Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3881

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 27. maj 2016, 18:09

Delfin skrev:
icelady skrev:
Skralde skrev:
Wuhuu, det er jeg ikke! :banan: Men til gengæld er jeg "nysgerrig as shit" - hvad er det?

I gamle dage kunne man købe en metalpistol, hvor man kunne sætte sådan en rulle i. Når man så trykkede på aftrækkeren kom der et lille "Bang", så det lød som om man skød :D

Man kunne få et helt sæt. Vest med sherifstjerne, koboyderhat og pistol.

og bukser og patronbælte. :D
Jeg kom lige i tanker om, at jeg har et billede af min barndoms legekammerat.
1967.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
14 11 14 :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 08:55

Endnu et Næstved moment:

"Hej næver
Der kommer lige et mærkeligt spørgsmål, jeg har prøvet at søge på Google, men jeg kan ikke stille spørgsmålet ordentligt til at få svar. så her kommer det
Hvordan laver fugle, unger? Altså ved godt de kommer ud af æg, men skal de være to om det eller?? Håber nogle kan svare"
6
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 28. maj 2016, 08:59

Smiling_Goat skrev:Endnu et Næstved moment:

"Hej næver
Der kommer lige et mærkeligt spørgsmål, jeg har prøvet at søge på Google, men jeg kan ikke stille spørgsmålet ordentligt til at få svar. så her kommer det
Hvordan laver fugle, unger? Altså ved godt de kommer ud af æg, men skal de være to om det eller?? Håber nogle kan svare"

:nerve: Jeg tror en time med basal biologi på folkeskoleniveau ville kunne hjælpe med det spørgsmål
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 09:02

2SHY skrev:
Smiling_Goat skrev:Endnu et Næstved moment:

"Hej næver

:nerve: Jeg tror en time med basal biologi på folkeskoleniveau ville kunne hjælpe med det spørgsmål

Spøjst, det var der også én der påpegede, hvortil spørgeren fortørnet svarede, at hun var gået ud af folkeskolen.

Noooot helping, lady.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. maj 2016, 09:19

Smiling_Goat skrev:Spøjst, det var der også én der påpegede, hvortil spørgeren fortørnet svarede, at hun var gået ud af folkeskolen.

Noooot helping, lady.

Jeg kan faktisk godt forstå, at hun bliver fortørnet. Uanset at en voksen burde kende svaret, spørger hun, fordi hun ikke ved det, og hvis man ikke har andet at bidrage med end en nedsættende bemærkning, hvorfor så overhovedet kommentere?
8
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10299

Indlægaf icelady » 28. maj 2016, 09:44

Billede

Jamen selvfølgelig passer det jo på alle :rulle:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 28. maj 2016, 13:15

icelady skrev:Billede

ice*old as shit* :D

Jeg havde en sort pistol med hvidt skæfte til sådan nogen. Jeg fik den i High Chapparel.

Jeg kan også huske dem, der skulle puttes sådan nogle røde, runde dimser i. De sagde også bang :lun:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 06:17

Guldlok skrev:Hvad med nej? :tie:

Tør man lade være
I år har Juli 5 fredager 5 lørdage og 5 søndage. Dette sker hvert 823 år, og kaldes money bags kopier dette til din status og penge vil komme i løbet af 4 dage. Baseret på kinesisk philosofi af Feng Shui. De som læser og ikke kopierer vil blive uden penge, så lad os prøve, det kan da aldrig skade....
Overtroisk ? Det skader ikke at prøve

:rulle:.

Og siden hvornår er vi begyndt at stave filosofi med ph på dansk?

Men det der er aller aller dummest ved de der opslag, ik? Det er sgu alle dem der deler dem :tie:.

Og JA, GUD FANDEN TØR JEG LADE VÆRE. NÅ!
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. maj 2016, 06:20

Tør man lade være
I år har Juli 5 fredager 5 lørdage og 5 søndage. Dette sker hvert 823 år, og kaldes money bags kopier dette til din status og penge vil komme i løbet af 4 dage. Baseret på kinesisk philosofi af Feng Shui. De som læser og ikke kopierer vil blive uden penge, så lad os prøve, det kan da aldrig skade....

:lol: Afsender tror tydeligvis, Feng Shui er en person.
5
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 06:24

DetSorteCirkus skrev:

Tør man lade være

:lol: Afsender tror tydeligvis, Feng Shui er en person.

Nu bliver jeg nødt til at dele den. Alene fordi det er ret morsomt det der :klap:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2438

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2016, 06:37

Og den har floreret jævnligt de sidste par år, så det der med hvert 823. år passer vist ikke helt.
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 06:50

Bøtte skrev:Og den har floreret jævnligt de sidste par år, så det der med hvert 823. år passer vist ikke helt.

SUK. Lidt ligesom den med slutningen på 2. verdenskrig og Chuck Norris fødselsdag der deles i flæng igen og igen.

chuck.jpg

Manden blev født over 5 før år før, nemlig den 10. marts 1940 :stoned:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 07:16

Guldlok skrev:
ShuruQ skrev:
Bøtte skrev:Og den har floreret jævnligt de sidste par år, så det der med hvert 823. år passer vist ikke helt.

SUK. Lidt ligesom den med slutningen på 2. verdenskrig og Chuck Norris fødselsdag der deles i flæng igen og igen.

chuck.jpg

Manden blev født over 5 før år før, nemlig den 10. marts 1940 :stoned:.

Mener du, at vi skal bruge tid på at undersøge, om det vi deler er sandt?! :ad!:

Med mindre du vil sidestilles med den korte avis sådan rent kildekritisk så JA :-D.
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 07:21

Guldlok skrev:
ShuruQ skrev:
Guldlok skrev:
Mener du, at vi skal bruge tid på at undersøge, om det vi deler er sandt?! :ad!:

Med mindre du vil sidestilles med den korte avis sådan rent kildekritisk så JA :-D.

Jeg stoler da 100 % på alt fra Den Korte Avis :D

Det kan du også roligt gøre :fløjt: .
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 30. maj 2016, 07:26

Ej og her gik jeg og troede at det kun gjaldt for morfar :(
4
L, mit livs lys - 3.10.2010

Tilbage til "Generelt"