Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Smiling_Goat » 28. jul 2016, 06:55

Jeg har virkelig svært ved at forstå det, når folk melder ud, at de har haft en aften sammen uden tablets, smartphones osv. De siger det på sådan en selvforherligende måde ala: "Se på mig, jeg er ikke afhængig af en skærm" men i mine ører lyder det mere hen ad: "Se på mig, jeg er lidt flov over, hvor meget jeg sidder med en tablet, så nu tog jeg lige en pause på et par timer. Det var noget af et afsavn, men jeg klarede det. Pyh."

Jeg ser i øvrigt kun "nyheden" på facebook, hvilket bare gør det komisk. Jeg får sådan en følelse af, at forfatteren, det sekund skærmpausen var slut manisk fandt sin tablet og skyndte sig på facebook for at fortælle om det.

Jeg tror, den sidste jeg så derinde lød: "Fantastisk aften sammen med familien, hvor vi så en film sammen og havde aftalt at ingen andre skærme end fjernsynet måtte være tændt. Det kan anbefales"

Det var simpelthen nødvendigt for dem at aftale.. Jeg ved ikke, hvad hun selv føler, hun siger, men det jeg hører er: "Vi har et lidt fucked up forhold til skærme." Når jeg ser film med folk foregår det pr. automatik uden andre skærme end fjernsynet, og jeg har ikke én eneste gang lavet en opdatering om det, for jeg troede helt ærligt ikke, at det var en præstation. Jeg synes virkelig, man skal genoverveje sit forhold til elektronik, hvis man har et behov for at fortælle alle, at man kunne undvære en lille skærm (og kun nøjes med en stor) et par timer. So f***ing what?

(Og nu hører indlægget måske mere til i "det må man ikke sige"-tråden, men nu ligger det her)
19
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jul 2016, 07:30

Smiling_Goat skrev:Jeg har virkelig svært ved at forstå det, når folk melder ud, at de har haft en aften sammen uden tablets, smartphones osv. De siger det på sådan en selvforherligende måde ala: "Se på mig, jeg er ikke afhængig af en skærm" men i mine ører lyder det mere hen ad: "Se på mig, jeg er lidt flov over, hvor meget jeg sidder med en tablet, så nu tog jeg lige en pause på et par timer. Det var noget af et afsavn, men jeg klarede det. Pyh."

Jeg ser i øvrigt kun "nyheden" på facebook, hvilket bare gør det komisk. Jeg får sådan en følelse af, at forfatteren, det sekund skærmpausen var slut manisk fandt sin tablet og skyndte sig på facebook for at fortælle om det.

Jeg tror, den sidste jeg så derinde lød: "Fantastisk aften sammen med familien, hvor vi så en film sammen og havde aftalt at ingen andre skærme end fjernsynet måtte være tændt. Det kan anbefales"

Det var simpelthen nødvendigt for dem at aftale.. Jeg ved ikke, hvad hun selv føler, hun siger, men det jeg hører er: "Vi har et lidt fucked up forhold til skærme." Når jeg ser film med folk foregår det pr. automatik uden andre skærme end fjernsynet, og jeg har ikke én eneste gang lavet en opdatering om det, for jeg troede helt ærligt ikke, at det var en præstation. Jeg synes virkelig, man skal genoverveje sit forhold til elektronik, hvis man har et behov for at fortælle alle, at man kunne undvære en lille skærm (og kun nøjes med en stor) et par timer. So f***ing what?

(Og nu hører indlægget måske mere til i "det må man ikke sige"-tråden, men nu ligger det her)

Og det der "Det kan anbefales" irriterer mig bare... det er næsten som om hun mellem linjerne siger at hun godt ved at alle andre nok ikke har styrken til at være skærmfri en hel aften, men hun vil alligevel lige gøre dem opmærksom på hvor skønt det er :rulle:

Det minder også om dem som sidder og laver facebookopdateringer om at folk burde være ude og nyde det gode vejr i stedet for at sidde på nettet :-D
10
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 28. jul 2016, 16:26

Og Næstved er i gang igen..

Nu diskuteres det, om det er okay, at 11-årige piger går til twerking, og som nogen siger: "Kan virkerlig heller ik se problemet hvis hun sgu det.... Simpelhen for sippet en verden vi er end med at få."

Næste uge: Stripning og lapdances for 12-årige, findes der en fritidsklub?
1
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 28. jul 2016, 21:12

Ikke mindre end 13 hashtags fra en, der vil overbevise sig selv og verden om, hvor fedt det er at missionere for Jehova. #hardetskønt #Jehovaforlife #ogsåvidereisammedur...13!gange...
5
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 29. jul 2016, 06:29

Kommentar til en artikel om at Trump mener, Putin er en bedre leder end Obama:
:nerve: :nerve: :nerve:

Ja Trump har 100% ret! Og vi skal i virkligheden takke Putin for at vi er i live i dag! Hvis Putin ikke havde fået stoppet Obomba i at bombe Syrien tilbage til stenalderen på en gas løgn(falsk flag) så var det blevet til 3 verdens krig! Putin har faktisk redde vores liv to gange! Putin fik reddet sin ting og folk på krim før fascisterne fik fat i krim! Hvis fascisterne fik fat i krim så ville Nato også komme der! Og så var vi 100% sikker på 3 verdens krig!! Og nu er Putin ved at redde os fra ISIS,Som Obama ikke kunne/ikke ville! Jeg elsker Putin så meget fordi jeg er i live dag og for det han har gjort for verdens freden!
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jul 2016, 06:45

Miss_no_More skrev:Kommentar til en artikel om at Trump mener, Putin er en bedre leder end Obama:
:nerve: :nerve: :nerve:

Ja Trump har 100% ret! Og vi skal i virkligheden takke Putin for at vi er i live i dag! Hvis Putin ikke havde fået stoppet Obomba i at bombe Syrien tilbage til stenalderen på en gas løgn(falsk flag) så var det blevet til 3 verdens krig! Putin har faktisk redde vores liv to gange! Putin fik reddet sin ting og folk på krim før fascisterne fik fat i krim! Hvis fascisterne fik fat i krim så ville Nato også komme der! Og så var vi 100% sikker på 3 verdens krig!! Og nu er Putin ved at redde os fra ISIS,Som Obama ikke kunne/ikke ville! Jeg elsker Putin så meget fordi jeg er i live dag og for det han har gjort for verdens freden!

Putin, er det dig? Jeg vidste ikke, du kunne dansk.

Det virker nærmest som om, han har en unaturlig angst for 3. verdenskrig, og den betyder, at han ikke kan tænke rationelt.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jul 2016, 16:27

Den spydige kommentar "Mener du Foredrags Holder?" trænger sig på... men jeg tier.

coach.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 29. jul 2016, 16:44

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg har virkelig svært ved at forstå det, når folk melder ud, at de har haft en aften sammen uden tablets, smartphones osv. De siger det på sådan en selvforherligende måde ala: "Se på mig, jeg er ikke afhængig af en skærm" men i mine ører lyder det mere hen ad: "Se på mig, jeg er lidt flov over, hvor meget jeg sidder med en tablet, så nu tog jeg lige en pause på et par timer. Det var noget af et afsavn, men jeg klarede det. Pyh."

Og det der "Det kan anbefales" irriterer mig bare... det er næsten som om hun mellem linjerne siger at hun godt ved at alle andre nok ikke har styrken til at være skærmfri en hel aften, men hun vil alligevel lige gøre dem opmærksom på hvor skønt det er :rulle:

Det minder også om dem som sidder og laver facebookopdateringer om at folk burde være ude og nyde det gode vejr i stedet for at sidde på nettet :-D

Ah ja, eller alle FB statusserne om at folk der spiller Pokemon Go! skal ud og have sig et liv, i stedet for at sidde bag skærmen......
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Guldfisk

Indlægaf Guldfisk » 29. jul 2016, 16:46

Dirtylittledevil skrev:Den spydige kommentar "Mener du Foredrags Holder?" trænger sig på... men jeg tier.

coach.png

Måske er han forælder, coach og foredragsholder? Forælder-titlen kvalificerer jo til meget :P
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jul 2016, 16:51

Purple Haze skrev:
Ah ja, eller alle FB statusserne om at folk der spiller Pokemon Go! skal ud og have sig et liv, i stedet for at sidde bag skærmen......

Helt enig. Selvom jeg er træt af at høre om det spil, så skal jeg ikke være for fin til at indrømme at dem som spiller det nok er sundere og mere ude i frisk luft end jeg er :-D
2
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 29. jul 2016, 16:51

Dirtylittledevil skrev:Den spydige kommentar "Mener du Foredrags Holder?" trænger sig på... men jeg tier.

coach.png

:lol: Jeg kunne ikke dy mig
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jul 2016, 16:52

Guldfisk skrev:

coach.png

Måske er han forælder, coach og foredragsholder? Forælder-titlen kvalificerer jo til meget :P

Ah ja selvfølgelig, og det tæller så meget at han mener det skal i flertal :lol:
1
Guldfisk

Indlægaf Guldfisk » 29. jul 2016, 16:55

Dirtylittledevil skrev:
Guldfisk skrev:

coach.png

Ah ja selvfølgelig, og det tæller så meget at han mener det skal i flertal :lol:

Han er både mor og far ;)
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. jul 2016, 12:37

Er jeg den eneste som får foreslået nogle sære sider? Facebook foreslår mig grupperne "Campingfolket", "Danish Bronies", og "Jorden er FLAD. Jorden er ikke en globe"
Jeg føler virkelig ikke den kender mig ret godt.
4
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 30. jul 2016, 13:49

Dirtylittledevil skrev:Er jeg den eneste som får foreslået nogle sære sider? Facebook foreslår mig grupperne "Campingfolket", "Danish Bronies", og "Jorden er FLAD. Jorden er ikke en globe"
Jeg føler virkelig ikke den kender mig ret godt.

Nej, jeg bliver også spammet med "Donald Trump for President" og reklamer for testosteron tilskud.... :forvirret:
2

Tilbage til "Generelt"