Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ShuruQ » 29. mar 2016, 11:16

icelady skrev:
Pas på jeres Facebook
Nogle har opdaget en ny fidus. De tager billeder af din profil, dit navn og opretter en ny konto på fb. Så beder de dine venner om at tilføje dem. De tror det er dig, og accepterer. Fra det øjeblik kan de skrive og offentliggøre, hvad de vil, med dit navn. Vær sød ikke at acceptere en ny anmodning fra mig. Jeg har IKKE en ny profil!
Kopiér denne besked på din væg, så alle er informeret, tak... Kopiér og indsæt (ikke dele) !

Ang den der...

Hvorfor er der ikke en, der i de mange opslag jeg har set efterhånden, der tager sig sammen og spørger "Jamen er vi nu sikre på det virkelig ER dig??" :D

Gør det :pompom: .

Det undrer mig gang på gang at så mange falder for den. Den har jo nærmest floreret siden Facebooks spæde start. Jeg forstår det sgu ikke :tie:.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 29. mar 2016, 11:26

ShuruQ skrev:
icelady skrev:
Pas på jeres Facebook
Nogle har opdaget en ny fidus. De tager billeder af din profil, dit navn og opretter en ny konto på fb. Så beder de dine venner om at tilføje dem. De tror det er dig, og accepterer. Fra det øjeblik kan de skrive og offentliggøre, hvad de vil, med dit navn. Vær sød ikke at acceptere en ny anmodning fra mig. Jeg har IKKE en ny profil!
Kopiér denne besked på din væg, så alle er informeret, tak... Kopiér og indsæt (ikke dele) !

Ang den der...

Hvorfor er der ikke en, der i de mange opslag jeg har set efterhånden, der tager sig sammen og spørger "Jamen er vi nu sikre på det virkelig ER dig??" :D

Gør det :pompom: .

Det undrer mig gang på gang at så mange falder for den. Den har jo nærmest floreret siden Facebooks spæde start. Jeg forstår det sgu ikke :tie:.

Hvad mener du med at "falde for"? Jeg deler aldrig sådan noget, og tror heller ikke på at det bringer kaos eller død og ødelæggelse med sig. Men profil-kopiering sker jo?
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 29. mar 2016, 11:35

^^…

Jeg mener advarselstonen, NYT FÆNOMEN. Det er jo ikke noget nyt og hver gang den der florerer deles samtidig en "ekspertudtalelse" om hvorfor man ikke skal falde for det.
Det er ikke nogen nyhed.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 29. mar 2016, 16:17

icelady skrev:
Pas på jeres Facebook

Ang den der...

Har lige gjort ved en der har postet den på min side :fløjt: :fløjt:
8
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 18:21

Lama skrev::slem:

Hjerte overload :8:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 29. mar 2016, 20:12

Lama skrev::slem:

Hellig Makrel - der er mange hjerter!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 30. mar 2016, 05:49

image.jpeg

Efterfulgt af børnenes navne :tie: :badr:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11676

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. mar 2016, 07:35

De der "helt tilfældige" øjebliksbilleder nogen poster, sådan a la "Nææ se jeg opdagede lige årets første vintergæk her gennem køkkenvinduet" og så er der ellers linet op (helt tilfældigt) med 3 stearinlys, en kitchenaid i baggrunden, og lige kanten af en vase med roser, altsammen meget smukt samlet omkring vinduet.
18
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. mar 2016, 08:50

Lama skrev::nerve:

Wow hvor er det bare prolle :klap:
4
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 971

Indlægaf Anne Droid » 30. mar 2016, 10:20

2SHY skrev:
image.jpeg

Efterfulgt af børnenes navne :tie: :badr:

Jeg har en gang spurgt min søn, om han ville føle sig mere elsket hvis jeg delte sådan noget. Og det ville han ikke. Han var faktisk ret glad for at jeg aldrig postede sådan noget.

Hmmm, måske skulle jeg gøre det. Og skrive at det især gælder Mads. Nogle gange når min søn kommer hjem, råber han ude fra gangen: Mor, din yndlingssøn er hjemme. Mit svar plejer at være: Mads, jeg har også savnet dig.
Bonusinfo: min søn hedder ikke Mads :-D
18
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. mar 2016, 16:59

Der er egentlig en lidt pudsig måde mange bruger at kommentere andres fotos på (udover det med piiiift). Det er noget med ligesom at beskrive billedet som om man er en kommentator eller man skal beskrive det for en der er blind. Fx "Tre unger der er med far på tur" eller "Dejlig voksen dame med festlig kjole" eller "Træt kat på en sofapude" (eller hvad det nu er billedet forestiller), og sådan noget skriver folk så i kommentarsporet til billedet. Det er lidt overflødigt, for alle kan jo se at det er det billedet forestiller.
8
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2164

Indlægaf Mulan » 30. mar 2016, 17:22

Lama skrev:Har I forresten prøvet at tjekke diverse steder på fb som feks sygehuse og psykiatrisk center? tror ikke mange er helt klar over at når de tagger stedet så bliver det jo vist på stedets facebookside. Faldt lige over en der havde tjekket ind på Psykiatrisk center Ballerup, og kigger man på siden er det en stor pærevælling af syge mennesker der feks brokker sig og folk der har ondt af de syge og så fra ansatte og tilfældige håndværkere eller folk der lige tagger sig for sjovt. Det er sgu lidt komisk at se det hele blandet sammen i en stor pærevælling.

Gik lige ind og lurede på Ballerup Psykiatrisk - hold nu bavle altså, hvor er der nogle ret upassende ting slået op, altså der mangler seriøst noget kontrol med den side - og måske burde der lige påpeges overfor diverse elever i praktik derude, at det er en offentlig fucking side for en psykiatrisk skadestue og ikke deres personlige chatrum. Nøøøøøj, hvor jeg synes det er pinligt og upassende, som det sejler derinde.
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 30. mar 2016, 17:30

Lama skrev:
Mulan skrev:
Lama skrev:Har I forresten prøvet at tjekke diverse steder på fb som feks sygehuse og psykiatrisk center? tror ikke mange er helt klar over at når de tagger stedet så bliver det jo vist på stedets facebookside. Faldt lige over en der havde tjekket ind på Psykiatrisk center Ballerup, og kigger man på siden er det en stor pærevælling af syge mennesker der feks brokker sig og folk der har ondt af de syge og så fra ansatte og tilfældige håndværkere eller folk der lige tagger sig for sjovt. Det er sgu lidt komisk at se det hele blandet sammen i en stor pærevælling.

Gik lige ind og lurede på Ballerup Psykiatrisk - hold nu bavle altså, hvor er der nogle ret upassende ting slået op, altså der mangler seriøst noget kontrol med den side - og måske burde der lige påpeges overfor diverse elever i praktik derude, at det er en offentlig fucking side for en psykiatrisk skadestue og ikke deres personlige chatrum. Nøøøøøj, hvor jeg synes det er pinligt og upassende, som det sejler derinde.

Ja, det er simpelthen pinligt at se på :/ kan slet ikke forstå dem der arbejder der ikke har styr på sådan noget. Jeg kan ikke huske om det var den side jeg engang så en ansat skrive "sjove" kommentarer om "tosserne" kan bare huske jeg så det engang. Jeg krummede mine tæer.

Det kunne det godt være, da jeg synes de elever der har en ret upassende omgangstone for et offentligt site. :ad!:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 945

Indlægaf Miss_no_More » 30. mar 2016, 18:51

Aiij, nu er Psykiatrisk Center Ballerup lukket på Facebook! :sur: Og det er garanteret jeres skyld :naughty:
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 30. mar 2016, 19:08

Lama skrev:
Miss_no_More skrev:Aiij, nu er Psykiatrisk Center Ballerup lukket på Facebook! :sur: Og det er garanteret jeres skyld :naughty:

Jeg kan stadig se den? :

https://www.facebook.com/pages/Psykiatr ... 42?fref=ts

samme
1

Tilbage til "Generelt"