ShuruQ skrev:Fra Jacob Sheikh's facebook side.
Jeg er all in for Jakob, men hans sidste besked falder altså lidt til jorden når han selv skriver "vare"...

ShuruQ skrev:Fra Jacob Sheikh's facebook side.
Det siger fandme meget om landets tilstand, at Jens Rohde er fornuftens stemme.Jens Rohde
I går kl. 09:27 · Redigeret ·
Støjberg siger på News, at hun har hjulpet kommunerne ved at halvere ydelserne til flygtninge. Tesen må være, at der kommer færre til, og at de hurtigt finder arbejde. Fair nok. Men det er desværre langt fra virkeligheden.
Vi kan i kommunerne ikke finde boliger i den prisklasse, som integrationsydelsen tilsiger, og det giver ikke mening at prøve at finde arbejde til folk, vi ikke engang kan finde en bolig til.
Desuden udløser den lave kontanthjælp de såkaldte fattigdoms-enkeltydelser jævnfør lov om aktiv socialhjælp (paragraf 34,81 og 82) og øger derfor presset på kommunernes økonomi yderligere.
Integrationsydelsen bliver en fattigdomsydelse i tredobbelt forstand - den rammer både flygtningene, kommunerne og integrationen.
Enten må staten bygge flygtningelandsbyer og overtage ansvaret for opgaven, eller også må man lytte til dem, man pålægger at løfte den. Dæk udgifterne til familiesammenføring, undervisning og enkeltydelser, eller drop i det mindste eksklusionsydelsen...Undskyld, integrationsydelsen.
Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.
Aima skrev:Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.
Ja. Eller også er det bare hans æ-tast der har momentane attitudeproblemer![]()
Pyt også med det, han kompenserer for alt med sin pænhed.
Aima skrev:^ Ja, og pæn. Han er simpelthen så pæn. Fik jeg sagt, jeg synes, han er pæn? Han er altså VIRKELIG pæn. Verdensmester i at være pæn, tror jeg.
PS. Ikke for at objektivisere ham, vel. Jeg har faktisk hans nye bog liggende klar til at blive læst, jeg synes også han er meget andet end pæn. Men han er meget pæn.
Fru Sunshine skrev:Aima skrev:Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.
Han er skøn.
Wizzze skrev:Aima skrev:^ Ja, og pæn. Han er simpelthen så pæn. Fik jeg sagt, jeg synes, han er pæn? Han er altså VIRKELIG pæn. Verdensmester i at være pæn, tror jeg.
PS. Ikke for at objektivisere ham, vel. Jeg har faktisk hans nye bog liggende klar til at blive læst, jeg synes også han er meget andet end pæn. Men han er meget pæn.Fru Sunshine skrev:Aima skrev:Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.
Han er skøn.I to skal vist over i en anden tråd, I ku´ jo godt
![]()
Wizzze skrev:Aima skrev:^ Ja, og pæn. Han er simpelthen så pæn. Fik jeg sagt, jeg synes, han er pæn? Han er altså VIRKELIG pæn. Verdensmester i at være pæn, tror jeg.
PS. Ikke for at objektivisere ham, vel. Jeg har faktisk hans nye bog liggende klar til at blive læst, jeg synes også han er meget andet end pæn. Men han er meget pæn.Fru Sunshine skrev:Aima skrev:Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.
Han er skøn.I to skal vist over i en anden tråd, I ku´ jo godt
![]()