Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9160

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 22. maj 2016, 08:37

Hold nu op, det er sjovt Ado :lol:

Det er da også nemt at poste et: vi har taget den over pb, når man nu HAR slettet manden, og hvem gider argumentere mod svinerier.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8296
Kontakt:

Indlægaf Ado » 22. maj 2016, 08:38

Purple Haze skrev:
Ado skrev::lol: :lol: :lol: Okay; nu har manden simpelthen lavet en statusopdatering om mig. :D

Nu har jeg ikke læst om jeres historik, men synes da også at han formulere sig på en træls måde.
Jeg er heller ikke 100% for monarki, men blev alligevel lidt træt af hans selvretfærdige svada.

Jeg skrev kun, at jeg ikke var snotdum, men at hans opdatering var. SÅ kom der en sur svada i en træls tone og her svarede jeg bare kort, at jeg ikke diskuterede med folk på det niveau.

Og så gik han amok i min messenger og kaldte mig det ene efter det andet. :wacko: :wacko:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 22. maj 2016, 08:39

Fru Sunshine skrev:Hold nu op, det er sjovt Ado :lol:

Det er da også nemt at poste et: vi har taget den over pb, når man nu HAR slettet manden, og hvem gider argumentere mod svinerier.

Ja. :D Og "taget den over pb"? Haha, nej. Med mindre han mener: "Jeg har svinet hende til over pb". :D
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 22. maj 2016, 08:40

Og bonusinfo: Det var ham 20PrinceLight og jeg var i byen med. Ham, der svinede mig til og svinede alle mænd jeg talte med, til. Og ham, der endte i slagsmål.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9160

Indlægaf Fru Sunshine » 22. maj 2016, 08:52

Ado skrev:Og bonusinfo: Det var ham 20PrinceLight og jeg var i byen med. Ham, der svinede mig til og svinede alle mænd jeg talte med, til. Og ham, der endte i slagsmål.

Prins Charming :lol:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 22. maj 2016, 08:56

"DETTE KAN BLIVE INTERESSANT! :D ... Lad os se, hvordan ærlige facebook venner er. Efterlad en kommentar, som du synes bedst beskriver mig. Det må kun være ET ord,Kopier derefter dette indlæg til din væg, så jeg kan efterlade et ord om dig."

ET ord siger du? Opmærksomhedssøgende :-D
11
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 70
Likede indlæg: 782

Indlægaf Mangoness » 22. maj 2016, 09:06

Ado skrev:Nu fortsætter han. Selv om jeg har pillet ham af vennelisten, får jeg stadig notifikationer på det opslag. Der er ingen andre end mig, der har kommenteret på det. Der er en der har liket min kommentar. Men eller ingen repsons. Og han skriver:

Sådan bliver man én "ven" fattigere på FB!! Og måske flere... hvem véd!! Men hvis det er på en konto hvor man næsten ved at "vennen" venter på et påskud, er en vendekåbe af værste skuffe ( HAR taget diskussionen med vedkommende i PB... det kniber lidt med at argumentere!!), og bare kyllinger i stedet for at stå op for sig selv og komme med gode og saglige ting - så har jeg sgu heller ikke brug for dem. Og JA - min tone er hård når det kommer til monarkiet - jeg hader lortet!! De som ikke kan have dét, fiser bare af. Længere er den ikke.

Manden er 50 år. :lol:

50 år.. :nerve:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 23. maj 2016, 06:06

Hvorfor deler man sådan noget pis? Og hvorfor tror man at man undgår at dø hvis man skriver "amen" til det?

Edit: Fjernet gustent billede af underernæret barn og denne åndssvage tekst tilføjet
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af 2SHY 23. maj 2016, 11:34, rettet i alt 1 gang.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 342

Indlægaf Daflo » 23. maj 2016, 11:10

Ado skrev:Og bonusinfo: Det var ham **** og jeg var i byen med. Ham, der svinede mig til og svinede alle mænd jeg talte med, til. Og ham, der endte i slagsmål.

Jeg synes du skal slette navnet på vedkommende.
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 23. maj 2016, 11:12

Daflo skrev:
Ado skrev:Og bonusinfo: Det var ham **** og jeg var i byen med. Ham, der svinede mig til og svinede alle mænd jeg talte med, til. Og ham, der endte i slagsmål.

Men er det ikke vennen hun skriver navnet på og ikke den dumme?
3
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. maj 2016, 11:15

Ado skrev::lol: :lol: :lol: Okay; nu har manden simpelthen lavet en statusopdatering om mig. :D

Venter spændt på hvad der sker om 10-15 år.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. maj 2016, 11:23

Daflo skrev:

Hvorfor dog?
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. maj 2016, 11:23

Rosa Espinosa skrev:

Venter spændt på hvad der sker om 10-15 år.

Ja, jeg er også spændt. :D :D
0
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 23. maj 2016, 11:24

2SHY skrev:Hvorfor deler man sådan noget pis? Og hvorfor tror man at man undgår at dø hvis man skriver "amen" til det?

Hvorfor smider man billedet ind på debatten?
0
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 342

Indlægaf Daflo » 23. maj 2016, 11:30

Jailbird skrev:
Daflo skrev:

Men er det ikke vennen hun skriver navnet på og ikke den dumme?

Jeg læste det som om det var ham der slettede hende der blev nævnt, men det kan godt være du har ret.
0

Tilbage til "Generelt"