Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9273

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 5. maj 2016, 16:41

Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret træt af diverse "May the fourth be with you" opdateringer. Første gang var det lidt vittigt. Efter 20. gang not so much

Undskyld :blush:

Jeg håber ikke, min var nr 20 :D

Jeg har kun set din, og jeg fniser stadig.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8532

Indlægaf 2SHY » 5. maj 2016, 18:26

Oh no... Nu fik jeg så også læst slutningen :nerve: :badr: Må man ikke slå hende hårdt i hovedet med et baseballbat?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 6. maj 2016, 08:01

I wonder why the bus think Its saturday today. It does not make any sense that the bus is driving after the saturday plan???? Since when became Midtraffik public owned?????

Jeg var nødt til at svare
Tjek dog køreplanen inden du går ned til bussen - og så kan man sikkert få nogle piller mod spørgsmålstegnsmisbrug - og hvorfor er dine updates på "engelsk"?

Nu svarede hun
Nok fordi jeg har mange udenlandske venner der ikke taler dansk. Og eftersom dette ikke er et brev til advokaten eller en skriftlig diktat er jeg fløjtende ligeglad med spørgsmålstegn men måske du skulle få piller mod altid at blande dig i folks grammatik. Case closed

Og så svarede jeg
Du er sådan et dejligt menneske altså <3
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11831

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. maj 2016, 09:50

Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)
21
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11831

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. maj 2016, 09:57

Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)

Hov, til hendes forsvar vil jeg lige rette, jeg huskede lidt forkert, jeg opsøgte lige opslaget igen for at nærkigge det og der stod faktisk B&J - billedet af isen var vist produceret af min sultne fantasi :stoned:
Men stadigvæk...
Og i kommentarfeltet beder nogen hende om at google "Netflix and chill" men hun holder hårdnakket fast i at det var humor :stoned:
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 6. maj 2016, 10:26

Man må ikke være så dum at man falder for den her
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3780

Indlægaf Novella » 6. maj 2016, 10:34

Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)

En af mine bekendte proklamerede #analoghygge med ungerne for et stykke tid siden. Det var smukt :lun:
19
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 6. maj 2016, 10:40

Novella skrev:

En af mine bekendte proklamerede #analoghygge med ungerne for et stykke tid siden. Det var smukt :lun:

:8: :lol:
2

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. maj 2016, 13:11

:badr:.

Og morderen har simpelthen opvokset hende godt :tie:. Der er sikkert tusindvis af fejl i oversættelsen hvis man har tålmodigheden til at gå i dybden med teksten :P.

http://www.newsner.com/dk/2016/03/en-da ... -i-blodet/
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 6. maj 2016, 13:15

Kan rigtig godt lide vores borgmester. Men hans manglende korrekturlæsning/dårlig formulering driver mig altså en smule til vanvid :genert:

Screenshot_2016-05-06-15-11-03.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10362

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 15:19

Billede

I saw this yesterday while searching for a Mother's Day card...would you give this card to your mom?

Jeg synes det er lidt cool :D
13
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 394
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3894

Indlægaf Delfin » 6. maj 2016, 19:16

Dirtylittledevil skrev:

Hov, til hendes forsvar vil jeg lige rette, jeg huskede lidt forkert, jeg opsøgte lige opslaget igen for at nærkigge det og der stod faktisk B&J - billedet af isen var vist produceret af min sultne fantasi :stoned:
Men stadigvæk...
Og i kommentarfeltet beder nogen hende om at google "Netflix and chill" men hun holder hårdnakket fast i at det var humor :stoned:

Er det pinligt, at jeg var nødt til at google det for at være med på morskaben? :D
3
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9273

Indlægaf Fru Sunshine » 6. maj 2016, 19:57

Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Men stadigvæk...

Er det pinligt, at jeg var nødt til at google det for at være med på morskaben? :D

Nej. Det var jeg også :-D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 394
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3894

Indlægaf Delfin » 6. maj 2016, 20:03

Fru Sunshine skrev:Nej. Det var jeg også :-D