Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Kort karma: 126
Likede indlæg: 3316

Re: Statusopdateringer

Indlægaf fisken80 » 25. okt 2016, 05:42

Æble skrev:Er i også ramt af hjerter i jeres feed? :rulle:

Hej smukke kvinde. Det her handler om brystkræft-ugen.
Uden at besvare denne besked, så sæt et hjerte på din væg, uden kommentar, bare et hjerte. Sæt derefter et hjerte på væggen hos den person, der sendte dig denne besked. Så send denne besked til dine kvindelige venner, kun kvinder. Hvis nogen spørger dig, hvorfor du har så mange hjerter på din væg, skal du ikke sige noget. Dette er kun for kvinder, fordi det er forskning i brystkræft-uge. En lille handling for solidaritet mellem kvinder.

Hver gang jeg møder sådan noget pis der, så poster jeg et link til Kræftens Bekæmpelse og opfordrer til at støtte deres arbejde med penge... kæft der er nogen der er blevet sure på mig over det
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1171
Likede indlæg: 17403

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. okt 2016, 14:25

Det er mig ubegribeligt at nogen stadig tror på det her fup. :tie:
En af dem som kommenterer står endda med Kræftens Bekæmpelse som tidligere arbejdsplads. Det er bare så dumt dumt dumt!

help.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Smiling_Goat
Kort karma: 578
Likede indlæg: 8663

Indlægaf Smiling_Goat » 25. okt 2016, 16:20

Der er også en på min venneliste, der er gået amok med "cancer awareness," og jeg gider simpelthen ikke at se på det. Især fordi hun sender dem til mig som privatbesked. Vi taler aldrig sammen, og sidst jeg skrev til hende med hjælp, kunne hun ikke ulejlige sig til at svare.. Men "cancer awareness"? Det SKAL jeg da høre om.

Jeg kender godt kræft. Hvem er det helt præcist, der går rundt og glemmer det? Jeg har ikke brug for en daglig påmindelse.. "Du ved godt.. Kræft, som jeg fortalte dig om i går, ikk? Ja.. Det findes stadig. Stadig noget lort. Nej, den her besked gør absolut ingen forskel mht. udrydelse af sygdommen eller helbredelsen af nogen som helst, men hvis du nu havde en god dag ikke.. Så ville jeg bare lige minde dig om: Kræft, det findes stadig. Jeg vender tilbage i morgen.. Nåh ja, P.S. Vi skal alle dø."

Så lad mig dog være dame. Man skulle tro, min stilhed ville være et rimeligt stærkt hint om, at hun kan stoppe den daglige påmindelse, men næh.. At jeg bare ser hendes besked uden at kommentere eller poste hjerter, trekanter og andet gøjl betyder intet åbenbart.
8
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 382
Likede indlæg: 2869

Indlægaf Urtekussen » 25. okt 2016, 17:56

Alle virksomheder er pludselig også begyndt at dele kræftbekæmpelse.
Jeg synes det tager lidt overhånd.

En på min venneliste har aldrig keret sig om kræft eller at støtte (hvilket jeg synes er helt fint, jeg tror også kun jeg selv har støttet en gang), men efter vedkommende fik kræft i familien, bliver der slået op om det hver uge (også uden for oktober):

-Husk at støtte -det er jo en god sag.
-"Amen" til de der billeder af kræftsyge børn
-Så er vi ude med indsamlingsbøssen - husk at støtte den gode sag
-Natron kan kurere kræft (eller andre sindssyge helbredelsesmetoder)

Jeg har intet imod at man støtter (eller ikke), men jeg har noget imod at det eneste man kan poste på fjæsen handler om en ting (og så hader jeg at se på syge børn i min feed)
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6085

Indlægaf Delfin » 25. okt 2016, 18:02

Desværre er min væg også gået amok nu, og det bider sgu lidt, når det i disse dage er knap et år siden, jeg mistede en kær ven. Så burde jeg måske netop være på, men det er jeg ikke
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6085

Indlægaf Delfin » 25. okt 2016, 18:22

Det her ordskvalder gider jeg til gengæld heller ikke. Er ikke let at gøre tilpas :D

https://www.facebook.com/BitterfissenBe ... nref=story
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1618

Indlægaf Evapeva » 25. okt 2016, 19:13

Novella skrev:^Argh, man kan da ikke begynde i højre hjørne! Det er imod læseretningen. Han skal tage den i øverste venstre hjørne først. Gud, hvor det irriterer min ocd.

Jeg lægger også ud med de højeste kort/brikker til venstre, når jeg spiller 500/Rummikub. :slem: Alle mine modstandere hader det.
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13644

Indlægaf icelady » 25. okt 2016, 19:20

Billede

Fik den så også på PB med beskeden. "Send hende videre, tak."

Øeh...nej.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 578
Likede indlæg: 8663

Indlægaf Smiling_Goat » 25. okt 2016, 19:54

icelady skrev:Billede

Øeh...nej.

Det er også en af dem, hende, der har sat sig for at give mig daglige påmindelser om kræft, har brugt i sit projekt.

Jeg er ligeglad med Teddy, og jeg vil ikke være med til at gøre andre triste. Jeg kan kun forestille mig, hvor trist jeg ville blive over de konstante påmindelser, hvis jeg selv havde kræft tæt på livet.

Man har måske været så heldig at lige glemme det i to minutter, og så modtager man sådan noget meningsløst ævl. Det gider jeg ikke. Forskerne finder nok en kur, uden jeg deler sære opslag på Facebook.
2
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1179

Indlægaf Aspargsen » 25. okt 2016, 22:37

icelady skrev:Billede

Øeh...nej.

Man burde redigerede billedet tilføje et meget stort søm gennem dækket og sende den tilbage med et, desværre den er allerede punkteret
7
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
fisken80

Indlægaf fisken80 » 26. okt 2016, 05:42

Delfin skrev:Det her ordskvalder gider jeg til gengæld heller ikke. Er ikke let at gøre tilpas :D

https://www.facebook.com/BitterfissenBe ... nref=story

Haha, jeg elsker det.
1
fisken80

Indlægaf fisken80 » 26. okt 2016, 05:44

Urtekussen skrev:Alle virksomheder er pludselig også begyndt at dele kræftbekæmpelse.
Jeg synes det tager lidt overhånd.

En på min venneliste har aldrig keret sig om kræft eller at støtte (hvilket jeg synes er helt fint, jeg tror også kun jeg selv har støttet en gang), men efter vedkommende fik kræft i familien, bliver der slået op om det hver uge (også uden for oktober):

-Husk at støtte -det er jo en god sag.
-"Amen" til de der billeder af kræftsyge børn
-Så er vi ude med indsamlingsbøssen - husk at støtte den gode sag
-Natron kan kurere kræft
(eller andre sindssyge helbredelsesmetoder)

Jeg har intet imod at man støtter (eller ikke), men jeg har noget imod at det eneste man kan poste på fjæsen handler om en ting (og så hader jeg at se på syge børn i min feed)

Hun er da ikke ligefrem konsistent... jeg er rimelig sikker på, at Kræftens Bekæmpelse IKKE er vilde med påstande om, at natron (eller andet gejl) kan kurere cancer.
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5627

Indlægaf Hunkat » 26. okt 2016, 08:30

STOP UMYNDIGGØRELSE - AFSKAF FREMMØDEPLIGT
Fremmødepligt er en umyndiggørende bedømmelsesform, der praktiseres flere steder på Roskilde Universitet. Problemet er, at den ikke sikrer hverken faglig eller aktiv deltagelse. Derfor arbejder vi for:
* Afskaf fremmødepligten, fokus på indholdet i undervisningen
* Indfør andre motiverende eksamens- og bedømmelsesformer
* Etablér en gennemsigtighed mht. eksamensbevis, der gør universitetet konkurrencedygtigt

Hvis man gerne vil fokusere på indholdet i undervisningen, så burde man nok lukke facebook som det første :gruble: :fløjt:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13644

Indlægaf icelady » 26. okt 2016, 12:39

Venstre i Aarhus Byråd mener, at det skader integrationen, at kvinder bader alene uden mænd, og derfor vil partiet forbyde kvindesvømning i Gellerup Badet. Byrådet skal tage stilling til forslaget i aften.

Billede
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Buffy
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1048

Indlægaf Buffy » 26. okt 2016, 15:24

icelady skrev:

Venstre i Aarhus Byråd mener, at det skader integrationen, at kvinder bader alene uden mænd, og derfor vil partiet forbyde kvindesvømning i Gellerup Badet. Byrådet skal tage stilling til forslaget i aften.

Billede

Og Gremlins!
15

Tilbage til "Generelt"