Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2241

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 12. mar 2016, 19:51

Apropos ovenstående:

21/2-16

J: I nogle dage har jeg næsten ikke kunne rumme i min krop at danske kulturpersonligheder udtaler til verdenspressen at " jeg skammer mig over at være dansker"
At for nogle er politisk uenighed = ret til at nedgøre hele sit ophav sine rødder og kultur og sine landsmænd
På trods af Donald Trumph fremfærd i USA har jeg endnu ikke hørt amerikanere udtale at de skammer sig over at komme fra USA. Det gir jo heller ingen mening
Så LUK RØVEN

M: Bare så enig......... Godt brølt løve ♡♡♡♡♡

Jeg kigger så tilfældigvis Js profil igennem af anden årsag og ser dette, d. 2/1-16

J: Har siddet på fb og fulgt opdateringer, læst et par tilfældige avisartikler bl.a fra Naser Khader og Joakim B Olsen
Igen igen er det rystende at læse folks kommentarer i de forskellige tråde når politikere giver deres mening til kende på en demokratisk facon. Tilsvining, øgenavne og virkelig hadske udmeldinger fra folk der synes det er iorden at svine folkevalgte til på groveste vis fordi man er uenig
Der bliver talt om politikerlede her og der. Jeg synes der er meget lede i befolkningen som gør det svært for politikerne at have holdninger der ikke udelukkende er politisk korrekte.
Jeg bemærker at der er nogle af mine fb venner der også kører den stil. Vil bare sige: Fremover bliver i slettet hvis i skammer andre ud.

M: Bravo fætter.... er helt enig. Vi må gerne svine/gøre nar ad politikerne på det groveste, med grimme ord og tegninger, men ve dem hvis de kommer med en mening vi ikke er enig i.
Er mange gange flov over at være dansker, hvordan er det dog efterhånden folk sviner hinanden til på sociale medier, hvis man ikke lige er enig med dem.
TAL ORDENTLIG, DET KOSTER IKKE NOGET........

:lol:
5
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6025

Indlægaf LadyFox » 12. mar 2016, 20:12

Moxy-lady skrev:Apropos ovenstående:

21/2-16

J: I nogle dage har jeg næsten ikke kunne rumme i min krop at danske kulturpersonligheder udtaler til verdenspressen at " jeg skammer mig over at være dansker"
At for nogle er politisk uenighed = ret til at nedgøre hele sit ophav sine rødder og kultur og sine landsmænd
På trods af Donald Trumph fremfærd i USA har jeg endnu ikke hørt amerikanere udtale at de skammer sig over at komme fra USA. Det gir jo heller ingen mening
Så LUK RØVEN

M: Bare så enig......... Godt brølt løve ♡♡♡♡♡

Jeg kigger så tilfældigvis Js profil igennem af anden årsag og ser dette, d. 2/1-16

J: Har siddet på fb og fulgt opdateringer, læst et par tilfældige avisartikler bl.a fra Naser Khader og Joakim B Olsen
Igen igen er det rystende at læse folks kommentarer i de forskellige tråde når politikere giver deres mening til kende på en demokratisk facon. Tilsvining, øgenavne og virkelig hadske udmeldinger fra folk der synes det er iorden at svine folkevalgte til på groveste vis fordi man er uenig
Der bliver talt om politikerlede her og der. Jeg synes der er meget lede i befolkningen som gør det svært for politikerne at have holdninger der ikke udelukkende er politisk korrekte.
Jeg bemærker at der er nogle af mine fb venner der også kører den stil. Vil bare sige: Fremover bliver i slettet hvis i skammer andre ud.

M: Bravo fætter.... er helt enig. Vi må gerne svine/gøre nar ad politikerne på det groveste, med grimme ord og tegninger, men ve dem hvis de kommer med en mening vi ikke er enig i.
Er mange gange flov over at være dansker, hvordan er det dog efterhånden folk sviner hinanden til på sociale medier, hvis man ikke lige er enig med dem.
TAL ORDENTLIG, DET KOSTER IKKE NOGET........

:lol:

Folk skal virkelig også stoppe med at sige "Tal ordentligt, det koster ikke noget".
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10296

Indlægaf icelady » 12. mar 2016, 22:14

Billede
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 13. mar 2016, 06:36

"like in 3 sec
Kissing Test ( 12+ )
1. hold your breath .
2. like this pic .
3. go follow -> Suraj Singh
4. do not cheat .
5. release .
6. if u pass , you're a great kisser"

:forvirret:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 13. mar 2016, 07:12

lillebjoern skrev:"like in 3 sec
Kissing Test ( 12+ )
1. hold your breath .
2. like this pic .
4. do not cheat .
5. release .

Du godeste :forvirret2: :stoned: Men der er helt sikkert folk der kommenterer, "DET KU' JEG!!"
Nogle reagerer som det at klare en "test" på Facebook, er deres største achievement :rulle:
1
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 13. mar 2016, 08:19

Miss_no_More skrev:
Kissing Test ( 12+ )
1. hold your breath .
2. like this pic .
4. do not cheat .
5. release .

Du godeste :forvirret2: :stoned: Men der er helt sikkert folk der kommenterer, "DET KU' JEG!!"
Nogle reagerer som det at klare en "test" på Facebook, er deres største achievement :rulle:

Some people... En bekendt skrev også på Facebook at "Yes! Jeg fik A i denne engelsk-test. Kan jeg mon putte det på mit curriculum? ;) ". :mellow:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 09:17

Billede

:D
9
....

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. mar 2016, 10:06

Ja, det kan man jo håbe på :-D.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 10:15

ShuruQ skrev:Ja, det kan man jo håbe på :-D.

'I don`t get it? :genert:
3
....

Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 13. mar 2016, 10:19

icelady skrev:

Spring is around the corner ;)
6
:whip:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. mar 2016, 10:19

icelady skrev:

"Spring around the corner" :-D.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 13. mar 2016, 19:50

Holy crap... Delt af en vens ven.

MIN vens kommentar: "Tæsket til tillid?"

Billede
1
:whip:
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. mar 2016, 22:45

Så fik jeg tjekket årsopgørelse. Det var det jeg frygtede :( Skattefar vil have penge.

Det kunne jeg selvfølgelig sætte mig ned og lave en arrig og harmfuld opdatering over.
Jeg kunne også vælge bare at betale pengene uden at lade nogen det vide.
Som et tredie alternativ har jeg også mulighed for at undelade at betale og betale de renter, der måtte komme, uden at brokke mig.

Men som det positive menneske jeg nu for det meste er, så vælger jeg at sige "Okay; de fleste af jer vil ikke bidrage til dette velfærdssamfund, så må andre jo.

Og en af "andre" er så mig.

Kan I sove godt :)

:gruble: Jamen sov godt. :D
1
....

Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 14. mar 2016, 01:41

lillebjoern skrev:
Miss_no_More skrev:
Kissing Test ( 12+ )
1. hold your breath .
2. like this pic .
4. do not cheat .
5. release .

Some people... En bekendt skrev også på Facebook at "Yes! Jeg fik A i denne engelsk-test. Kan jeg mon putte det på mit curriculum? ;) ". :mellow:

Hvis det var mig, der havde skrevet det, ville det helt klart have været ment som en joke.

Den her passer så godt på min datter, da hun var lille :D

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 14. mar 2016, 18:12

icelady skrev:
Så fik jeg tjekket årsopgørelse. Det var det jeg frygtede :( Skattefar vil have penge.

Det kunne jeg selvfølgelig sætte mig ned og lave en arrig og harmfuld opdatering over.
Jeg kunne også vælge bare at betale pengene uden at lade nogen det vide.
Som et tredie alternativ har jeg også mulighed for at undelade at betale og betale de renter, der måtte komme, uden at brokke mig.

Men som det positive menneske jeg nu for det meste er, så vælger jeg at sige "Okay; de fleste af jer vil ikke bidrage til dette velfærdssamfund, så må andre jo.

Og en af "andre" er så mig.

Kan I sove godt :)

:gruble: Jamen sov godt. :D

"Men som det positive menneske jeg er, så vælger jeg at camouflere negativiteten kun lige så man akkurat alligevel kan fornemme, hvor nederen et menneske jeg er"
7
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:

Tilbage til "Generelt"