Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ShuruQ » 22. okt 2015, 10:43

Jeg synes dem her er så himmelråbende åndssvage. De kommer med jævne mellemrum og finten er at liker eller kommenterer man skal man selv sætte den på sin status. For det første fatter jeg ikke at så mange endnu ikke har forstået de ikke skal foretage sig noget, for det andet lugter det af opmærksomhedstrang og for det tredje er det ret barnligt. Og jo, jeg har humor og masser af det, men de der er så himmelråbende åndssvage :rulle:.

Jeg ved at ingen læser min status, men nogen gange når jeg keder mig så lægger jeg mig i en sovepose, hælder smør over mig og glider rundt på køkkengulvet og kalder mig en iberisk skovsnegl...
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10225

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 19:51

Der er åbenbart en del, der har tolket dette som en kommentar til dagens skoleskyderi, og har luftet deres forargelse på Fb.
De skulle nok overveje at se sig i spejlet for at tjekke, om der ikke sidder en sølvpapirshat på deres knold.
Søren Espersen er ikke min kop te, men så dum eller umenneskelig er han dog heller ikke.

Billede
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 22. okt 2015, 20:11

Opslag i den lokale by´s FB-gruppe.

"Puha hvor er det hårdt at se de tv2 programmer, giver godt nok lidt stof til eftertanke "

Nr 2 kommentar: "derfor jeg ikke ser det min moster døde af kræft går for tæt på men en hammer god ide med indsamling drop den for udlændninger og ta de penge istedet for og gør en forskel"

Indsamlinger er FRIVILLIGE! :tie:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. okt 2015, 20:19

icelady skrev:Opslag i den lokale by´s FB-gruppe.

"Puha hvor er det hårdt at se de tv2 programmer, giver godt nok lidt stof til eftertanke "

Nr 2 kommentar: "derfor jeg ikke ser det min moster døde af kræft går for tæt på men en hammer god ide med indsamling drop den for udlændninger og ta de penge istedet for og gør en forskel"

Indsamlinger er FRIVILLIGE! :tie:

Tillykke :rulle:. Helt ærligt. De burde få sig et reality-check. Det ved jeg ikke om man kan sige, en hver har jo ret til deres holdning. Men fx en ting som kræft, der bliver jo hverken færre eller flere der rammes af kræft eller færre eller flere der dør af kræft uanset indsamlinger eller ej.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 22. okt 2015, 21:19

Drengenes uge? Det har jeg da aldrig hørt om før, eller er det bare mig? :stoned:

Din søn holder KUN din hånd en lille stund, men holder dit hjerte HELE livet ❤❤❤
Det er drengenes uge, så hvis du har en søn, som gør dit liv mere værd at leve ved bare at han er til, så kopier og sæt dette i din status ❤❤
❤❤❤
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 22. okt 2015, 21:23

DetSorteCirkus skrev:Der er åbenbart en del, der har tolket dette som en kommentar til dagens skoleskyderi, og har luftet deres forargelse på Fb.
De skulle nok overveje at se sig i spejlet for at tjekke, om der ikke sidder en sølvpapirshat på deres knold.
Søren Espersen er ikke min kop te, men så dum eller umenneskelig er han dog heller ikke.

Billede

Jeg synes dog at han burde stikke herrefolksmentaliteten skråt op og vedkende sig han uvidende derom var uheldig med sin timing. Han anede intet om hvad der var sket, men det kunne have klædt ham at sige det var virkelig et uheldigt sammentræf. Case closed.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10225

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 21:28

ShuruQ skrev:Jeg synes dog at han burde stikke herrefolksmentaliteten skråt op og vedkende sig han uvidende derom var uheldig med sin timing. Han anede intet om hvad der var sket, men det kunne have klædt ham at sige det var virkelig et uheldigt sammentræf. Case closed.

Det er jeg helt enig i. Men selv før han spillede det dumstædige æsel, var der folk, som kørte deres sædvanlige anti-anti-anti-DF-rants af.
Det er det, jeg ikke kan tage. Når det lyser ud af kommentarerne, at afsender faktisk inderst inde er ganske godt tilfreds med denne lejlighed til lige at udspy ekstra meget galde.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 22. okt 2015, 22:27

En af mine venner har denne, som jeg synes er lidt sød :D

Tror jeg har løst kongehusets største problem i øjeblikket. Lad os få ligestillingen ind i kongehuset og ændre titlerne til
Kong Margrethe
og
Dronnning Henrik
8
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 02:06

kidkomb skrev:En af mine venner har denne, som jeg synes er lidt sød :D

Tror jeg har løst kongehusets største problem i øjeblikket. Lad os få ligestillingen ind i kongehuset og ændre titlerne til
Kong Margrethe
og
Dronnning Henrik

Det kunne nu også løses ved at journalisterne fortalte ham de har sympati for ideen om ligestilling mellem mennesker og så begyndte at bruge almindelig tiltaleform,altså sagde du og droppede majestæt og prins..så tror jeg hurtigt han vil blive betragtet som mere lige med os andre dødelige,måske kunne han ligefrem vinde sympati på at acceptere det.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 02:13

Jeg har en der siger tillykke til sine kunstige bryster fordi det er årsdagen hvor de blev lavet for nogle år siden..meget apropos,hvad siger etikettereglerne om den slags?skal jeg synge fødselsdagssang, flage eller hvad er høfligt ved brystfødselsdage?

Hun er sød men for filan hun laver mange indlæg hvor jeg tænker hun garanteret havde noget andet at fortælle om jeg rigtig gerne ville ha hørt om i stedet.
5
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 23. okt 2015, 09:11

hotlips skrev:Jeg har en der siger tillykke til sine kunstige bryster fordi det er årsdagen hvor de blev lavet for nogle år siden..meget apropos,hvad siger etikettereglerne om den slags?skal jeg synge fødselsdagssang, flage eller hvad er høfligt ved brystfødselsdage?

Det er god skik at flage for dem...og måske give ejerkvinden blomster :blomst:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 23. okt 2015, 09:19

https://www.facebook.com/knuteiriksandvik/posts/10207266059917410

Link til en profil på FB, der har lagt billeder op af en læsetest i 2. klasse.

Anden klasse??? Seriøst???? :8:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 442

Indlægaf Aspargsen » 23. okt 2015, 11:07

icelady skrev:https://www.facebook.com/knuteiriksandvik/posts/10207266059917410

Link til en profil på FB, der har lagt billeder op af en læsetest i 2. klasse.

Anden klasse??? Seriøst???? :8:

Er godt nok glad for af jeg ikke går i anden kklasse :ad!:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 23. okt 2015, 11:22

Men de har da ordbøger til den test har de ikke? Den er da svær, rigtig nok, men hvis det handler om, at slå ordene op i en ordbog, så kan man altså sagtens det i 2. klasse.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9223

Indlægaf Fru Sunshine » 23. okt 2015, 11:25

kidkomb skrev:Men de har da ordbøger til den test har de ikke? Den er da svær, rigtig nok, men hvis det handler om, at slå ordene op i en ordbog, så kan man altså sagtens det i 2. klasse.

Det har de ikke, og der er ikke ret mange børn i 2. klasse, der kan slå op i en ordbog.

Det er også først at forvente at de kan lære omkring 4. klasse i følge LUS.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"