Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 688
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13213

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 6. dec 2016, 17:34

Plads til både katte og træ!

Billede

:D
16
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 907

Indlægaf sortkaffe » 7. dec 2016, 12:41

åh nu starter det der med at man kan få facebook til at lave en "film" med klip af ens fotos fra året der er gået..
Er der overhovedet nogle der gider klikke ind og se det?
Flere af mine venner har lavet det.. og nej, jeg har rigeligt i jeres status med "Se hvor perfekt alt der"

uf
3
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1069

Indlægaf Aspargsen » 8. dec 2016, 11:19

sortkaffe skrev:åh nu starter det der med at man kan få facebook til at lave en "film" med klip af ens fotos fra året der er gået..
Er der overhovedet nogle der gider klikke ind og se det?
Flere af mine venner har lavet det.. og nej, jeg har rigeligt i jeres status med "Se hvor perfekt alt der"

uf

Har set flere venner der har det, men Nej, har ikke set nogen af filmene
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1938

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. dec 2016, 08:26

Undskyld mig.... what??

En kvindes duft er dyrebar
du husker den måske
champagnesød og perleklar
fra første fødselsve

Ekstatiske erindringsspor
en sitrende idé
en åbenbaringsmetafor
fra første fødselsve

Du husker, svimler det for dig?
en evighedsallé
Gud Helligånd ad kroppens vej
fra første fødselsve

Du ældes, glemmes, glider bort
du siger: lad det ske
jeg knælede ved livets port
fra første fødselsve
4
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 377
Likede indlæg: 6084

Indlægaf Persnikedy » 9. dec 2016, 08:52

Velvet-Goldmine skrev:Undskyld mig.... what??

du husker den måske
fra første fødselsve

en sitrende idé
en åbenbaringsmetafor
fra første fødselsve

en evighedsallé
fra første fødselsve

fra første fødselsve

The fuck?
Er det slemt at jeg læste den med Kim Larsens Endelig Jul melodi :tie:
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 336
Likede indlæg: 7758

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. dec 2016, 09:22

Velvet-Goldmine skrev:Undskyld mig.... what??

du husker den måske
fra første fødselsve

en sitrende idé
en åbenbaringsmetafor
fra første fødselsve

en evighedsallé
fra første fødselsve

fra første fødselsve

En kvindes duft er noget af det bedste i verden, og en af de få gratis friheder, man stadig kan tage sig. At indsnuse duften fra en skønt duftende kvinde som går forbi dig i en smal passage. Eller er din pace på en bro.

Om sommeren cykler jeg ofte bag de mest fantastiske dufte. Selv den ramme stank af benzinmonstrenes udstødning elimineres, når man cruiser på vej til arbejde, og lader sig forføre i en slipstrøm af koncentreret frisør-shampoo.

Det man ellers møder dér - på cykelstien - er lugten af tarvelige fyre. For det meste i krøllede bukser, al for høj gearing og med den uundværlige laptop dansende på en blævret hofte.

(Resten af digtet er også volapyk for mig)
2
Peace!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. dec 2016, 09:53

Fyrst Eberhard skrev:En kvindes duft er noget af det bedste i verden, og en af de få gratis friheder, man stadig kan tage sig. At indsnuse duften fra en skønt duftende kvinde som går forbi dig i en smal passage. Eller er din pace på en bro.

Om sommeren cykler jeg ofte bag de mest fantastiske dufte. Selv den ramme stank af benzinmonstrenes udstødning elimineres, når man cruiser på vej til arbejde, og lader sig forføre i en slipstrøm af koncentreret frisør-shampoo.

Det man ellers møder dér - på cykelstien - er lugten af tarvelige fyre. For det meste i krøllede bukser, al for høj gearing og med den uundværlige laptop dansende på en blævret hofte.

Jeg finder selv stor tilfredshed i at tilbyde den slags små daglige glæder til det mandlige køn og ved at I sætter pris på det.

Jeg tror det var fødseslveerne der slog mig lidt ud af kurs her...
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 336
Likede indlæg: 7758

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. dec 2016, 10:22

Velvet-Goldmine skrev:
Fyrst Eberhard skrev:En kvindes duft er noget af det bedste i verden, og en af de få gratis friheder, man stadig kan tage sig. At indsnuse duften fra en skønt duftende kvinde som går forbi dig i en smal passage. Eller er din pace på en bro.

Jeg finder selv stor tilfredshed i at tilbyde den slags små daglige glæder til det mandlige køn og ved at I sætter pris på det.

Det er også en syret kobling at lave.

Under dén ene fødsel jeg har været med til, var det ikke kvindeduft jeg var optaget af.

Der er altså grænser.
1
Peace!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 9. dec 2016, 10:34

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:

Det er også en syret kobling at lave.

Under dén ene fødsel jeg har været med til, var det ikke kvindeduft jeg var optaget af.

Der er altså grænser.

Jeg får flere og flere meget ubehagelige billeder på nethinden jo mere jeg tænker over scenariet - bare nej! :lol:
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 186
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5180

Indlægaf Hunkat » 9. dec 2016, 10:48

Et familiemedlem har slået et hjerte op på facebook. Jeg er sikker på det er en af de der kædebeskeder alle hader.

Jeg godter mig lidt indvendig når det har stået i ½ time uden et eneste like eller kommentar.
4
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 688
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13213

Indlægaf icelady » 9. dec 2016, 17:23

:genert: :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16630

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. dec 2016, 17:34

En Facebookven skriver sådan nogen... tror hun vist selv... magiske og underfundige små juleopdateringer om sin have hvor alle mulige ting omtales som Hr. Egetræ, Fru Snefnug, Frøken Frostvejr osv.
Stooop nuuu. :nej: Man skal virkelig være god med ord for at slippe afsted med dét uden at lyde som en fristil i 3. klasse.
11
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16630

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. dec 2016, 17:47

:lol: åha.. dette svar, til én der efter en fingerskade stadig bøvler med lidt hævelse og stivhed: "prøv og massere din ringfinger og mærk den orange farve rense fingeren. Hvis du spørge mig er det at jeg tror at du har svært ved og modtage kærlighed eller måske give kærlighed til et andet menneske"
9
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Lakika
Kort karma: 15
Likede indlæg: 184

Indlægaf Lakika » 9. dec 2016, 22:10

Dirtylittledevil skrev::lol: åha.. dette svar, til én der efter en fingerskade stadig bøvler med lidt hævelse og stivhed: "prøv og massere din ringfinger og mærk den orange farve rense fingeren. Hvis du spørge mig er det at jeg tror at du har svært ved og modtage kærlighed eller måske give kærlighed til et andet menneske"

Er du ikke sød at spørge om det også hjælper på andre ting at massere ringfingeren? Og hvad sker der hvis den ikke bliver orange?
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 458
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 4667

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. dec 2016, 22:49

Billede
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Generelt"