Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 83
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 1946

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 6. jun 2016, 20:41

ShuruQ skrev:
Miss_no_More skrev:Here we go again :rulle: Du må endelig ikke tale dårligt om tykke piger. Tynde piger derimod....
FB_IMG_1465227051610.jpg

:rulle:.

Det er så dumt. Altså der var sgu bedre at prøve at styrke selvværdet ved begge grupper frem for at bruge den ene gruppe til at nedgøre den anden med.

Præcis. Det værste er, at der var delt af en mand i 50'erne. Misforstået godhed :wacko:
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4131

Indlægaf Moxy-lady » 6. jun 2016, 21:02

Miss_no_More skrev:Here we go again :rulle: Du må endelig ikke tale dårligt om tykke piger. Tynde piger derimod....
FB_IMG_1465227051610.jpg

Og så generer det mig vildt at ejefald er brugt som flertals s. :genert:
4
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 709
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14039

Indlægaf icelady » 7. jun 2016, 06:20

Læger siger at for at få indre fred, er det nødvendigt at gøre ting færdigt. Derfor gik jeg rundt i huset i søgen efter halvfærdige ting og ved I hvad ? Jeg fandt en halv whiskyflaske, hralv faske Baileys, næstn pull vromfalske, hlalv pkke pingles, silice ad osdekæge og sjøkkladiii. I sulllle brae vidde hfor got eg ar ddet noo. Sned vidreee til tem ter har broog vor inntr fled... sgaaal
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1256

Indlægaf Guldfisk » 7. jun 2016, 06:32

Miss_no_More skrev:
ShuruQ skrev:
FB_IMG_1465227051610.jpg

:rulle:.

Det er så dumt. Altså der var sgu bedre at prøve at styrke selvværdet ved begge grupper frem for at bruge den ene gruppe til at nedgøre den anden med.

Præcis. Det værste er, at der var delt af en mand i 50'erne. Misforstået godhed :wacko:

Ren selvhævdelse. Han er jo så en rigtig "mand".

Og det er så fint, han lige kan styrke selvværdet ved alle de tykke kvinder - for den der varme følelse indeni, man får når en mand afslører, at han tænder på ens kropstype - den betyder bare så meget for hele ens identitet og kropsbillede <3
5
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 570

Indlægaf Dr_bp » 7. jun 2016, 09:50

FB_IMG_1465227051610.jpg

Jo, dét må man. Man må faktisk belære dem om sundhed, fortælle dem at fedme er ulækkert og ekstremt dyrt for samfundet, man må fortælle dem at det er meget flottere at være slank, man må ønske for dem at de elskede deres krop nok til at de starter en livsstilsændring, man må synes at de er klamme i bikini, og så må man råbe 'Fede Dorrit' af dem på gaden.
Du skal ikke bilde mig eller dig selv ind at man ikke må tale grimt om tykke mennesker. Det er helt socialt acceptabelt i visse kredse.
Jeg har været fed, så slank og nu en irriterende mellemting og jeg siger dig: Folk kan være røvhuller over for fede piger. Det oplevede jeg aldrig da jeg var meget slank.
..... og lige en god gammel disclaimer: der er ikke noget det hedder en rigtig kvinde. Vi kommer i alle størrelser.
Senest rettet af Dr_bp 7. jun 2016, 10:10, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1581
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14224

Indlægaf kidkomb » 7. jun 2016, 10:05

Mangoness skrev:
Billede

Består kød ikke primært af muskler? :genert:

Og med fare for at lyde som en kæmpe Means girls quote - men hvorfor skulle det ophøje en selv, at man hakker en anden kropstype ned? :stoned:

Billede

Bones are meat is, for dog's for men.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 709
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14039

Indlægaf icelady » 7. jun 2016, 13:06

Dad of the year :D

Billede

:D
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
gro71
Kort karma: 19
Likede indlæg: 327

Indlægaf gro71 » 7. jun 2016, 13:11

Hvad går det her ud på??

facebook.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17958

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jun 2016, 13:46

gro71 skrev:Hvad går det her ud på??

facebook.PNG

Åh jeg hader virkelig den slags. Og jeg har allerede på fornemmelsen hvem det er jeg kender som nok snart poster den der.
0
How people treat you is their karma; how you react is yours.
OberstNasig
Kort karma: 60
Likede indlæg: 633

Indlægaf OberstNasig » 7. jun 2016, 15:19

ShuruQ skrev:Hvor jeg dog hader den slags statements :ad!:

tshirt.png

Alle og jeg mener ALLE statement t-shirts bør placeres på eet stort brændende bål og futtes af.
1
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1513

Indlægaf Mangoness » 7. jun 2016, 16:26

OberstNasig skrev:

tshirt.png

Alle og jeg mener ALLE statement t-shirts bør placeres på eet stort brændende bål og futtes af.

Jeg har set så mange fine t-shirts være ødelagt af, at der er et eller andet latterligt statement derpå :whine:

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe en t-shirt, hvis der er et eller andet statement på den :nerve:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Billede
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 83
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 1946

Indlægaf Miss_no_More » 7. jun 2016, 16:47

Mangoness skrev:
OberstNasig skrev:

tshirt.png

Jeg har set så mange fine t-shirts være ødelagt af, at der er et eller andet latterligt statement derpå :whine:

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe en t-shirt, hvis der er et eller andet statement på den :nerve:

Min kæreste elsker dem :nerve: Og det er altså det eneste punkt, han er prollet på :blush: Jeg må virkelig elske ham :-D
1
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
OberstNasig
Kort karma: 60
Likede indlæg: 633

Indlægaf OberstNasig » 7. jun 2016, 16:51

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe en t-shirt, hvis der er et eller andet statement på den :nerve:[/quote]

Heller ikke jeg! Det er så vanvittigt prollet. De værste var nu alligevel dem Føtex og lignende kæder solgte en overgang, hvor der stod ting som "Tag en tudekiks" og "Nemlig ja" snuppet fra Kåre fra Drengene fra Angora.

Min kæreste elsker dem :nerve: Og det er altså det eneste punkt, han er prollet på :blush: Jeg må virkelig elske ham :-D[/quote]

Åh min gud. Gid han dog må se lyset en dag :lol:
2
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1611

Indlægaf Anne Droid » 7. jun 2016, 16:54

Jeg synes der findes fede statement t-shirt :afro:
3
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10848

Indlægaf 2SHY » 7. jun 2016, 21:13

Fordi livet ikke kun er gjort af billeder! Jeg kunne også godt lide den idé... Og jeg har tænkt mig at komme ind i kampen. Forslaget er "ryst" facebook. Lad os se om det virker. Spillet er at lave en lille test for at se, hvem der læser de beskeder, når der ikke er noget billede. Derfor, hvis du læser denne besked, kom med en bemærkning, der bruger et eneste ord om, hvordan vi mødtes. Bare et ord, tak. Næste, kopiér denne besked på din væg, så jeg også kan efterlade et ord. Bare hold din finger på denne tekst. Røre ordet kopi. Gå til din side & hold din finger, hvor du skriver. Så på "indsæt" når den dukker op. Det er det!

Gå nu væk med det der
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"