Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ShuruQ » 9. aug 2016, 17:36

Smiling_Goat skrev:
Hunkat skrev:
Juki skrev:En på min venneliste har liket det her opslag eller siden :genert:

Billede

Et profilbillede af Gordon Ramsey (ser det ud til) med et navn på kyrilisk og et vægttab på 50%, bogstaveligt talt! (For det er jo slet ikke usundt at gå fra f.eks. 100 til 50kg på 4 uger :lol: )

Har folk seriøst ingen kritisk sans overhovedet?

Jeg synes, det er værst, når de bruger salgstricket med: "Her er slanketippet, der skræmmer lægerne." Heeeell no. Hvis lægestanden er bange for"tippet," skal jeg dæleme ikke udsætte min krop for det. Læger er vildt gode til at holde folk i live og til at holde hovedet kold, så hvis de bliver skræmt, skal jeg ikke nyde noget.

Vedkommende bag profilen må i øvrigt også være homoseksuel, hvilket der intet er galt i, da vedkommende bag i følge navnet hedder Gordon Ramsi (ja sådan er det stavet) og vedkommende henviser til at "min mand kan ikke forstå det". Den profil er da bare fuldstændig forkert skruet sammen :stoned:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 178
Likede indlæg: 2367

Indlægaf Juki » 9. aug 2016, 17:41

LadyFox skrev:
Falske venner
Rigtige venner
...

:stoned:

Rosa Espinosa skrev:...
Moderen tager fat i sin datter, og de skynder sig ud af butikken.
Hun købte til sidst sin brudekjole i butikken, og den var utrolig smuk. Det viste sig, at butikschefen også har en datter med en alvorlig sygdom, der gjorde, at hun havde problemer med vægten.
**billedet har intet med opslaget at gøre, men er tilfældigt fundet på nettet

:puke:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 9. aug 2016, 17:47

Rosa Espinosa skrev:Hold.nu.kæft...

En meget stor kvinde står midt i butikken, og prøver en brudekjole. Jeg kigger bryllupskatalogerne igennem, og overhører en samtale mellem en datter og hendes mor. Datteren er tynd, og efter alt at dømme meget forkælet. Datteren stirrer på den store kvinde, læner sig mod sin mor og hvæser:
Jeg kan ikke forstå, at nogen gider at gifte sig med en som hende!
Moderen: Jeg troede ikke, at hvaler blev gift…
De fniser, og den vordende brud har hørt kommentarerne, og ser sønderknust ud. Hun tager et skridt væk fra butikschefen, der hjælper hende med kjolen, men butikschefen stopper hende og går hen til moderen og datteren.
Butikschefen: Jeg kan ikke forstå, at I tror, at I skal købe en brudekjole fra min butik.
Datteren kigger fornærmet på butikschefen, og svarer: Jeg er her for at hente min brudekjole, som jeg allerede har betalt!
Butikschefen: Ser man det, du skal afhente din ordre? Hvilket navn står den i?
Moderen: Det er Louise.
Butikschefen nikker og går hen til kassen, trykker på nogle knapper på kasseapparatet, og giver dem herefter en kvittering.
Butikschefen: I skal blot underskrive denne.
Moderen skriver under, mens hun spørger: Hvad er det?
Butikschefen: I godkender, at vi ikke udleverer bryllupskjolen, og at I får tilbagebetalt beløbet. I kan finde en anden butik, hvor I kan købe en brudekjole. Jeg annullerer jeres ordre, og vil aldrig hjælpe jer mere. I skal forlade butikken nu, inden jeg tilkalder vagterne.
Datteren bliver rasende: DU KAN IKKE GØRE DETTE! MIT BRYLLUP ER I NÆSTE UGE! HVOR VOVER DU!
Datteren begynder at rive ting ned fra hylderne.
Moderen: Vi havde lavet en specialbestilling på denne kjole, hvordan kan du annullere den?!
Butikschefen: Jeg annullerede bestillingen, eftersom jeg nægter, at lade nogen kvinde føle, at hun ikke er værdig til at gifte sig grundet sin størrelse. I syntes åbenbart, at I er bedre end alle andre – og hvis jeg skal være ærlig, så gider jeg ikke at spilde tid på kunder, der er idioter. Jeg ringer til politiet – og eftersom jeg har dine kreditkortoplysninger, bliver du debiteret for alle de skader, som din datter forårsager.
Butikschefen tager telefonen ved kassen, og begynder at indtaste et nummer.
Moderen: Vi melder dig til politiet, vi vil ikke acceptere at blive behandlet på denne måde!!
Moderen tager fat i sin datter, og de skynder sig ud af butikken.
Hun købte til sidst sin brudekjole i butikken, og den var utrolig smuk. Det viste sig, at butikschefen også har en datter med en alvorlig sygdom, der gjorde, at hun havde problemer med vægten.
**billedet har intet med opslaget at gøre, men er tilfældigt fundet på nettet

Hvem? Det melder historien jo reelt ikke noget om.

Jeg forstår selvfølgelig historiens morale, men den drukner i alle de der søgte klichéer som altid med de der slags fabrikerede historier. Og ja, det der med at finde en tilfældig kvinde på nettet og vedklistre hendes billede er bare :boo: .
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 9
Likede indlæg: 212

Indlægaf Skorstenen » 10. aug 2016, 07:31

Idag har min ven åbenbart ikke selv kunnet finde på et guldkorn. Så istedet, er der indsat et billede med en tekst på (hvad er det nu de hedder?)

I am a strong woman, and there is a limit to how much I will take. If you lie to me, wrong me or treat me like I dont matter.....I'm done!

Her vil jeg nok sige, at det ikke helt stemmer overens med min ven, som tydeligvis konstant bliver løjet for og åbenbart fortsat finder sig i det. Så det der med at være DONE, - - - not so much....
6
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 9
Likede indlæg: 212

Indlægaf Skorstenen » 12. aug 2016, 09:39

Idag er den vældig lang :gruble: Faktisk forstår jeg kun meningen, ikke sætningerne eller tegnsætningen.

Kan ikke lade være med at tænke på " hvad får voksne mennesker " til at nedgøre , svine , beskylde , fortælle løgne om andre , uden egentlig at kunne tillade til at være dømmende Hvorfor ikke hjælpe og støtte hinanden , i en svær situation ? Har vi ikke alle prøvet at have problemer , så er man bare utrolig følsom , og det sidste man har brug for er , at blive jokket længere ned , med andres bedre vidende , løftet finger men støt dog istedet , vi har alle gjort noget dumt " men hvem skal dømme , hvem som har gjort det værste ?? Skyldig eller uskyldig ingen er bedre end andre , når alt kommer dertil !!!!!!!
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. aug 2016, 10:04

:tie:.

Alle siger: "hvis du har brug for noget, så tøv ikke med at ringe, jeg vil være der for dig"... Så jeg har tænkt mig at undersøge det, uden at være pessimistisk, jeg ville ønske, at "mine venner" ville lægge dette ind på væggen. I skal kopiere. (ikke dele)!!! Jeg vil gerne vide, hvem jeg kan stole på... Og jeg er sikker på, at det vil være mindre end 5. Skriv "færdig" på denne kommentar, når du har gjort det!

Jeg undrer mig så igen, igen over hvorfor man skal kopiere og ikke dele, ikke jeg vil smide den op uanset, men hvorfor :gruble:?
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 432

Indlægaf Aspargsen » 12. aug 2016, 12:05

ShuruQ skrev::tie:.

Alle siger: "hvis du har brug for noget, så tøv ikke med at ringe, jeg vil være der for dig"... Så jeg har tænkt mig at undersøge det, uden at være pessimistisk, jeg ville ønske, at "mine venner" ville lægge dette ind på væggen. I skal kopiere. (ikke dele)!!! Jeg vil gerne vide, hvem jeg kan stole på... Og jeg er sikker på, at det vil være mindre end 5. Skriv "færdig" på denne kommentar, når du har gjort det!

Jeg undrer mig så igen, igen over hvorfor man skal kopiere og ikke dele, ikke jeg vil smide den op uanset, men hvorfor :gruble:?

Det er regel nummer 1 i facebook kæde beskeder af der skal stå kopiere. (ikke dele)

Hvis du deler kan alle jo se af du har delt det, men hvis du kopierer tror alle jo det er noget du helt selvstændigt har fundet på af skrive uden nogen som helst indflydelse fra andre, som du kan se er det stor forskel, der kan også være en svag mulighed for folk bare får kvalme af at se af der kommer endnu en ulidelig kædebesked og de derfor overvejer af blokerer dig, fordi du godt nok er totalt irekternde med alle de der kæde beskeder, men tror af de håber på den der med af der ser ud som om det er noget du selv har skrevet
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. aug 2016, 12:37

Aspargsen skrev:
ShuruQ skrev::tie:.

Det er regel nummer 1 i facebook kæde beskeder af der skal stå kopiere. (ikke dele)

Hvis du deler kan alle jo se af du har delt det, men hvis du kopierer tror alle jo det er noget du helt selvstændigt har fundet på af skrive uden nogen som helst indflydelse fra andre, som du kan se er det stor forskel, der kan også være en svag mulighed for folk bare får kvalme af at se af der kommer endnu en ulidelig kædebesked og de derfor overvejer af blokerer dig, fordi du godt nok er totalt irekternde med alle de der kæde beskeder, men tror af de håber på den der med af der ser ud som om det er noget du selv har skrevet

På en eller anden sær plan giver det meget fin mening. Jeg forstår så ikke at nogen vil kædes sammen med de der ulidelige klicheer :genert:.

Og det at det står der som en del af indlægget er jo heller ikke spor afslørende :stoned:. Men som sagt giver det alligevel lidt mere mening nu.
1
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 12. aug 2016, 21:38

Nordsjællands politi er superfine og sjove på facebook. Men behøver 100 mennesker kommentere i stil med "hvor gør I det bare godt", "stor ros til folkene bag jeres profil", "det kunne nogle flere offentlige institutioner lære af", osv. hver eneste gang, de skriver det mindste?
Jaja, de skriver i menneskesprog og uden løftede pegefingre eller jura. Og det er fedt!
Men hvorfor føler man behov for at påpege det igen og igen og igen, uanset hvad indlægget så ellers handler om?
7
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 28
Likede indlæg: 231

Indlægaf Kasper » 13. aug 2016, 16:04

Det er vildt fedt, at BT er begyndt at tage ansvar for den sindssyge tone, der kan være på især nyhedshistorier på Facebook.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 669

Indlægaf Chatsy » 13. aug 2016, 17:06

Jeg tror, jeg er lidt forelsket i Benjamin fra BT :love:
13
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 13. aug 2016, 17:16

Ham Benjamin giver den fuld gas. Go Benjamin :gogo:

Vemligboer hihi
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 15. aug 2016, 11:28

Vi beklager på forhånd det lange opslag, men under OL i 1904, var marathonløbet noget af et særsyn, så det er læsetiden værd!

Der deltog bl.a. 10 grækere som aldrig havde løbet marathon, to mænd fra en afrikansk stamme, som mødte barfodet op, og cubaneren Fèlix Carvajal, som måtte tomle til OL-byen St. Louis, da han havde mistet sine rejsepenge i terningspil. Carvajal stillede op i lange bukser, lange ærmer og baret, indtil en anden deltager forbarmede sig over ham, og klippede hans bukser over til shorts.

Selve løbet gik over en bakket rute i 32 graders varme, og med et minimum af drikkevarer, da man på det tidspunkt testede, hvor meget folk kunne udholde uden væske. Løbsbilerne kørte foran og bagved løberne, og genererede støvskyer som gav løberne kraftige hosteanfald, og en enkelt kastede kraftigt op og måtte udgå.

En anden løber kollapsede og måtte indlægges med indre blødninger, da støvet var røget ind i hans spiserør og lavet en flænge i hans mavesæk. Len Tau fra Sydafrika blev jaget 1½ km væk fra løberuten af vilde hunde, og Carvajal stoppede og snakkede med tilskuerne. Selvsamme Carvajal blev senere sulten, og spiste først nogle ferskener, han havde snuppet fra en forbipasserende bil, og derefter et æble, der viste sig at være råddent. Æblet gav Carvajal mavesmerter, og han besluttede sig for at lægge sig ned og tage en lur.

Efter 14 km fik amerikaneren Fred Lorz krampe, og besluttede sig for at tomle med en bil til stadion. Da krampen var gået over, steg Lorz ud af bilen, og løb over målstregen, som den første. Han fik laubærkrans på hovedet, og skulle til at få overrakt guldmedaljen, da man blev klar over at han havde snydt. Han sagde selv, at det var en joke, og han ville ikke have taget imod medaljen.

Vinderen blev i stedet amerikaneren Fred Hicks, som under løbet var blevet dopet med stryknin, æggehvider og brandy til et punkt hvor han til sidst hallucinerede, og ikke kunne løbe mere. Han endte med at blive båret over stregen af sine trænere, mens hans ben stadig bevægede sig i en løbebevægelse. Han blev erklæret vinderen af løbet.

:D
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5945

Indlægaf LadyFox » 15. aug 2016, 20:04

Det er godt nok ikke en opdatering. Men... Hvorfor er det facebook hele tiden skal komme med forslag til hvad man KUNNE dele på sin væg, hvis man gad.. :rulle:

westham.jpg

Og nej facebook, jeg gider faktisk ikke lyve omkring om jeg ser fodbold lige nu. :skeptisk:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 17. aug 2016, 13:23

Godt nok fra i går, men stadig sjov :D

Broen er desværre midlertidig spærret! Vi forventer, at der atter er fri passage om en 20 timers tid, når dovendyret vågner igen!

Billede

Fra Randers Regnskovs FB-side.
16
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"