Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 897
Likede indlæg: 14102

Re: Statusopdateringer

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. jul 2016, 18:47

Hvor kan man kun betale med Dankort?
0
Beetles and eggs and blues and pour a little everything else - Cocteau Twins
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 336
Likede indlæg: 2370

Indlægaf Filipai » 12. jul 2016, 20:09

Udover en officiel besked på vores intranet, med advarsel om politianmeldelse hvis man går til "pokegym", så er denne også blevet delt

Screen Shot 2016-07-12 at 22.07.54.jpg

Også mega tarveligt at placere det et utilgængeligt sted, når vi nu er så mange nørder herude :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17930

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 08:30

I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)
5
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 243
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 3936

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 09:02

Filipai skrev:
Også mega tarveligt at placere det et utilgængeligt sted, når vi nu er så mange nørder herude :D

Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 83
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 1930

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 10:16

Mi55y skrev:
Filipai skrev:

Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:

Jeg fatter intet af det, du lige skrev der :genert:
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 10:23

Miss_no_More skrev:
Mi55y skrev:

Sådan helt kort:

Mobilspillet Pokemon Go baserer sig på google maps. Du skal derfor flytte dig selv hen til de steder, hvor der på kortet er vist, at der er pokestops. Her kan du blandt andet få pokeballs, som du skal bruge til at indfange pokemons. Du indfanger pokemons ved at trykke på dem, når de dukker op på dit kort. Du kan herefter se dem i dine omgivelser ved at kigge gennem dit mobilkamera. Du skal så forsøge at ramme dem med en pokeball for at indfange den. Herefter har du den indfangede pokemon i din "stald", og kan bruge den til at slås mod andre pokemons på de såkaldte pokegyms, som du også kan se på dit kort, så du kan overtage kontrollen med pokegym.
2

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 83
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 1930

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 10:28

Mi55y skrev:
Miss_no_More skrev:
Mi55y skrev:

Sådan helt kort:

Mobilspillet Pokemon Go baserer sig på google maps. Du skal derfor flytte dig selv hen til de steder, hvor der på kortet er vist, at der er pokestops. Her kan du blandt andet få pokeballs, som du skal bruge til at indfange pokemons. Du indfanger pokemons ved at trykke på dem, når de dukker op på dit kort. Du kan herefter se dem i dine omgivelser ved at kigge gennem dit mobilkamera. Du skal så forsøge at ramme dem med en pokeball for at indfange den. Herefter har du den indfangede pokemon i din "stald", og kan bruge den til at slås mod andre pokemons på de såkaldte pokegyms, som du også kan se på dit kort, så du kan overtage kontrollen med pokegym.

Tak for forsøget :-D Men alt det foregår jo i den virtuelle verden, ik? Og byggepladsen er i virkeligheden...?

EDIT: Nej, vent....! Jeg tror, jeg fatter det :banan:
4
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 10:37

TheAuthor skrev:
Dirtylittledevil skrev:I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)

En på min venneliste likede og delte konstant ting fra den her profil ; https://www.facebook.com/whodatearl?fref=ts

Prøv at læse det. F.eks. om kendte døde, der ikke er døde. Det hele er bare led i en større Hollywood-konspiration, hvor intet er ægte og som det ser ud. F.eks. er Robin Williams ikke død. Ham der SPILLEDE Robin Williams (og et par andre kendisser som minder om), har bare "dræbt" Robin Williams rollen. :nerve: :stoned: Ja, se om du kan finde rundt i de teorier. :ninja:

What the... aj den side kommer jeg da til at bruge meget tid på kan jeg allerede se :klap:

Jeg har bare aldrig rigtigt kunnet gennemskue hvad det er disse mennesker mener at det altsammen skal føre til. Er det noget med at en elite ligesom skal.. øh.. bruge os andre til arbejderbier? Eller lave os om til robotter med deres gift?
2
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2067

Indlægaf hotlips » 13. jul 2016, 11:55

DetSorteCirkus skrev:Hvor kan man kun betale med Dankort?

Hos rynkeby nogen af de der billetter skal åbenbart betale delvist eller andet også er det hvis man har skal have flere.

Og. Nu vil nogen hv pengene tilbage for det saft de har har drrukket.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 897
Likede indlæg: 14102

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jul 2016, 12:03

hotlips skrev:
DetSorteCirkus skrev:Hvor kan man kun betale med Dankort?

Hos rynkeby nogen af de der billetter skal åbenbart betale delvist eller andet også er det hvis man har skal have flere.

Og. Nu vil nogen hv pengene tilbage for det saft de har har drrukket.

Så vil jeg da lige lave en opdatering, hvor jeg græder af sult, fordi mit fødevarefællesskab også kun tager Dankort på nettet, og jeg har Mastercard.
...
...
...
Eller også kunne jeg bare spørge nogen af alle dem med Dankort, som jeg kender, om de vil hjælpe mig. Det burde man nok også godt kunne, når det drejer sig om et enkelt billetkøb
3
Beetles and eggs and blues and pour a little everything else - Cocteau Twins
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 12:26

En af mine kammerater har i 2012 slået et billede op af en kvittering fra en tank, der viser, at han har tanket 13,37 liter til 13,37 kr/literen. Lige siden er der nogle af hans kammerater, der har skiftes til at kommentere "1337!!!" præcist kl. 13.37 stort set hver eneste dag... :lol:
25

Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 851
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8182

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 18:55

7
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 191
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 3007

Indlægaf Purple Haze » 13. jul 2016, 20:26

Dikus skrev:http://www.lamebook.com/to-catch-a-pokepredator/to-catch-a-poke-predator/

Ha ha. Love it!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 708
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14044

Indlægaf icelady » 13. jul 2016, 22:52

Billede
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 23:00

BREAKING NEWS: En situation kan opfattes vidt forskelligt fra person til person!!
http://www.bt.dk/danmark/tusinder-delte ... unde-henve
3

Tilbage til "Generelt"