem tilbage, det er iforvejen nogen de har hentet andre steder. Så er det sq bare ærgerligt hvis deres have er et skidt sted at bo for en snegl der iøvrigt er fredet.

Det er virkelig besynderligt at gøre den slags, tror sq jeg skriver jeg har fanget et egern og skrevet navn på og malet prikker på...

Undskyld, men det her er muligvis den mest fucked samtale jeg har haft i år.. :lol:

Det er vildt
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 725
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14640

Indlægaf icelady » 16. apr 2016, 21:41

icelady skrev:
Over 500 *venner* ... Det er mange . Men ikke alle læser de ting man ligger ind . Kunne godt tænke mig at se hvor mange der gør . Og som vil hjælpe . ....................................... SÅ Søde venner vil i ikke gå ind på Photocare Frederikshavn og finde denne skønne dreng og give jeres stemme på ham

Tak til jer der vil hjælpe og har stemt

Som om du har tænkt dig at tjekke deres side og se, hvor mange af dine venner der rent faktisk har gjort det???? :gruble: :rulle:

Nå, det havde hun så tænkt sig at gøre :D

Jeg er lige blevet tagget i hendes opslag (sammen med en 9-10 andre) med kommentaren; "Kan jeg få jer til at give et like? + div hjerte og smile-smileys",
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 524
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6656

Indlægaf Delfin » 16. apr 2016, 21:48

POCKETKITTEN skrev:
Lama skrev:Hold da op.

Som journalist er det virkelig skideirriterende, når man får stillet en om, der er helt i oprør over sådan en sag. :D

Stop dem på Facebook, hvis I kan.

Det var så en af de gange, hvor der er trimmet for meget i citaterne. Hvad snakker I om :D
2
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"