Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. nov 2015, 18:56

Det siger fandme meget om landets tilstand, at Jens Rohde er fornuftens stemme.

Jens Rohde
I går kl. 09:27 · Redigeret ·

Støjberg siger på News, at hun har hjulpet kommunerne ved at halvere ydelserne til flygtninge. Tesen må være, at der kommer færre til, og at de hurtigt finder arbejde. Fair nok. Men det er desværre langt fra virkeligheden.
Vi kan i kommunerne ikke finde boliger i den prisklasse, som integrationsydelsen tilsiger, og det giver ikke mening at prøve at finde arbejde til folk, vi ikke engang kan finde en bolig til.
Desuden udløser den lave kontanthjælp de såkaldte fattigdoms-enkeltydelser jævnfør lov om aktiv socialhjælp (paragraf 34,81 og 82) og øger derfor presset på kommunernes økonomi yderligere.
Integrationsydelsen bliver en fattigdomsydelse i tredobbelt forstand - den rammer både flygtningene, kommunerne og integrationen.
Enten må staten bygge flygtningelandsbyer og overtage ansvaret for opgaven, eller også må man lytte til dem, man pålægger at løfte den. Dæk udgifterne til familiesammenføring, undervisning og enkeltydelser, eller drop i det mindste eksklusionsydelsen...Undskyld, integrationsydelsen.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. nov 2015, 19:59

lillebjoern skrev:
ShuruQ skrev:Fra Jacob Sheikh's facebook side :-D.

Billede

Jeg er all in for Jakob, men hans sidste besked falder altså lidt til jorden når han selv skriver "vare"... :genert:

Normalvis ville jeg være helt enig, men jeg tænker bare, han har fint tjek på det danske sprog og det der er en dum fejl, som ikke bunder i han ikke kan finde ud af det, men en af tanketorskfejlene der kan ske for alle :).

Men jo, jeg kan godt se at det er lidt uheldigt i denne kontekst.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5034

Indlægaf Aima » 5. nov 2015, 20:21

^ Det er jo ikke en stavefejl, men en slåfejl. Den slags siger jo intet om sproglig kunnen overhovedet, det siger vel allerhøjst lidt om at han ikke lige gad bruge tid på at tjekke sin respons til tågehornet dér igennem. :)
4
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 5. nov 2015, 20:23

Men fuck, altså. "Din indre svinehund!" som direkte tiltale :lol: Den var ny og kreativ.
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 5. nov 2015, 20:40

^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 5. nov 2015, 20:57

Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.

Ja. Eller også er det bare hans æ-tast der har momentane attitudeproblemer :D

Pyt også med det, han kompenserer for alt med sin pænhed.
4
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. nov 2015, 21:02

Aima skrev:^ Det er jo ikke en stavefejl, men en slåfejl. Den slags siger jo intet om sproglig kunnen overhovedet, det siger vel allerhøjst lidt om at han ikke lige gad bruge tid på at tjekke sin respons til tågehornet dér igennem. :)

Jeg ville faktisk have skrevet slåfejl, men ændrede det fordi a og æ er i hver sin ende på keyboardet :-D.

Hvor om alting er, vidner det for mig ikke om manglende forståelse for sproget og før lillebjoern påpegede det havde jeg end i ænset hans stave/slåfejl.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 5. nov 2015, 21:03

Aima skrev:
Fru Sunshine skrev:^Han skriver også "forstaderne". Han er kommet til at bruge den forkerte lillefinger - hvis han altså bruger tifingersystem.

Han er skøn.
0
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 5. nov 2015, 21:10

^ Ja, og pæn. Han er simpelthen så pæn. Fik jeg sagt, jeg synes, han er pæn? Han er altså VIRKELIG pæn. Verdensmester i at være pæn, tror jeg.

PS. Ikke for at objektivisere ham, vel. Jeg har faktisk hans nye bog liggende klar til at blive læst, jeg synes også han er meget andet end pæn. Men han er meget pæn.
3
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6823

Indlægaf Wizzze » 5. nov 2015, 21:16

Aima skrev:^ Ja, og pæn. Han er simpelthen så pæn. Fik jeg sagt, jeg synes, han er pæn? Han er altså VIRKELIG pæn. Verdensmester i at være pæn, tror jeg.

PS. Ikke for at objektivisere ham, vel. Jeg har faktisk hans nye bog liggende klar til at blive læst, jeg synes også han er meget andet end pæn. Men han er meget pæn.
Fru Sunshine skrev:
Aima skrev:

Han er skøn.

:lol: I to skal vist over i en anden tråd, I ku´ jo godt :lol: :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11791

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 21:17

^ Har vi evt et par nøgenfotos som kan cirkuleres?
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 5. nov 2015, 21:38

Wizzze skrev:
Aima skrev:^ Ja, og pæn. Han er simpelthen så pæn. Fik jeg sagt, jeg synes, han er pæn? Han er altså VIRKELIG pæn. Verdensmester i at være pæn, tror jeg.

Fru Sunshine skrev:
Aima skrev:

Han er skøn.

Schhhh...
0
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 5. nov 2015, 21:46

Wizzze skrev:

Fru Sunshine skrev:
Aima skrev:

Han er skøn.

Jeg har været der med Jakob Sheikh for længst. I tråden altså. Øv. Gid, vi også havde bollet.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11791

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 21:51

Nå nu googlede jeg ham. For ingen ville jo cirkulere de nøgenfotos min vej!
Han er ikke lige min type, men næste gang han gør kur til mig kan jeg da lige sende ham videre så I kan catfighte om han :P
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Aima

Indlægaf Aima » 5. nov 2015, 21:56

Jeg kan simpelthen ikke respondere på dine nøgenfotosindlæg, Dirty. Jeg har prøvet flere gange nu, men hver gang bliver det noget med pæn og pik og manglende forhud. Men send gerne videre. Sharing is caring, som man siger, når det handler om pæne, forhudsløse mænd.
1

Tilbage til "Generelt"