Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 994
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10680
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 11. nov 2016, 12:45

icelady skrev:
Ado skrev:Vi har samme ven, Icelady. :D Han var den første jeg tænkte på, da jeg så nyheden i avisen i morges.

Jeg var også sådan "nå...nu ved vi hvad der venter." :genert:

Jeg kan jo sagtens forstå ham, for Cohen var/er jo hans helt store idol.

Ja. :D Men husker du, da Michael Jackson døde? Der var der virkelig også breaking news konstant. :D

Men jeg har faktisk oprigtigt ondt af ham. For ja; det var virkelig ubetinget kærlighed. :lun:
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
fisken80
Kort karma: 126
Likede indlæg: 3311

Indlægaf fisken80 » 11. nov 2016, 13:29

Okay, ikke direkte en statusopdatering, men et svar på en. Mofibo (en læseapp til tablets) som jeg er medlem af og som jeg følger på facebook slog et opslag op, hvor de spurgte ind til læseoplevelser, meget tilforladeligt - men så kommer der en kvinde ind i tråden, der er meget frustreret over, at Mofibo har hævet deres abonnements-pris, heller ikke det er der noget galt i at mene. Men herefter følger så en stribe af opdateringer, der handler om, at kvinden lider af en psykisk sygdom, at hun har det helt utroligt dårligt, og at det eneste der hjalp hende var at lytte til bøger på Mofibo. Det er temmelig tydeligt at hun mener, at Mofibo burde tænke mere på hende end på at deres forretning hænger sammen økonomisk. Alt sammen fulgt af meget indgående beskrivelser af, hvor syg hun altså er og hvor hårdt hun har det.

Det var sgu lidt sært at læse. Det er jo synd for kvinden, men altså, det kan da aldrig nogensinde blive en privat virksomheds ansvar, at hun har det dårligt, fordi hun ikke har råd til at betale for deres tjeneste.
Folk foreslår hende i øvrigt at bruge ereolen, men det kan hun ikke finde ud af mener hun.
9
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5622

Indlægaf Hunkat » 11. nov 2016, 13:50

Generelt forstår jeg slet ikke de der mennesker som synes at det er et godt svar på konkurrencen "skriv XXX styrer og vind" er at udpensle deres livshistorie hvor de har ALLE de bedste minder om lige præcis X-produkt/de har slet ikke råd til julegaver også vil de bare så gerne give deres mand/børn/hund den her ting/de er sååå syg og uheldige, de vinder ALDRIG noget som helst (så de har jo nærmest fortjent det, ik?)

Hvis der er nogen der arbejder professionelt med facebook, så ret mig gerne lige men; hvis betingelsen for at være med i LODTRÆKNINGEN om et produkt er at man er i stand til at stave til produktets navn... så gør folks personlige hulkehistorie hverken fra eller til.
12
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13627

Indlægaf icelady » 12. nov 2016, 09:04

Billede
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2463

Indlægaf lillebjoern » 12. nov 2016, 10:18

icelady skrev:Billede

Folk der tror på at det er et ægte billede er også :tie:
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13627

Indlægaf icelady » 16. nov 2016, 18:38

Shame on all the people crying but refuse to stand up to the politicians, policemen and vets.
6 years with more than 3000 dog-killings and people still write to the minister responsible, take candles and songs to the killing-vets and make facebook-statements: " we will not take this anymore" (obviesly you do). For more than 6 years that has been the Fight for dogs in Denmark and it hasn't changed a damned thing! Shame on the people allowing this - not the corrupt gouvernment.

Billede

Hvis det dog bare var så nemt :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5622

Indlægaf Hunkat » 17. nov 2016, 06:06

Ærgerlig historie men det ville nok hjælpe hvis du skrev det til DSB, deres kundeservice, deres facebook, hvor som helst hvor de måske ville se det som ikke bare er din egen profil. Ellers bliver det nok ret svært for dem at hjælpe.

Med mindre det selvfølgelig handler om at du gerne vil gå 'viralt' og se så skal se det når shitstormen allerede er i gang.

Capture7.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 372
Likede indlæg: 4763

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. nov 2016, 08:35

Hunkat skrev:Ærgerlig historie men det ville nok hjælpe hvis du skrev det til DSB, deres kundeservice, deres facebook, hvor som helst hvor de måske ville se det som ikke bare er din egen profil. Ellers bliver det nok ret svært for dem at hjælpe.

Med mindre det selvfølgelig handler om at du gerne vil gå 'viralt' og se så skal se det når shitstormen allerede er i gang.

Capture7.JPG

Godt brølt, ellers.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1540
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13860

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2016, 10:24

MaybeBaby skrev::træt: .

15135967_1180653752000193_342665082942582301_n.jpg

Hvad er det der " 100 " i bunden af billedet?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1177

Indlægaf Aspargsen » 17. nov 2016, 10:34

Hunkat skrev:Ærgerlig historie men det ville nok hjælpe hvis du skrev det til DSB, deres kundeservice, deres facebook, hvor som helst hvor de måske ville se det som ikke bare er din egen profil. Ellers bliver det nok ret svært for dem at hjælpe.

Capture7.JPG

Så søsteren kom ikke med toget fordi stationen var aflåst og hun derfor ikke kunne komme hen til toget ?

går ud fra af søsteren der skriver det her hverken har kørekort eller bil ?

Er det helt umuligt af prøve der er togrejse noget igen mindes af der også standser toge i Århus, så kunne hender søsteren jo tage med det, og undlade af blande deres 78 årige mor ind i det

også ville det der med af lave indlægget på DSB side, måske gøre sansynligheden for af læser det større ...
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 994
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10680
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. nov 2016, 11:19

Min fasters tidligere svigersøn er død. Og det er rigtig synd. Men stavekontrollen tog lige over og jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine. Hendes svar, da hun blev spurgt om, hvad han døde af, skulle have været: "Tumor i hjernen". Men i stedet stod der: "Turbo i hjernen".
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 372
Likede indlæg: 4763

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. nov 2016, 11:23

Min mor kan ikke rigtig styre udvalget af nye reaktioner foruden den traditionelle like, så hun bliver ved at give mine billeder rasende smileyer. :lol:

Har prøvet at forklare, at man kan ændre det, men det trænger ikke helt igennem.
5
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
gro71
Kort karma: 19
Likede indlæg: 312

Indlægaf gro71 » 17. nov 2016, 11:29

POCKETKITTEN skrev:Min mor kan ikke rigtig styre udvalget af nye reaktioner foruden den traditionelle like, så hun bliver ved at give mine billeder rasende smileyer. :lol:

Har prøvet at forklare, at man kan ændre det, men det trænger ikke helt igennem.

Min chef, som ellers har ret godt styr på det der med IT og telefoner, sender også smileyer med hjerteøjne til klienterne...
10
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 826
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7874

Indlægaf Dikus » 17. nov 2016, 19:42

gro71 skrev:
POCKETKITTEN skrev:Min mor kan ikke rigtig styre udvalget af nye reaktioner foruden den traditionelle like, så hun bliver ved at give mine billeder rasende smileyer. :lol:

Min chef, som ellers har ret godt styr på det der med IT og telefoner, sender også smileyer med hjerteøjne til klienterne...

Jeg sendte engang en kyssesmiley :cool:

Det blev jeg mobbet med længe :lol:
0
bluetof1
Kort karma: 175
Likede indlæg: 1399

Indlægaf bluetof1 » 17. nov 2016, 19:50

gro71 skrev:

Jeg har ondt i maven af grin :klap: :lol:
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.

Tilbage til "Generelt"