Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11718

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 16:14

Anilara skrev:Jeg har de sidste par dage fulgt et drama uden lige mellem Signe Wenneberg og Søren Villemoes på facebook, over noget de fleste nok vil betegne som småting.
Det ser dog ud til at der er kommet nogenlunde ro på nu, hvor Signe Wenneberg er sendt på ferie.

Uh, ja det havde jeg egentlig også tænkt mig at jeg skulle følge op på!
0
The more I eat the butter I feel
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 12. jul 2016, 16:38

Anilara skrev:Jeg har de sidste par dage fulgt et drama uden lige mellem Signe Wenneberg og Søren Villemoes på facebook, over noget de fleste nok vil betegne som småting.
Det ser dog ud til at der er kommet nogenlunde ro på nu, hvor Signe Wenneberg er sendt på ferie.

Link?
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1829

Indlægaf Anilara » 12. jul 2016, 17:06

Sjo skrev:

Link?

Åh, det er svært, da nogle opslag er blevet fjernet og sagen er lidt lang...
Men tjek Søren K Villemoes fb, og hans opslag den seneste uge, kronologisk :) Det startede da Wenneberg lavede et blogindlæg dedikeret til Mads Holger... Tjek evt også POV siden på fb, som Wenneberg er medskribent og -stifter af.
1
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 12. jul 2016, 17:12

Anilara skrev:
Sjo skrev:

Link?

Åh, det er svært, da nogle opslag er blevet fjernet og sagen er lidt lang...
Men tjek Søren K Villemoes fb, og hans opslag den seneste uge, kronologisk :) Det startede da Wenneberg lavede et blogindlæg dedikeret til Mads Holger... Tjek evt også POV siden på fb, som Wenneberg er medskribent og -stifter af.

Tak. Jeg har læst lidt af det, det var mere hvis der nu var en hel tråd somewhere, som jeg havde misset.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 17:45

En mor har helt seriøst fotograferet sit grædende barn og postet det på Rynkebys facebookside :nej:
Det hele ligger offentligt til skue derinde, jeg har dog valgt at anonymisere, for det tilfælde at hun kommer på bedre tanker.

rynkebygate.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 12. jul 2016, 18:29

Dirtylittledevil skrev:En mor har helt seriøst fotograferet sit grædende barn og postet det på Rynkebys facebookside :nej:
Det hele ligger offentligt til skue derinde, jeg har dog valgt at anonymisere, for det tilfælde at hun kommer på bedre tanker.

rynkebygate.png

Nej nej nej og atter nej.....! :tie: :tie:
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Lismaens
Kort karma: 84
Likede indlæg: 468

Indlægaf Lismaens » 12. jul 2016, 18:39

Dirtylittledevil skrev:En mor har helt seriøst fotograferet sit grædende barn og postet det på Rynkebys facebookside :nej:

rynkebygate.png

Det er simpelthen så grumt at udstille sit barn på den måde. Og ansvarsfralæggelse af allerhøjeste grad. Det er sgu da ikke Rynkebys skyld, at ungen ikke kommer i Bonbonland! :tie:
8
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 771
Likede indlæg: 10234

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. jul 2016, 18:47

Hvor kan man kun betale med Dankort?
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 12. jul 2016, 20:09

Udover en officiel besked på vores intranet, med advarsel om politianmeldelse hvis man går til "pokegym", så er denne også blevet delt

Screen Shot 2016-07-12 at 22.07.54.jpg

Også mega tarveligt at placere det et utilgængeligt sted, når vi nu er så mange nørder herude :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 08:30

I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)
5
Brugeravatar
Mi55y
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2526

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 09:02

Filipai skrev:
Også mega tarveligt at placere det et utilgængeligt sted, når vi nu er så mange nørder herude :D

Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 10:16

Mi55y skrev:
Filipai skrev:

Min kæreste er totalt oppe at køre over, at der er to pokestops inde på den byggeplads, han jævnligt er på i forbindelse med arbejde - for så kan han jo gå rundt hele dagen og indkassere items :lol:

Jeg fatter intet af det, du lige skrev der :genert:
2
Brugeravatar
Mi55y
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2526

Indlægaf Mi55y » 13. jul 2016, 10:23

Miss_no_More skrev:
Mi55y skrev:

Sådan helt kort:

Mobilspillet Pokemon Go baserer sig på google maps. Du skal derfor flytte dig selv hen til de steder, hvor der på kortet er vist, at der er pokestops. Her kan du blandt andet få pokeballs, som du skal bruge til at indfange pokemons. Du indfanger pokemons ved at trykke på dem, når de dukker op på dit kort. Du kan herefter se dem i dine omgivelser ved at kigge gennem dit mobilkamera. Du skal så forsøge at ramme dem med en pokeball for at indfange den. Herefter har du den indfangede pokemon i din "stald", og kan bruge den til at slås mod andre pokemons på de såkaldte pokegyms, som du også kan se på dit kort, så du kan overtage kontrollen med pokegym.
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Miss_no_More

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2016, 10:28

Mi55y skrev:
Miss_no_More skrev:
Mi55y skrev:

Sådan helt kort:

Mobilspillet Pokemon Go baserer sig på google maps. Du skal derfor flytte dig selv hen til de steder, hvor der på kortet er vist, at der er pokestops. Her kan du blandt andet få pokeballs, som du skal bruge til at indfange pokemons. Du indfanger pokemons ved at trykke på dem, når de dukker op på dit kort. Du kan herefter se dem i dine omgivelser ved at kigge gennem dit mobilkamera. Du skal så forsøge at ramme dem med en pokeball for at indfange den. Herefter har du den indfangede pokemon i din "stald", og kan bruge den til at slås mod andre pokemons på de såkaldte pokegyms, som du også kan se på dit kort, så du kan overtage kontrollen med pokegym.

Tak for forsøget :-D Men alt det foregår jo i den virtuelle verden, ik? Og byggepladsen er i virkeligheden...?

EDIT: Nej, vent....! Jeg tror, jeg fatter det :banan:
4
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 403

Indlægaf TheAuthor » 13. jul 2016, 10:30

Dirtylittledevil skrev:I chemtrail-kredse er man nu begyndt at lægge to og to sammen, og har fundet ud af at det der med at pædagogerne ikke må kysse børnene er et led i den større plan om at "man" vil opfostre nye generationer af "umennesker" som er vokset op med et minimum af fysisk kontakt.
(Kan jeg se pga jeg er venner med en der liker de særeste ting)

En på min venneliste likede og delte konstant ting fra den her profil ; https://www.facebook.com/whodatearl?fref=ts

Prøv at læse det. F.eks. om kendte døde, der ikke er døde. Det hele er bare led i en større Hollywood-konspiration, hvor intet er ægte og som det ser ud. F.eks. er Robin Williams ikke død. Ham der SPILLEDE Robin Williams (og et par andre kendisser som minder om), har bare "dræbt" Robin Williams rollen. :nerve: :stoned: Ja, se om du kan finde rundt i de teorier. :ninja:
1
Everyone Deserves Their Happy Ending ..

Tilbage til "Generelt"