Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11674

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. okt 2015, 12:12

Hvorfor er der så mange på min feed der liker den utroligt grimme kat? https://www.facebook.com/Montyboycat
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9609

Indlægaf kidkomb » 26. okt 2015, 12:24

Dirtylittledevil skrev:Hvorfor er der så mange på min feed der liker den utroligt grimme kat? https://www.facebook.com/Montyboycat

Fordi den er grim. Og handicappet.
Og så tilkendegiver man, at man synes at den er åh, så bedårende, for det er sådan man opnår streetcred for sin enorme rummelighed og politiske korrekthed idag :deer:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8288
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. okt 2015, 12:44

Monty er dejlig. :lun: Og jeg kan ikke lide ham, fordi jeg mener jeg er enormt rummelig eller politisk korrekt. Jeg synes bare han er kær og at historien er kær.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 26. okt 2015, 13:59

kidkomb skrev:What the actual fack??

Min kærestes kommentar var: Hvis man liker opslaget (som min fanatiske søster har gjort) tror du så der er en app, hvor man kan downloade en sølvpapirshat? :lol:
IMG_20151026_130317.JPG

Cured BY cancer? :skeptisk:
3
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 430

Indlægaf Aspargsen » 26. okt 2015, 14:28

Skumfidusen skrev:Tænk, hvis vi kunne snyde dem der laver chemtrails til at fylde cannabisolie i tankene...så ville alt kræft i verden kunne udryddes.

Altså, det er ikke en status jeg har set; bare en strøtanke pga det I andre skriver.

:klap: :banan: Det er jo intet mindre end en Genial ide :klap: :banan:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9131

Indlægaf Fru Sunshine » 26. okt 2015, 21:13

kidkomb skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hvorfor er der så mange på min feed der liker den utroligt grimme kat? https://www.facebook.com/Montyboycat

Fordi den er grim. Og handicappet.
Og så tilkendegiver man, at man synes at den er åh, så bedårende, for det er sådan man opnår streetcred for sin enorme rummelighed og politiske korrekthed idag :deer:

Jeg er vild med Monty. Han er så nuttet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5669

Indlægaf Animi » 27. okt 2015, 12:54

Opdatering på min kollegiebygnings facebookside :lol: :

Young lady! I'm sure you are having fun again and with no doubt I'm happy for you. But please close the window when you are having sex. I have a fucking paper to write. Thanks...

Det var heldigvis ikke mig der blev refereret til. Eller desværre, skulle jeg måske sige? :gruble:
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5857

Indlægaf Dikus » 27. okt 2015, 12:57

Animi skrev:Opdatering på min kollegiebygnings facebookside :lol: :

Young lady! I'm sure you are having fun again and with no doubt I'm happy for you. But please close the window when you are having sex. I have a fucking paper to write. Thanks...

Det var heldigvis ikke mig der blev refereret til. Eller desværre, skulle jeg måske sige? :gruble:

:lol: Jeg ville gå efter desværre :D
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5669

Indlægaf Animi » 27. okt 2015, 15:51

Ret glad for at jeg sidder på Uni lige nu :lol: Ny opdatering fra min kollegiebygnings facebookside:

X: Anyone have a brick or other large object? I've got a pretty good shot at that crying kid from my room.

Y: Throw plates. They'd be like frisbees!
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11674

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. okt 2015, 18:39

Hvor mange gange skal lærere verden over lave eksperimentet med at "nu skal alle dele et foto så eleverne kan se hvordan det spredes nemt på nettet", før den er sevet ind? Har alle ikke snart fattet det?
19
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 552
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10251

Indlægaf icelady » 29. okt 2015, 09:28

Godaften allesammen / Special tilbud
Jeg vil låne tilbud fra 25000 Kr til 2.000.000 Kr om en rente på 3% for alle dem alvorlige og i stand til at tilbagebetale det beløb tage. Hvis du virkelig er interesseret, så kontakt mig venligst ved min mail: thilovolz3@gmail.com

Årets tilbud!
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 31. okt 2015, 22:29

En ven har delt dette:

Xxx og jeg priser os lykkelig for at Inger Støjberg ikke befandt sig i Scala! Hvis vi ikke sad og skreg og næsten tabte popcorn, så sad vi og grinede og fniste (sorry til xxx's sidemand der sad og sagde ssssshhh!!!) men hyggelig var det, og super spookey film, men total dårlig afslutning! det skal snart gøres om igen

Jeg føler mig lidt gammel og kedelig, men kvinden der ligger det op er på lidt ældre end jeg er, dvs hun er 32 år nu. Hun er intelligent, så det er ikke det der er galt, men jeg sidder lidt og tænker "jamen, det er da virkelig også noget at være stolt over at i blev sssssssh'et på" :genert:.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 31. okt 2015, 22:37

ShuruQ skrev:Hun er intelligent, så det er ikke det der er galt, men jeg sidder lidt og tænker "jamen, det er da virkelig også noget at være stolt over at i blev sssssssh'et på" :genert:.

Jeg forestiller mig hun er "møgkællinger har det sjovere" -typen?
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 31. okt 2015, 22:41

Whoosh skrev:
ShuruQ skrev:Hun er intelligent, så det er ikke det der er galt, men jeg sidder lidt og tænker "jamen, det er da virkelig også noget at være stolt over at i blev sssssssh'et på" :genert:.

Jeg forestiller mig hun er "møgkællinger har det sjovere" -typen?

Pas. Jeg kender hende ikke så godt, men jeg ved hun som debattør er meget intelligent. Ikke dermed sagt jeg er enig med hende, men hun er intelligent på den velargumenterende måde.

Man må da også gerne grine og hygge sig i biografen og alt skal heller ikke være super-højtideligt og nogle er måske også oversarte i det offentlige rum, men der er en hårfin grænse både hvad tant og fjas og "oversarthed" angår.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2393

Indlægaf Karkluden » 1. nov 2015, 17:56

Hvis nogen synes, at Nationen er blevet lidt kedelige, kan man passende gå på Se&Hørs facebookside. Jeg er ikke stor fan af det blad, så det her er vildt for mig at sige:
På den side fremstår Se&Hør sympatiske, empatiske og relativt intelligente - sammenlignet med de, der kommentarer, ja, but still!

Eksempel 1:
En "artikel" om en, åbenbart homoseksuel, realitystjerne, der for mig er ukendt - Sy Lee? Han får noget skønhedsbehanding, der åbenbart er smertefuldt. Kommentarfeltet? "Svans", "kun smertefuldt for bøsserøve", "hvis jeg møder ham, tæver jeg ham, så han kan fatte hvordan rigtige mænd er" etc etc.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"