Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 507
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6283

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 19. nov 2016, 20:24

Jeg er lidt vild med det billede.
Seconds before happiness

Billede
19
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1581

Indlægaf Skorstenen » 20. nov 2016, 07:37

Så er min ven igen igen udsat for løgne......Det er krydret med nogen knytnæver og en abe der lukker for sit syn. Og for forståelsens skyld, "srape" må nok betyde crap.

Brok herfra IGEN Hvorfor skal der snakkes i krogene , om alt mulig srape , som ikke har en skid med virkelighed at gøre ?? Lad dog være og få jer et liv , eller tænk over jeres eget istedet for at opdigte noget om andre For fanden tænk da på den alder vi alle er i , og opfør jer ikke som nogen på børnehave plan
0
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 24
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 1217

Indlægaf Ondemand » 20. nov 2016, 14:44

Busted .. :blush:

Busted.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4861

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. nov 2016, 14:15

Jeg fik lige min daglige åbenbaring på Facebook.

Man har valgt at bruge smileys frem for tegnsætning, og dem var jeg nødt til at fjerne som følge af debattens begrænsninger. Det gør ikke læsevenligheden bedre. Undskyld.

Hvis man har tatoveringer, er man en ballademager Hvis man har former, er man tyk Hvis man er for tynd, er man "syg" Hvis man har makeup på, er man falsk Hvis man siger sin mening, er man en bitch Hvis man græder, er man en drama queen Hvis man har venner af modsatte køn, er man billig Hvis man er stolt af sig selv, er man selvglad Og hvis man siger nej, virker man egoistisk eller arrogant
I dag kan man dårligt gøre noget, eller være sig selv, uden at blive stemplet! Heldigvis bliver man mere og mere ligeglad med alderen
Tør er et irriterende ord.....så hvis vi bare er opmærksomme på at vi gerne vil være os selv....så arbejder energien med os.....<3
Sidste del kommer her......
Sæt denne på din status, hvis du tør at være dig selv
Jeg tør Husk at kopiere, ikke dele!
3
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 708
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14010

Indlægaf icelady » 21. nov 2016, 19:25

Jeg har fundet Anders Samuelsens målgruppe; folk der ikke kan høre hvad han siger

Billede

:genert:
14
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
fisken80
Kort karma: 135
Likede indlæg: 3644

Indlægaf fisken80 » 22. nov 2016, 06:24

Okay én ting er når man på sin egen profil skriver skat til sin veninde 200 gange, men når man begynder at gøre det i et kommentarspor til en random nyhed på en tilfældig avis' facebook-side SÅ bliver det godt nok meget sært...
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17918

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. nov 2016, 13:37

Jeg gider simpelthen ikke at se flere delinger af "Mannequin challenges for gode formål" eller for noget andet. Min hjerne visner, det føles så dumt og træls og ligegyldigt og hjernedødt og please stop nu bare jer selv for helvede da!
2
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. nov 2016, 13:53

Og nu har jeg lige oplevet et eksempel på at mænd også kan have cameltoe, når stilling og vinkel er helt rigtige. Æv da osse. Jeg logger ud igen.
2
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 352

Indlægaf OsCoccygis » 23. nov 2016, 16:03

Snaps.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2016, 17:10

Ung pige "annoncerer" for første gang på facebook at hun har fået en kæreste, og får 180 kommentarer om tillykke osv fra sin mor, onkler og tanter, veninder og klassekammerater. Undtager fra sin far, som i stedet sætter dette på som coverbillede. Jeg tænker bare... wow... trashy og umoden far.

rodmeddatter.jpg
13
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1490

Indlægaf Mangoness » 23. nov 2016, 19:18

Dirtylittledevil skrev:Ung pige "annoncerer" for første gang på facebook at hun har fået en kæreste, og får 180 kommentarer om tillykke osv fra sin mor, onkler og tanter, veninder og klassekammerater. Undtager fra sin far, som i stedet sætter dette på som coverbillede. Jeg tænker bare... wow... trashy og umoden far.

Billede

Jeg misforstod den åbenbart fuldstændig... :mellow:

Jeg troede først, at faderen mente, at datteren var himmelsk og gudeskøn i sengen... :tie:
6
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Billede
fisken80
Kort karma: 135
Likede indlæg: 3644

Indlægaf fisken80 » 25. nov 2016, 20:01

En på min facebook har postet et billede af hjemmelavede saltmandler. Det er sådan set fint nok, hvis ikke lige det var fordi hun har lagt mandler så de former et freaking HJERTE på bagepladen. Stop nu altså...

Og jeg har lidt en beef med hendes "mit liv er så vidunderligt, min familie er vidunderlig, så jeg poster 3 gange dagligt om det" opdateringer, for hun gjorde det samme da hun var gift med sin eksmand, altså lige indtil den dag hun søgte et sted at bo, fordi de skulle skilles... så meget for det perfekte facebook-liv. Men hun har intet lært og nu er hun flyttet sammen med en ny mand og fortsætter på præcis samme måde.

Og nåja, skilsmissen var jo også nærmest perfekt, og hun og eksmanden skamroste hinanden på facebook. Altså lige indtil den dag han afslørede for alle, også de venner der kun var hendes, at hun da forresten havde været utro... nu er de end ikke venner på facebook mere...
8
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2016, 22:40

:gruble:

katt.jpg
21
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 201
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5805

Indlægaf Hunkat » 26. nov 2016, 22:48

Dirtylittledevil skrev::gruble:

katt.jpg

"tage en snak med".... :gruble: :forvirret:
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. nov 2016, 23:09

:nej:

noooo.jpg
6

Tilbage til "Generelt"