Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5895

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Smiling_Goat » 17. apr 2016, 07:19

hotlips skrev:
Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:
Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:Ih nu begynder folk igen at indfange vinbjergsnegle og tegne alt muligt latterligt på.

Og det er fucking fuldvoksne der opfører sig på den måde, jeg har ikke et specielt nostalgisk forhold til vinbjergsnegle men det er trods alt vilde dyr og det er sq langt ude at te sig som det var legetøj.

Øhm... Hva? :ticks:

Hvordan tegner man på en snegl? Og hvad tegner man? Så mange spørgsmål.

De skriver numre, navne eller tegner små nuttede ting på så man kan se det er deres og hvis de opdager de prøver at stikke af fra haven henter de dem tilbage, det er iforvejen nogen de har hentet andre steder. Så er det sq bare ærgerligt hvis deres have er et skidt sted at bo for en snegl der iøvrigt er fredet.

Det er virkelig besynderligt at gøre den slags, tror sq jeg skriver jeg har fanget et egern og skrevet navn på og malet prikker på...

Undskyld, men det her er muligvis den mest fucked samtale jeg har haft i år.. :lol:

Det er vildt

Fordi det er mærkeligt at blive sur over snegle eller mærkeligt at finde på at fange dem for at tegne på dem?

Det sidste da. Det er da en absurd idé at tegne på snegle. Hvordan får man overhovedet den tanke?
3
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 17. apr 2016, 07:23

Min far skrev engang numre på dem, for at finde ud af, hvor mange vi havde i haven. Men de måtte gerne emigrere!
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 17. apr 2016, 08:29

Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:
Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:
Smiling_Goat skrev:
hotlips skrev:Ih nu begynder folk igen at indfange vinbjergsnegle og tegne alt muligt latterligt på.

Og det er fucking fuldvoksne der opfører sig på den måde, jeg har ikke et specielt nostalgisk forhold til vinbjergsnegle men det er trods alt vilde dyr og det er sq langt ude at te sig som det var legetøj.

Øhm... Hva? :ticks:

Hvordan tegner man på en snegl? Og hvad tegner man? Så mange spørgsmål.

De skriver numre, navne eller tegner små nuttede ting på så man kan se det er deres og hvis de opdager de prøver at stikke af fra haven henter de dem tilbage, det er iforvejen nogen de har hentet andre steder. Så er det sq bare ærgerligt hvis deres have er et skidt sted at bo for en snegl der iøvrigt er fredet.

Det er virkelig besynderligt at gøre den slags, tror sq jeg skriver jeg har fanget et egern og skrevet navn på og malet prikker på...

Undskyld, men det her er muligvis den mest fucked samtale jeg har haft i år.. :lol:

Det er vildt

Fordi det er mærkeligt at blive sur over snegle eller mærkeligt at finde på at fange dem for at tegne på dem?

Det sidste da. Det er da en absurd idé at tegne på snegle. Hvordan får man overhovedet den tanke?

okay,man ved jo aldrig,de lyder nærmest som om jeg er i klasse med økoterrorister når jeg siger de skal droppe det.

jeg ved det ikke,men det kommer vel fra samme sted som når det falder dem ind at hente en fuglerede i hækken for at spraymale den så den kan bruges i deres nuttede opstillinger.det tager en vinbjergsnegl af de store som dem vi tænker på 10 år at blive så stor og danne de store huse,og jeg ved heller ikke hvordan det overhovedet kan falde dem ind og slet ikke hvordan det bliver hængende længe nok til at blive udført i praksis uden de kommer i tanker om at det da er rimeligt fucked op at ville tegne på et dyr.
4
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. apr 2016, 17:17

Gå nu væk.

Der er drenge og piger, som ingen inviterer til at ”være med” (fødselsdage for eksempel). Der er også særlige børn, der ønsker at tilhøre et ( håndbold, fodbold , osv)- hold , men de får ikke lov, fordi det er vigtigere at vinde end noget andet. Børn med særlige behov er ikke sjældne eller fremmede. De ønsker kun, hvad alle andre ønsker -- at blive accepteret!! Er der nogen, der er villige til at kopiere og indsætte dette til ære for alle børn, der fortjener en chance ! Del ikke
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 17. apr 2016, 18:33

:(

Billede
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 18. apr 2016, 18:26

Denne her, den dukker op med jævne mellemrum og jeg er ved at ørle hver eneste evige gang :tie:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 50
Likede indlæg: 489

Indlægaf Gerbilwoman » 18. apr 2016, 21:55

Gotta love facebook :lol:

Man efterlyser en god foddame i byen til ens tørre triste fødder efter en graviditet med slem bækkenløsning og en eller anden tosse kommer ind fra sidelinjen og bare skriver *b-vitamin* og det viser sig at være som kur mod bækkenløsning :forvirret: Og ævler om at det får jeg i min næste graviditet og det er ikke godt at mangle b-vitamin og blah blah :gammel:

Nu bad jeg så om råd til en foddame, og fremmede på nettet aner sgu da hverken om jeg skal have flere børn eller om jeg overhovedet mangler b-vitamin :rulle: Og så behøver man jo faktisk ikke få bækkenløsning bare fordi man har haft det før - jeg havde det f.eks ikke i min 2 graviditet :deer:
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11726

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. apr 2016, 10:13

I en FB-gruppe jeg er med i, er der en person som efterspørger mænd med bryster, hun vil gerne lave en undersøgelse af dette fænomen, eller hvad man nu kalder det. Og så er der helt seriøst flere som tagger andre i opslaget, sådan a la "Kim Jensen dette var måske noget for dig?" altså det er da ikke sikkert at stakkels Kim gider at få offentliggjort at han har bryster?
18
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5895

Indlægaf Smiling_Goat » 19. apr 2016, 10:21

Dirtylittledevil skrev:I en FB-gruppe jeg er med i, er der en person som efterspørger mænd med bryster, hun vil gerne lave en undersøgelse af dette fænomen, eller hvad man nu kalder det. Og så er der helt seriøst flere som tagger andre i opslaget, sådan a la "Kim Jensen dette var måske noget for dig?" altså det er da ikke sikkert at stakkels Kim gider at få offentliggjort at han har bryster?

Spøjst.. Sådan én har vi også lige haft på Facebook Randers. Det er forhåbentligt den samme.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 19. apr 2016, 10:40

Why is catering Food always shit and taste most of all like dead cow and smells like rotten pig. Or have I just have bad luck with my choice of eating catering foods

:stoned:
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6012

Indlægaf LadyFox » 19. apr 2016, 12:56

Delt af en person der er mere end almindeligt glad for en anden "type" drugs :gruble:

Billede
3
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 14:20

:puke: .

En dreng gav hans kæreste en bamse. Hun hev fat i den imens hun var sur og kastede den på fortovet. "Hendes kæreste kiggede på hende og spurgte: hvorfor kastede du bamsen væk? " hun svarede : fordi, jeg ikke kan lide gaven." Han samlede bamsen op og gik sin vej. Når han så går over vejen, kommer der lige pludselig en bil og køre ham ned. På begravelsesdagen " pigen greb grædende bamse og krammede den, da hun klemte den hårdt, hørte hun hendes kærestes optagede stemme siger: "vil du giftes med mig?" Hun tabte bamsen, hun var i chok og fuld af sorg. Ud af bamsens lomme faldt der to ringe ud, og en brev seddel, hvor der stod: " elsk det du har, før det liv lærer dig at elske, hvad du har tabt"
10
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 19. apr 2016, 14:47

ShuruQ skrev::puke: .

En dreng gav hans kæreste en bamse. Hun hev fat i den imens hun var sur og kastede den på fortovet. "Hendes kæreste kiggede på hende og spurgte: hvorfor kastede du bamsen væk? " hun svarede : fordi, jeg ikke kan lide gaven." Han samlede bamsen op og gik sin vej. Når han så går over vejen, kommer der lige pludselig en bil og køre ham ned. På begravelsesdagen " pigen greb grædende bamse og krammede den, da hun klemte den hårdt, hørte hun hendes kærestes optagede stemme siger: "vil du giftes med mig?" Hun tabte bamsen, hun var i chok og fuld af sorg. Ud af bamsens lomme faldt der to ringe ud, og en brev seddel, hvor der stod: " elsk det du har, før det liv lærer dig at elske, hvad du har tabt"

Hahahaha! :klap: Ud af bamsens lomme simpelthen?
10
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8490

Indlægaf 2SHY » 19. apr 2016, 15:02

lillebjoern skrev:

Forhåbentlig var det også sin kæreste og ikke en andens kæreste. For så kan jeg måske godt forstå hun ikke var så stor fan af bamsen
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 15:06

lillebjoern skrev:

2SHY skrev:Forhåbentlig var det også sin kæreste og ikke en andens kæreste. For så kan jeg måske godt forstå hun ikke var så stor fan af bamsen

Jeg havde så travlt med at rette mine tæer ud at jeg helt overså de ting i fremhæver. Jeg læste første linje, skannede lynhurtigt og registrerede de sidste to linjer og at det var et af de typiske :puke: tekster.
2

Tilbage til "Generelt"