Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 10
Likede indlæg: 230

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 7. aug 2016, 07:24

I skal da have dagens guldkorn:

Til tider er tavshed guld værd men DAAAM det kan sq være , mega svært at holde sin mund når nogen virkelig går over ens grænse . Fantastisk dejlig søndag derude , nyd hinanden og ikke mindst livet , ingen kender dagen i morgen
6
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 7. aug 2016, 14:38

På dette billede er det komfuret der forsøges solgt. Sælger skriver at det bliver smidt ud imorgen, hvis det ikke er solgt inden. I seriously doubt it :ninja:
FB_IMG_1470580526725.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 7. aug 2016, 16:28

13920724_10154462618233750_7202607357512409301_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
23-06-16 :love2:
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 7. aug 2016, 16:55

Hunkat skrev:
Juki skrev:En på min venneliste har liket det her opslag eller siden :genert:

Billede

Et profilbillede af Gordon Ramsey (ser det ud til) med et navn på kyrilisk og et vægttab på 50%, bogstaveligt talt! (For det er jo slet ikke usundt at gå fra f.eks. 100 til 50kg på 4 uger :lol: )

Har folk seriøst ingen kritisk sans overhovedet?

Jeg synes, det er værst, når de bruger salgstricket med: "Her er slanketippet, der skræmmer lægerne." Heeeell no. Hvis lægestanden er bange for"tippet," skal jeg dæleme ikke udsætte min krop for det. Læger er vildt gode til at holde folk i live og til at holde hovedet kold, så hvis de bliver skræmt, skal jeg ikke nyde noget.
6
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10299

Indlægaf icelady » 8. aug 2016, 06:34

Billede
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 260

Indlægaf Vinaia » 8. aug 2016, 10:03

icelady skrev:Billede

Spot on. Det er derfor jeg kun har internetvenner. :D
5
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Kedimifu
Kort karma: 1
Likede indlæg: 3

Indlægaf Kedimifu » 8. aug 2016, 10:18

icelady skrev:Billede

Det kunne være jeg skulle gå internet vejen. Kan kun sige at de venner der var i virkeligheden nok bare ikke var venner.
3
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 446

Indlægaf Aspargsen » 8. aug 2016, 12:34

Smiling_Goat skrev:
Hunkat skrev:
Juki skrev:En på min venneliste har liket det her opslag eller siden :genert:

Billede

Et profilbillede af Gordon Ramsey (ser det ud til) med et navn på kyrilisk og et vægttab på 50%, bogstaveligt talt! (For det er jo slet ikke usundt at gå fra f.eks. 100 til 50kg på 4 uger :lol: )

Har folk seriøst ingen kritisk sans overhovedet?

Jeg synes, det er værst, når de bruger salgstricket med: "Her er slanketippet, der skræmmer lægerne." Heeeell no. Hvis lægestanden er bange for"tippet," skal jeg dæleme ikke udsætte min krop for det. Læger er vildt gode til at holde folk i live og til at holde hovedet kold, så hvis de bliver skræmt, skal jeg ikke nyde noget.

også af de skriver drik "dette" ??
hvad er "dette" ???
hvorfor ikke skrive drik ....
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. aug 2016, 16:29

Jeg forstår ikke at folk gider det der med at sætte bittesmå ting til salg i 5 forskellige grupper, måske endda med budrunde, sådan at de i dagevis skal ind og holde øje med om nogen har budt over de 15 kr som er mindsteprisen på deres fjollede lille dims, og skrive i trådene i de 4 andre grupper at nu er der altså budt 17 kr i en anden gruppe.
Man skal da virkelig op i de højere prislag før den slags kan svare sig, i forhold til spildt tid.
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10299

Indlægaf icelady » 8. aug 2016, 21:32

Billede
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6031

Indlægaf LadyFox » 9. aug 2016, 15:40

Falske venner - spørg aldrig om mad
Rigtige venner - er grunden til du ik har mere mad
Falske venner - kalder dine forældre hr./fru.
Rigtige venner - kalder dine forældre far/mor
Falske venner - ser dig aldrig græde
Rigtige venner - græder med dig
Falske venner - låner dit tøj i 5 dage og giver det tilbage
Rigtige venner - beholder dit tøj så længe de ved det er dit
Falske venner - ved 5 ting om dig
Rigtige venner - kan skrive en bog om dig
Falske venner - vil banke på døren
Rigtige venner - vil gå ind og råbe " jeg er hjemme"
Falske venner - vil hjælpe dig op hvis du faldt
Rigtige venner - hopper på dig og råber "sandwich"
Falske venner - er sammen med dig lidt tid
Rigtige venner - er sammen med dig for evigt
Falske venner - siger "love ya" og joker med det
Rigtige venner - vil sige "i love you" og mene det
Falske venner - vil læse dette
Rigtige venner - vil kopiere dette

Jeg har ikke nogle rigtige venner - heldigvis.
11
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 9. aug 2016, 17:25

Jeg håber det der er ren manipulation :klap:.

omg.jpg
6
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4439

Indlægaf Rosa Espinosa » 9. aug 2016, 17:28

Hold.nu.kæft...

En meget stor kvinde står midt i butikken, og prøver en brudekjole. Jeg kigger bryllupskatalogerne igennem, og overhører en samtale mellem en datter og hendes mor. Datteren er tynd, og efter alt at dømme meget forkælet. Datteren stirrer på den store kvinde, læner sig mod sin mor og hvæser:
Jeg kan ikke forstå, at nogen gider at gifte sig med en som hende!
Moderen: Jeg troede ikke, at hvaler blev gift…
De fniser, og den vordende brud har hørt kommentarerne, og ser sønderknust ud. Hun tager et skridt væk fra butikschefen, der hjælper hende med kjolen, men butikschefen stopper hende og går hen til moderen og datteren.
Butikschefen: Jeg kan ikke forstå, at I tror, at I skal købe en brudekjole fra min butik.
Datteren kigger fornærmet på butikschefen, og svarer: Jeg er her for at hente min brudekjole, som jeg allerede har betalt!
Butikschefen: Ser man det, du skal afhente din ordre? Hvilket navn står den i?
Moderen: Det er Louise.
Butikschefen nikker og går hen til kassen, trykker på nogle knapper på kasseapparatet, og giver dem herefter en kvittering.
Butikschefen: I skal blot underskrive denne.
Moderen skriver under, mens hun spørger: Hvad er det?
Butikschefen: I godkender, at vi ikke udleverer bryllupskjolen, og at I får tilbagebetalt beløbet. I kan finde en anden butik, hvor I kan købe en brudekjole. Jeg annullerer jeres ordre, og vil aldrig hjælpe jer mere. I skal forlade butikken nu, inden jeg tilkalder vagterne.
Datteren bliver rasende: DU KAN IKKE GØRE DETTE! MIT BRYLLUP ER I NÆSTE UGE! HVOR VOVER DU!
Datteren begynder at rive ting ned fra hylderne.
Moderen: Vi havde lavet en specialbestilling på denne kjole, hvordan kan du annullere den?!
Butikschefen: Jeg annullerede bestillingen, eftersom jeg nægter, at lade nogen kvinde føle, at hun ikke er værdig til at gifte sig grundet sin størrelse. I syntes åbenbart, at I er bedre end alle andre – og hvis jeg skal være ærlig, så gider jeg ikke at spilde tid på kunder, der er idioter. Jeg ringer til politiet – og eftersom jeg har dine kreditkortoplysninger, bliver du debiteret for alle de skader, som din datter forårsager.
Butikschefen tager telefonen ved kassen, og begynder at indtaste et nummer.
Moderen: Vi melder dig til politiet, vi vil ikke acceptere at blive behandlet på denne måde!!
Moderen tager fat i sin datter, og de skynder sig ud af butikken.
Hun købte til sidst sin brudekjole i butikken, og den var utrolig smuk. Det viste sig, at butikschefen også har en datter med en alvorlig sygdom, der gjorde, at hun havde problemer med vægten.
**billedet har intet med opslaget at gøre, men er tilfældigt fundet på nettet
4
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4439

Indlægaf Rosa Espinosa » 9. aug 2016, 17:29

Og så finde et billede på nettet af en tilfældig kvinde (åbenbart en meget stor kvinde) som er inde at findes hendes brudekjole og så sætte hendes billede til det gang mundlort :rulle:
11
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3881

Indlægaf Delfin » 9. aug 2016, 17:32

Dirtylittledevil skrev:Jeg forstår ikke at folk gider det der med at sætte bittesmå ting til salg i 5 forskellige grupper, måske endda med budrunde, sådan at de i dagevis skal ind og holde øje med om nogen har budt over de 15 kr som er mindsteprisen på deres fjollede lille dims, og skrive i trådene i de 4 andre grupper at nu er der altså budt 17 kr i en anden gruppe.
Man skal da virkelig op i de højere prislag før den slags kan svare sig, i forhold til spildt tid.

De håber jo på, at nogen så byder over det påståede bud fra en anden gruppe.

Jeg gider slet ikke handle med sådan nogle, hvad enten det er store eller små ting. Man har ikke en jordisk chance for at vide, om de i virkeligheden bare sidder og byder deres egen vare op.
3
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"