Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2061

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 16. jul 2016, 16:25

Dikus skrev:Statusopdateringen, jeg ikke skriver, fordi jeg er bluffærdig i offentligheden...

Ammende børn og kvinder, der bader nøgne i en sø er farlige og skal fjernes fra Facebook. Men sider, hvor kvinder sælger seksuelle ydelser, krydret med let afklædte billeder er fjong. Det samme er nærbilleder af pikke, der får udløsning.

Facebook har virkeligt et sært moralkodeks. Jeg kan ikke helt sætte mig ind i det. Heldigvis.

Jeg så en mand der havde lavet et billede af sig selv ud af hundredvis af fragmenter at brystvortebilleder og ingen havde opdaget det hvis ikke de søgte billederne elektronisk det blev fjernet men en jeg kender delte en video af børn under 10 der opførte forskellige sexstillinger jeg anmeldte den men den fik lov at blive.
Jeg tror ikke det er meningen man skal fatte sammenhængen.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1084
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10514

Indlægaf Daine » 16. jul 2016, 16:40

Dikus skrev:Ok, militæret prøver at fjerne en skingrende vanvittig tyrkisk præsident, kineserne råber fornærmede op om en international retssag, de har tabt, amerikanerne har en vaskeægte fascist som præsidentkandidat, der som medkandidat vælger en bibelsk fundamentalistisk miljøhader og abortmodstander, der har lavet homofobiske love i Indiana, udelukkende for at drille, og den urutinerede engelske premierminister vælger en udenrigsminister, hele Europa kalder for en nar. Så er det, jeg spørger: Hvad i alverden har Putin gang i? Der er helt stille. Står han med bar mave og fisker i Sibirien?

Nej, han er sikkert bare så selvcentreret at han da ikke vil invadere et nyt land (eller hvad manden nu kan finde på!), mens der sker så meget omkring ham. Så drukner det jo helt i medierne! Det kan vi jo ikke have, vel?

Jeg tager til gengæld min sølvpapirshat på og siger, at det bestemt IKKE kan være en tilfældighed at Verden fucker up lige nu. De er ved at optage "Thor: Ragnarok" i Australien ... Det er gudernes skyld det hele!! :panik:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 62
Likede indlæg: 694

Indlægaf Gerbilwoman » 16. jul 2016, 19:56

Mi55y skrev:En af mine kammerater har i 2012 slået et billede op af en kvittering fra en tank, der viser, at han har tanket 13,37 liter til 13,37 kr/literen. Lige siden er der nogle af hans kammerater, der har skiftes til at kommentere "1337!!!" præcist kl. 13.37 stort set hver eneste dag... :lol:

:lol: :lol:
0
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1584

Indlægaf Skorstenen » 16. jul 2016, 20:03

decibell skrev:
Liseletpåtå skrev:Jeg har skiftet profilbillede i dag, nu har min mor lige delt det... :nerve:

Undskyld, men havde jeg haft kaffe (som jeg ikke drikker) i munden, havde det spruttet ud over skærmen lige før. Det er bare så langt ude, at det faktisk også er sjovt. De andre upassende delinger blegner lidt ved siden af. :-D

:lol: Jeg griner lige af mig selv. Jeg læste kaffe som "katte"
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4885

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. jul 2016, 21:41

Prik til mig hvis du er forelsket i mig :love:
Kopier hvis du tør! :P

En ligegyldig kædeopdatering, som ikke ville være så upassende, hvis det ikke var fordi, hans kæreste gennem mange år pludselig døde og blev begravet for mindre end en måned siden.
7
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2249

Indlægaf Puffi » 17. jul 2016, 12:37

En mand prøver at sælge disse 2 (!!) skønne glas i en salgsgruppe. Jamen, jeg byder da en 10'er, det gør jeg da - men kun hvis snavset følger med!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 352

Indlægaf OsCoccygis » 17. jul 2016, 12:47

:D
Farmor: Så det gælder om at få fat på alle de monstre der dukker op på din skærm?
Mig: jep!
Farmor: og hvad var det du kaldte det?
Mig: Tinder
20
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4151

Indlægaf Moxy-lady » 17. jul 2016, 13:05

Kan I huske den dreng der har været efterlyst siden slutningen af juni, og som blev fundet for en lille uges tid siden, han havde valgt at tage sit eget liv?

Jeg var inde på hans fars profil i forbindelse med de efterlysninger der blev delt før han blev fundet. Faren var så taget på ferie, og sidder og kommenterer det varme vejr mv. Hans søn er forsvundet i deprimeret sindstilstand og faren deler statusser om det dejlige vejr og drinks ved poolen. Jeg ved godt at folk reagerer forskelligt, men det er godt nok upassende imo.

Det der fik mig til at tjekke farens profil var en kommentar på hans efterlysning opslag: "ham har du gemt godt"

Dad of the year! Stakkels knægt.
3
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 853
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8181

Indlægaf Dikus » 17. jul 2016, 14:47

Moxy-lady skrev:Kan I huske den dreng der har været efterlyst siden slutningen af juni, og som blev fundet for en lille uges tid siden, han havde valgt at tage sit eget liv?

Jeg var inde på hans fars profil i forbindelse med de efterlysninger der blev delt før han blev fundet. Faren var så taget på ferie, og sidder og kommenterer det varme vejr mv. Hans søn er forsvundet i deprimeret sindstilstand og faren deler statusser om det dejlige vejr og drinks ved poolen. Jeg ved godt at folk reagerer forskelligt, men det er godt nok upassende imo.

Det der fik mig til at tjekke farens profil var en kommentar på hans efterlysning opslag: "ham har du gemt godt"

Hvor er den slags sørgeligt.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4151

Indlægaf Moxy-lady » 17. jul 2016, 14:59

Dikus skrev:
Moxy-lady skrev:Kan I huske den dreng der har været efterlyst siden slutningen af juni, og som blev fundet for en lille uges tid siden, han havde valgt at tage sit eget liv?

Hvor er den slags sørgeligt.

I dén grad :(
Var inde på farens profil før da jeg blev bedt om et link dertil. Siden sønnens død har han delt en video med closeup af en asiatisk kvindes røv, inden hun voldtæver nogen der forsøger at stjæle hendes taske og en video af noget ultimate fighting. Udover alle hans ferieopslag. Tydeligvis er hans profil piv-åben, og ja,folk sørger forskelligt, men han virker godt nok kold.
1
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17993

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. jul 2016, 19:17

En skønne dag må man vel håbe hun selv er i stand til at sætte foden ned og bede siden forældre stoppe med det Prinsesse-fis.

prinsesse.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 853
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8181

Indlægaf Dikus » 17. jul 2016, 19:21

Dirtylittledevil skrev:En skønne dag må man vel håbe hun selv er i stand til at sætte foden ned og bede siden forældre stoppe med det Prinsesse-fis.

prinsesse.png

:lol: :lol: :lol: :lol: Det skal jeg SÅ meget skrive til min datter, når hun fylder 18.

Kan blive helt trist over, jeg sikkert ikke husker det :genert:
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 85
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 1969

Indlægaf Miss_no_More » 18. jul 2016, 07:49

Der er SÅ meget galt med det her profilbillede, jeg tilfældigvis faldt over :/
sketch-1468827860718.png
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 714
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10262

Indlægaf LadyFox » 18. jul 2016, 09:10

Miss_no_More skrev:Der er SÅ meget galt med det her profilbillede, jeg tilfældigvis faldt over :/
sketch-1468827860718.png

Ej okay. Stakkels giraf.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 710
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14056