Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 11. sep 2015, 13:45

"Når vi deler billedet af den flinke betjent, som leger med en syrisk pige på E45, skal vi huske, at det var det onde politi, som var til stede på motorvejen. Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide af mange af de danskere, som jeg mødte på min gåtur i onsdags. Politiet var onde, fordi vi tvang flygtninge til at gå på motorvejen i den varme med små børn.
Det var det onde politi, som med få timers varsel trak i arbejdstøjet tidligt om morgenen for at køre til grænsen uden at vide, hvornår de ville komme hjem igen.
Det var det onde politi, som nægtede at anvende magt for at holde de mange flygtninge tilbage på Frøslev skole, da de ikke ønskede at være der mere.
Det var det onde politi, som udsatte sig selv for fare for at stoppe trafikken, da menneskemængden gik ned på motorvejen.
Det var de onde betjente, som gik 25 kilometer sammen med flygtningene for at sikre sig, at de kunne gå sikkert på motorvejen.
Jeg var den onde betjent, der bar Amir på fem måneder, da hans mor ikke kunne mere og bar ham i tre kilometer, mens hans mor drak alt det vand jeg kunne give hende, så hun ville have væske nok i kroppen til at amme Amir næste gang.
Jeg er træt af at være det onde politi.
Jeg er træt at give mit hjerteblod for et job, jeg elsker og mest høre kritik fra samfundet for det.
Jeg er træt af at høre om kolleger, som møder 16 timers vagter for at få vagtplanen til at hænge sammen og kun er hjemme, når familien sover.
Jeg er træt af at høre om steder, hvor man er nødt til at arbejde tre ud af fire weekender fordi der mangler betjente.
Men mest af alt er jeg bare træt…"
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. sep 2015, 19:06

"stjålet" fra Per Vers' Facebookside med dertilhørende billede.

Nu skal vi simpelthen ha' indført kørekort til internettet.

REGEL NR. 1: DU KAN IKKE VIDE HVEM AFSENDEREN AF ET BUDSKAB I VIRKELIGHEDEN ER. Det hedder kildekritik, folkens. Min folkeskolekammerat delte netop med rødglødende taster denne video af et miniput-dannebrog til lagkager, der bliver pisset på i et toilet. Det er så åbenlyst en fake profil, som er oprettet indenfor det sidste døgn. Jeg har skrevet følgende under billedet, men det forsvinder med lynets hast i strømmen af folk...

"Kære "Mehmet" som er en "offentlig person" med 11 likes... kan du ikke liiiige lave en video med dit ansigt så vi kan vide du findes, for lige nu er jeg næææsten sikker på du har tjotjal samme hudfarve som mig, hedder Dennis eller Dummepeter, elsker flæsk og at piske en stemning op mod dem du elsker at hade. grin-humørikon"

Desværre er dette allerede nærmest usynligt i flodbølgen af forargelse. Derfor skriver jeg det her og håber der kan blive delt. TIL ALLE JER DER LADER JER BLIVE PISKET OP AF BILLEDER OG VIDEOER - KOM UD I DEN VIRKELIGE VERDEN, DER ER FEDERE END HERINDE. Det er fanme livsfarligt slet, slet SLET ikke at have noget problem med at tage alt man læser på Facebook for pålydende. Ligeså farligt som at tro hjemmeklippede videoer på Youtube med dramatisk musik og tilfældigt sammenkædede "facts" er et godt sted at lære om verdens sammenhæng...

God weekend - PV

Billede
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4106

Indlægaf Persnikedy » 15. sep 2015, 12:54

En på min FB har delt denne video med orderne "Lad vær med at fokusere på hagekorset"...
Og ham i videoen siger ting som; vi bliver avlede ud af alle muslimerne/der kommer borgerkrig i dk.
:trist:

https://www.facebook.com/kenn.egtved/vi ... nref=story
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. sep 2015, 13:23

Persnikedy skrev:En på min FB har delt denne video med orderne "Lad vær med at fokusere på hagekorset"...
Og ham i videoen siger ting som; vi bliver avlede ud af alle muslimerne/der kommer borgerkrig i dk.
:trist:

https://www.facebook.com/kenn.egtved/vi ... nref=story

Jeg er så fordomsfuld at jeg på forhånd dømmer en person med den frisure ham i videoen har, til at være en der kun kan lukke lort ud.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 20. sep 2015, 17:37

Billede

Suk.....bare suk.
6
....

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 22. sep 2015, 16:33

"Jeg vil også yde mit bidrag til "Støt brysterne" i år! Derfor tilbyder jeg lige nu muligheden for, at du kan sende 3 billeder (fra siden, forfra og ovenfra) af dine udækkede bryster, og jeg vil svare ærligt tilbage, om dine bryster har brug for støtte.
Skulle de have det, har jeg fri hver torsdag...
Det koster selvfølgelig intet! Jeg finder bare glæde i at kunne yde mit bidrag.."

:lol2:
8
....

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 22. sep 2015, 18:19

Billede
6
....

Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. sep 2015, 20:50

Ååh gider I ikke godt bare at holde jeres mund?

nej.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 23. sep 2015, 04:20

Liseletpåtå skrev:Jeg har skiftet profilbillede i dag, nu har min mor lige delt det... :nerve:

Undskyld, men havde jeg haft kaffe (som jeg ikke drikker) i munden, havde det spruttet ud over skærmen lige før. Det er bare så langt ude, at det faktisk også er sjovt. De andre upassende delinger blegner lidt ved siden af. :-D
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. sep 2015, 08:10

Hahaha @Liseletpåtå :-D Jeg har lige stalket dig og er flad af grin over at du skriver til din mor at hun skal holde op med det :klap: :lol:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 23. sep 2015, 08:39

Billede

Ej, men hold nu kæft :rulle:
2
....

Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 23. sep 2015, 08:53

Liseletpåtå skrev:
decibell skrev:
Liseletpåtå skrev:Jeg har skiftet profilbillede i dag, nu har min mor lige delt det... :nerve:

Undskyld, men havde jeg haft kaffe (som jeg ikke drikker) i munden, havde det spruttet ud over skærmen lige før. Det er bare så langt ude, at det faktisk også er sjovt. De andre upassende delinger blegner lidt ved siden af. :-D

Altså jeg kan godt se det morsomme i det, ville bare ønske det skete for en anden :-D

Uh ja, jeg føler også med dig, kan du tro. Det har lært mig, at jeg, i stedet for at blive irriteret over det, faktisk skal sætte pris på, at min mor ikke kan hitte ud af nettet og computere.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 29. sep 2015, 14:45

Vor mand fra Korsbæk-kredsen, advokat Jørgen Varnæs, sidder klar ved Telefonapparatet for at tjene Gud, Konge, Fædreland og Partiet, hvis Rigsdagsformanden skulle staa og mangle en ny Krigsminister. Ja, vi si'r det bare!Billede
5
....

Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 29. sep 2015, 16:59

Glitterik Smørhår har i dag valgt at fratæde sin stilling i Forsvar mod mørkets kræfter efter sagen med de fortryllede bilag. Vi leder nu efter en troldmand med hvid magi under gevandterne, men vi må indrømme, at det ser lidt sort ud for tiden. Nogen der kender en ærlig og reel lærer omkring Godric-dalen?

:lol:
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 29. sep 2015, 18:12

Billede
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"