Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13647

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 9. nov 2016, 08:21

Det begynder langsomt at give mening, alle de gange Trump har sagt at valget er rigged.

:genert: :D
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5632

Indlægaf Hunkat » 9. nov 2016, 08:27

En bekendt har EKSTREMT travlt med at kommenterer på folks opslag, som i, alle opslag om valget. Primært for at påpege at folk tager fejl.

Jamen vuptido, venter du på CNN ringer for at høre hvad du som ekspert mener om sagen? Hold nu mund.
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 996
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10688
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. nov 2016, 08:31

Hunkat skrev:En bekendt har EKSTREMT travlt med at kommenterer på folks opslag, som i, alle opslag om valget. Primært for at påpege at folk tager fejl.

Jamen vuptido, venter du på CNN ringer for at høre hvad du som ekspert mener om sagen? Hold nu mund.

:D Sådan en har jeg også. :D

Jeg forlod lynhurtigt en debat, da en Trump-tilhænger foldede sig ud. Jeg har pms og hovedpine og orker ikke at hidse mig op i en 81-kommentarlang Facebookdiskussion over noget, som (desværre) ER en realitet nu.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5632

Indlægaf Hunkat » 9. nov 2016, 08:35

Ado skrev:
Hunkat skrev:En bekendt har EKSTREMT travlt med at kommenterer på folks opslag, som i, alle opslag om valget. Primært for at påpege at folk tager fejl.

:D Sådan en har jeg også. :D

Jeg forlod lynhurtigt en debat, da en Trump-tilhænger foldede sig ud. Jeg har pms og hovedpine og orker ikke at hidse mig op i en 81-kommentarlang Facebookdiskussion over noget, som (desværre) ER en realitet nu.

Det kunne jeg næsten bedre forholde mig til, altså at man har valgt et standpunkt som er forskelligt fra mig. Vedkommendes standpunkt på min fb er vist bare at være uenig uanset opdateringen. "Han er altså ikke dum..." Nej, men det det synes jeg, helt personligt på min helt personlige facebook, nå! :sur: :D
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 9. nov 2016, 08:59

Billede
0
....

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 675
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9967

Indlægaf LadyFox » 9. nov 2016, 09:20

Orange is The new Black :rulle: :rulle:

Det er lidt sjovt.
2
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Lone
Kort karma: 13
Likede indlæg: 222

Indlægaf Lone » 9. nov 2016, 09:27

Fra en af mine amerikanske venner

Orange is the new black.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1172
Likede indlæg: 17406

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. nov 2016, 10:32

Jeg irriteres i dag over ham på min venneliste der prøver at starte op som selvstændig, og er verdens største klovn mht ALT teknik og internet. Hvilket resulterer i masser af denne slags opdateringer: Kære netværk! Min hjemmeside er desværre blevet lagt ned af hackere/min PC er desværre brændt sammen/min email har været ude af drift en uge nu/Jeg har desværre mistet et dokument med alle mine passwords/min telefon har desværre slettet alle mine gemte telefonnumre... så derfor vil jeg lige høre om der er en i min store vennenetværk som har lyst til at komme forbi lørdag og søndag og hjælpe min med *Indsæt problem* jeg giver selvfølgelig kaffe eller sodavand som tak for hjælpen!!

Yeah rigth som om nogen gider det :rulle:
7
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 675
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9967

Indlægaf LadyFox » 9. nov 2016, 12:13

Dirtylittledevil skrev:Jeg irriteres i dag over ham på min venneliste der prøver at starte op som selvstændig, og er verdens største klovn mht ALT teknik og internet. Hvilket resulterer i masser af denne slags opdateringer: Kære netværk! Min hjemmeside er desværre blevet lagt ned af hackere/min PC er desværre brændt sammen/min email har været ude af drift en uge nu/Jeg har desværre mistet et dokument med alle mine passwords/min telefon har desværre slettet alle mine gemte telefonnumre... så derfor vil jeg lige høre om der er en i min store vennenetværk som har lyst til at komme forbi lørdag og søndag og hjælpe min med *Indsæt problem* jeg giver selvfølgelig kaffe eller sodavand som tak for hjælpen!!

Yeah rigth som om nogen gider det :rulle:

Det er fandme nærigt at man skal vælge i mellem kaffe eller sodavand...
2
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 9. nov 2016, 14:18

Billede
7
....

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 10. nov 2016, 10:43

Sådan ser det ud, når en jyde vinder i Lotto :D

Billede

(enkelte jyder har dog meget hurtigt følt sig trådt over tæerne, for der er flere kommentarer om, at billedet ikke er fra Danmark. :D )
16
....

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1029
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10209

Indlægaf Daine » 10. nov 2016, 11:32

icelady skrev:
Sådan ser det ud, når en jyde vinder i Lotto :D

Billede

(enkelte jyder har dog meget hurtigt følt sig trådt over tæerne, for der er flere kommentarer om, at billedet ikke er fra Danmark. :D )

Jeg synes det er genialt :klap: Ærgerligt at det ikke er fra DK :lol:
2
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
TwoFace
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Indlægaf TwoFace » 10. nov 2016, 11:38

Jeg er jyde, og jeg synes det er ret sjovt - og meget rammende også på en eller anden måde :lol:
5
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 228
Likede indlæg: 2463

Indlægaf Anilara » 10. nov 2016, 12:11

Jeg er så meget jyde, at jeg ikke troede på, at anhængertræk var ekstraudstyr...
9
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1559

Indlægaf Anne Droid » 10. nov 2016, 13:05

Anilara skrev:Jeg er så meget jyde, at jeg ikke troede på, at anhængertræk var ekstraudstyr...

Det er det da heller ikke :D
0
My hovercraft is full of eels

Tilbage til "Generelt"