Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 28
Likede indlæg: 731

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 24. maj 2016, 21:18

Skumfidusen skrev:
catnip skrev:
Skumfidusen skrev:
catnip skrev::nerve:

awholelottabs.jpg

Wow - der er et eller to råd, som jeg synes er fornuftige. Det ødelægger helhedsindtrykket. Og så mangler "pull her hair and spank her a bit" så afgjort. Uden det råd, er ingen liste komplet.

Ja, et af dem er vel at du altid sætter Gud først, ikke? Altså FØR den livsledsager du lige har giftet dig med... :stoned:

Understand that love is a choice and not merely a feeling - det er et sundt og godt råd. Det samme er Don't let others come between you and your spouse.

(Disclaimer: jeg var naturligvis ironisk i mit foregående indlæg..hvis det altså ikke fremgik tydeligt nok)

Ja, det er helt sunde råd...men jeg synes stadig dit eget forslag er bedre :-D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10979

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 09:05

:rulle:

Ønsk det du ønsker allermest men du må IKKE læse videre før du har ønsket! ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Himmelens engel kommer til dig og opfylder dit ønske. Men kun hvis du kopierer denne og sætter den i din status. Hvis du ikke sætter den i din status vil det omvendte ske af det du ønskede.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Sjo » 25. maj 2016, 09:55

2SHY skrev::rulle:

Ønsk det du ønsker allermest men du må IKKE læse videre før du har ønsket! ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Himmelens engel kommer til dig og opfylder dit ønske. Men kun hvis du kopierer denne og sætter den i din status. Hvis du ikke sætter den i din status vil det omvendte ske af det du ønskede.

Kommenter dog, at du ønsker flere af denne slags stupide statusser - og undlad så at kopiere og dele - Vupti! Alle er glade - Næsten.
5
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 10:04

Sjo skrev:
2SHY skrev::rulle:

Kommenter dog, at du ønsker flere af denne slags stupide statusser - og undlad så at kopiere og dele - Vupti! Alle er glade - Næsten.

:lol: Jeg tror desværre at hun ikke vil fatte budskabet
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1224
Likede indlæg: 18402

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 10:10

"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"

:panik:
4
I'm a social vegan. I avoid meet.
bluetof1
Kort karma: 208
Likede indlæg: 1639

Indlægaf bluetof1 » 25. maj 2016, 10:15

Dirtylittledevil skrev:"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"

Altså øh... hvad?
7
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 10:18

bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?

Læs mere her: https://www.facebook.com/hanne.olivia
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 10:27

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?

Lider vedkommende af paranoia? Altså bare en smule? :gruble:
2

Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 317
Likede indlæg: 1565

Indlægaf Thestral » 25. maj 2016, 10:37

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?

:stoned:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 28
Likede indlæg: 731

Indlægaf catnip » 25. maj 2016, 10:59

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?

Wow alligevel... :nerve:

Der er sådan konspirationsteorier HELE vejen rundt. Det må være svært at være hende...
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 11:04

catnip skrev:
Wow alligevel... :nerve:

Der er sådan konspirationsteorier HELE vejen rundt. Det må være svært at være hende...

Nej der er ligesom slet ingen grænser for hvad der muligvis kan være galt, og de sidder og støtter hinanden i det. :nej:
1
gro71
Kort karma: 19
Likede indlæg: 335

Indlægaf gro71 » 25. maj 2016, 11:14

Dirtylittledevil skrev:"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"

Hvor hulen har man så gjort af sin sølvpapirshat, når man endelig skal bruge den??! :stoned:
5
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Mangoness » 25. maj 2016, 12:40

gro71 skrev:

Hvor hulen har man så gjort af sin sølvpapirshat, når man endelig skal bruge den??! :stoned:

Se min signatur :slem: :lol:

Billede

Billede

Billede
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 14:10

Når der muligvis er ved at være lavvande i idékassen til nye artikler...

nyeideer.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 114
Likede indlæg: 2031

Indlægaf Velvet-Goldmine » 25. maj 2016, 16:38

"Det der værk, Menstruationens kulturhistorie, hvor mange bind udkommer det i?"

:-D
14

Tilbage til "Generelt"