Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1287

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 11. jun 2016, 20:19

Dirtylittledevil skrev:En af mine facebookvenner har liket en opdatering fra en dame jeg ikke aner hvem er, men hun vil i hvert fald gerne fremstå som en ægte supermor, så vi skal lige høre hvordan hun holdt stor børnefødselsdag, og så IMENS fødselsdagen stod på fik hun støvsuget og hængt vasketøj op, og lagt noget andet vasketøj sammen.
Fordi det med at holde børnefødselsdag uden samtidig at ordne de huslige pligter er jo bare så slapt.

Jeg er ikke sikker på hvad der kræves af en supermor men hvem gider være til fest, uanset formen, hos folk der render og gør rent imens?

Jeg ville da tænke hun enten ikke havde nået det hun skulle eller at hun led af rengøringsvanvid af den slags hvor de smugkigger bag døren om man krummer i sofaen og bruger skånebrikker når man stiller sit glas.
Så kan jeg et eller andet sted bedre følge den der med at man virker supermor agtig når man ligner en der lige nåede en lur på sofaen inden gæsterne kom.
8
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 11. jun 2016, 20:38

Jeg ved godt det ligger nogle sider tilbage men hende chemtrails damen er da virkelig for viderekommende. Eller også forstår hun ikke sådan helt basalt hvordan fysikkens verden hænger sammen.

Der må åbenbart være mere luftfugtighed nær ved solen, siden stregerne altid er tydeligst der. Jeg har lige observeret det første fly, der kun lagde noget foran solen og fløj så videre uden nogen hale efter sig
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jun 2016, 20:51

Hunkat skrev:Jeg ved godt det ligger nogle sider tilbage men hende chemtrails damen er da virkelig for viderekommende. Eller også forstår hun ikke sådan helt basalt hvordan fysikkens verden hænger sammen.

Der må åbenbart være mere luftfugtighed nær ved solen, siden stregerne altid er tydeligst der. Jeg har lige observeret det første fly, der kun lagde noget foran solen og fløj så videre uden nogen hale efter sig

Hvad mon det er de chemtrailmennesker sådan HELT konkret mener at nogen er igang med :forvirret:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 11. jun 2016, 20:54

Dirtylittledevil skrev:
Hunkat skrev:Jeg ved godt det ligger nogle sider tilbage men hende chemtrails damen er da virkelig for viderekommende. Eller også forstår hun ikke sådan helt basalt hvordan fysikkens verden hænger sammen.

Hvad mon det er de chemtrailmennesker sådan HELT konkret mener at nogen er igang med :forvirret:

Jeg vil hellere vide hvordan man kommer ind i den branche. Der må virkelig være gode penge i det når alle verdens regeringer og multinationale selskaber er med på legen.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jun 2016, 21:03

Hunkat skrev:
Jeg vil hellere vide hvordan man kommer ind i den branche. Der må virkelig være gode penge i det når alle verdens regeringer og multinationale selskaber er med på legen.

:lol2: Ja sandt nok... det er vist i hovedtræk noget med at forgifte folk og på en eller anden måde gøre dem til slaver.
Jeg synes bare at hele ideen minder mig meget om dengang jeg og veninderne som helt små møgunger gik og udspionerede nogle lærere som vi troede bedøvede og bortførte børn :lol: og enhver bevægelse de foretog sig fik vi til at passe ind i vores store teori.
5
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 12. jun 2016, 06:28

:stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 12. jun 2016, 06:43

Mani skrev::stoned:

And a baby alligator :lol: :klap: :lun:

Billede
6
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2446
Kontakt:

Indlægaf Annione » 12. jun 2016, 08:24

Delfin skrev:Hvad sker der for fb? Jeg ser sgu da ikke fodbold. :rulle:

Unavngivet.jpg

Heller ikke mig. Men jeg måtte klikke den væk flere gange. Suk!
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 12. jun 2016, 09:11

Ang skyderiet i Orlando:

"Kan man så sige, pulsen er faldet?"

:rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jun 2016, 09:23

Så snart der er en hoppeborg til stede må alt åbenbart kaldes en fest :lol:

fest.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. jun 2016, 09:29

Jeg kan faktisk rigtig godt lide den her. Det er et billede nogle har taget fra en italiensk café. Budskabet er velsagtens at høflighed betaler sig.

Det der står er:

En kaffe €3
En kop kaffe tak €2
Godmorgen, kan jeg få en kop kaffe tak €1

(Faktisk er nummer 3 ordret: Godmorgen, kan de lave mig en kop kaffe, tak. Synes bare det andet lyder bedre på dansk) :).

coffe.jpg
11
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jun 2016, 09:36

Mani skrev::stoned:

:stoned:.

Hvis folk er så dumme de hopper på den fortjener det næsten at blive snydt :lol:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5932

Indlægaf LadyFox » 13. jun 2016, 09:33

Billede
9
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. jun 2016, 09:35

Den er sgu lidt sød :lun:.

sms.jpg
4
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Indlægaf Frk._Strawberry » 13. jun 2016, 11:34

Nej, nej og nej! :tie:

Kildekritik, for helvede - tag jer nu sammen!
3

Tilbage til "Generelt"