Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8522

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 5. sep 2016, 05:03

Hunkat skrev:Faldt over denne på min facebook

Svane Kagen ... Lille Sara havde 1 års fødselsdag her lørdag og temaet var med svaner, så det har jeg så lavet på denne kage.
Kagen var inden I. Kokos bunde med passion frugt - mango mousse, og hvid chokolade mousse.

Billede

Altså... nu har jeg ikke børn men det virker lidt... over the top med mega fancy to-lagskage til en 1 årig? :gruble:

Temmelig meget. Ungen har sikkert knap nok registreret kagen. Hvordan skal den så se ud når hun bliver 18? Eller gift?

I øvrigt er jeg lidt fan af at hun skriver at kagen er inden i. Ja det formoder vi da :stoned:
10
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Allmost_Famous
Kort karma: 107
Likede indlæg: 1671

Indlægaf Allmost_Famous » 5. sep 2016, 05:43

2SHY skrev:
I øvrigt er jeg lidt fan af at hun skriver at kagen er inden i. Ja det formoder vi da :stoned:

Jamen, måske er der tale om en form for fin æske, som moren så har mast ned over en stak citronmåner? Så ER kagen jo inden i :P
11
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 43
Likede indlæg: 315

Indlægaf Zinde » 5. sep 2016, 06:05

Helle er en ung pige på 25 år, der dyrker Facebook som så mange andre. I de sidste par mdr. har hun fået kontakt med en ældre dame som hedder Helga. Og som dagene gik spurgte Helga, om Helle ikke vil med en tur i byens ZOO, da hun gerne ville møde Helle, Helle svarede ja tak.
Og dagen efter mødtes de ved ZOO's hovedindgangen. Helga ville betale for billetterne, for som hun sagde: Det er mig der har inviteret dig. Helle sagde pænt tak.
De kom ind og snakken gik mens de kikkede på dyrene. Helga begyndte til Helle's undren at spørge lidt ind til hvad hun lavede og om hun havde familie. Helle svarede, at hun sad på kontor og hun havde kæreste samt familie. Jeg har også en mormor som jeg desværre ikke har set i mange år.
Under turen i parken kom de forbi en lille cafe', Helga spurgte: Skal vi ikke gå herind lidt og få en kop kaffe og et stykke lagkage. Jeg trænger til at hvile mine gamle ben lidt.
Helle syntes det var en god ide'. De var ikke mere end lige kommet ind af døren, da det gav et gib i Helle. For ved et bord sad hendes bror Niels.
Hva pokker, er du her ? : Udbrød Helle.
Ja: Svarede Niels. Jeg er blevet inviteret af Helga.
Ja: Svarede Helga, Niels og jeg har snakket meget via Facebook. Og det samme gælder jo dig Helle. Og ja, du undre dig jo nok lidt over hvad der foregår her.

Helga stak sin hånd ned i sin taske og op af den trak hun en lille hvid kuvert, hun ragte den over til Helle og sagde:
Vil du lige åbne den og tage indholdet ud.
Helle åbnede kuverten og frem trak hun et billed. Hun kikkede lidt på billedet og sagde:
Nej, se en lille prinsesse, hun er sq sød.
Ja: Svarede Helga, det er mit barnebarn, billedet blev taget efter min mand døde.
Pigen er to år på billedet. Men det er længe siden jeg har set hende.
Savner du ikke at se hende: Spurgte Helle ?
Jo svarede Helga, det gør jeg.
Men mit ønske er gået i opfyldelse i dag, for hun sidder lige ved min side nu.
Du er mit barnebarn.

Helle kikkede på sin mormor og tårende begyndte at trille ned af kinderne.
Hun greb ned i sin taske efter et lommetørklæde.
Hun røg op af stolen, og gav sin mormor en kæmpe krammer, og spurgte :
Hvad gik der galt dengang morfar døde? Jeg har aldrig fået det af vide, da mor ikke vil fortælle det.

Jo: Svareder Helga. Da morfar døde, skulle der udbetales en livsforsikring, men da brevet blev læst op, vidste det sig at pengene var doneret til : " Dyrernes beskyttelse ". Og herefter blev din mor vred og kottede forbindelsen.
Ja: Svarede Niels. Sådan går det, når penge betyder mere end noget andet.
Ja Niels, men hva' så nu mormor: Spurgte Helle, og kikkede på sin mormor.
Jo: Svarede Helga. Nu har jeg endelig fået forbindelse med mine to børnebørn, og det er den bedste dag i mit liv.

Dagene gik og der har været mange besøg sidenhen.......

Tak for du tog dig tid til at læse denne lille historie. HUSK, at penge er ikke alt............

:tie:
17
Some people never meet their hero
I gave birth to mine
:lun:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10328

Indlægaf icelady » 5. sep 2016, 12:59

Billede
16
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4451

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. sep 2016, 14:02

Zinde skrev:Helle er en ung pige på 25 år, der dyrker Facebook som så mange andre. I de sidste par mdr. har hun fået kontakt med en ældre dame som hedder Helga. Og som dagene gik spurgte Helga, om Helle ikke vil med en tur i byens ZOO, da hun gerne ville møde Helle, Helle svarede ja tak.
Og dagen efter mødtes de ved ZOO's hovedindgangen. Helga ville betale for billetterne, for som hun sagde: Det er mig der har inviteret dig. Helle sagde pænt tak.
De kom ind og snakken gik mens de kikkede på dyrene. Helga begyndte til Helle's undren at spørge lidt ind til hvad hun lavede og om hun havde familie. Helle svarede, at hun sad på kontor og hun havde kæreste samt familie. Jeg har også en mormor som jeg desværre ikke har set i mange år.
Under turen i parken kom de forbi en lille cafe', Helga spurgte: Skal vi ikke gå herind lidt og få en kop kaffe og et stykke lagkage. Jeg trænger til at hvile mine gamle ben lidt.
Helle syntes det var en god ide'. De var ikke mere end lige kommet ind af døren, da det gav et gib i Helle. For ved et bord sad hendes bror Niels.
Ja: Svarede Helga, Niels og jeg har snakket meget via Facebook. Og det samme gælder jo dig Helle. Og ja, du undre dig jo nok lidt over hvad der foregår her.

Helga stak sin hånd ned i sin taske og op af den trak hun en lille hvid kuvert, hun ragte den over til Helle og sagde:
Helle åbnede kuverten og frem trak hun et billed. Hun kikkede lidt på billedet og sagde:
Ja: Svarede Helga, det er mit barnebarn, billedet blev taget efter min mand døde.
Du er mit barnebarn.

Hvad gik der galt dengang morfar døde? Jeg har aldrig fået det af vide, da mor ikke vil fortælle det.

Jo: Svareder Helga. Da morfar døde, skulle der udbetales en livsforsikring, men da brevet blev læst op, vidste det sig at pengene var doneret til : " Dyrernes beskyttelse ". Og herefter blev din mor vred og kottede forbindelsen.
Jo: Svarede Helga. Nu har jeg endelig fået forbindelse med mine to børnebørn, og det er den bedste dag i mit liv.

Tak for du tog dig tid til at læse denne lille historie. HUSK, at penge er ikke alt............

Jeg elsker den. Den er fuldstændig fantastisk :lol: :lol:
4
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 43
Likede indlæg: 315

Indlægaf Zinde » 5. sep 2016, 14:24

Rosa Espinosa skrev:
Zinde skrev:Helle er en ung pige på 25 år, der dyrker Facebook som så mange andre. I de sidste par mdr. har hun fået kontakt med en ældre dame som hedder Helga. Og som dagene gik spurgte Helga, om Helle ikke vil med en tur i byens ZOO, da hun gerne ville møde Helle, Helle svarede ja tak.

Du er mit barnebarn.

Jeg elsker den. Den er fuldstændig fantastisk :lol: :lol:

Alene den forfriskende brug af kolon - "Ja: Svarede Niels. Jo: Svarede Helga."

WTF?!
8
Some people never meet their hero
I gave birth to mine
:lun:
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 5. sep 2016, 14:39

Zinde skrev:Helle er en *bla bla bla*

:puke: :nerve: :tie: Den er da forfærdelig. Belærende og fyldt med stavefejl :whine:
3
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4451

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. sep 2016, 14:54

Miss_no_More skrev:
Zinde skrev:Helle er en *bla bla bla*

:puke: :nerve: :tie: Den er da forfærdelig. Belærende og fyldt med stavefejl :whine:

Ja, den er fantastisk :D
6
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Smiling_Goat » 5. sep 2016, 14:56

Og hvorfor kom det bag på Helle, at Helga stillede spørgsmål om hendes privatliv? Hvad havde hun regnet med, at de skulle få ZOO-turen til at gå med? Bare gå akavet ved siden af hinanden og tale om pingvinerne? :stoned:

Det kaldes at være social Helle!
13
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 5. sep 2016, 15:10

Smiling_Goat skrev:Og hvorfor kom det bag på Helle, at Helga stillede spørgsmål om hendes privatliv? Hvad havde hun regnet med, at de skulle få ZOO-turen til at gå med? Bare gå akavet ved siden af hinanden og tale om pingvinerne? :stoned:

Det kaldes at være social Helle!

Og hvad har de talt om via Facebook? Hvorfor er de overhovedet blevet venner? Og undrede Helle sig ikke over, at hendes bror Niels også var venner med Helga på Facebook? :panik:
14
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 5. sep 2016, 15:11

Og jeg synes virkelig Niels bliver overset denne sammenhæng.....
8
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Smiling_Goat » 5. sep 2016, 15:17

lillebjoern skrev:Og jeg synes virkelig Niels bliver overset denne sammenhæng.....

Og hvorfor blev han gemt væk på én eller anden café, mens de gik rundt i parken? Det virker som groft spild af hans tid.

Er der slet ikke nogen, der interesserer sig for Niels?
19
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. sep 2016, 15:28

Hvordan "kotter" man noget :gruble:?
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2016, 15:41

Ahahaha, jeg kan lige se "forfatteren" for mig - sidde og skrive dette lort. "Åh, ja...nu går jeg viralt. *Tørrer en tåre væk*. Denne bliver årets mest delte historie på Facebook. *Celine Dion musik i baggrunden*"
16
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 6. sep 2016, 06:59

Ado skrev:Ahahaha, jeg kan lige se "forfatteren" for mig - sidde og skrive dette lort. "Åh, ja...nu går jeg viralt. *Tørrer en tåre væk*. Denne bliver årets mest delte historie på Facebook. *Celine Dion musik i baggrunden*"

:lol:
0

Tilbage til "Generelt"