Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4880

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 15. dec 2016, 09:05

Persnikedy skrev:På Føtex FB under et opslag om gratis smagsprøver den 2 søndag i advent

Æd det hele selv! I skal ikke fremme et boykot af ytringsfriheden og tjene penge på appelsiner på samme tid, hvis det står til mig.
Julemaden finder jeg i Netto, i Irma, hos Brugsen, hos Nemlig og alle andre steder end Føtex i fremtiden.

:lol:

Hahahahaha!

Det er simpelthen det mest ynkelige oprør, jeg nogensinde har set. Føtex' side flyder jo over med guld lige nu - med og uden tegnsætning. Mest uden.

Farvel Føtex et knæfald for muslimerne igen igen islam stifter var en pædofil stodder og den lille Eid fejrer man aichas første menstruation klamt så føtex støtter pædofili må jeg nu desværre konkludere handling her tæller mere end ord fy for den lede jeg handler aldrig mere j føtex nej jeg er ikke førtidspensionist og jeg er heller ikke dum jeg har rent faktisk sat mig ind i islam fik 10 til eksamen på den gamle karakterskala og jeg er selvforsørgende islam er i sin ideologi udemokratisk islam er en lov religion en rettroende muslim læser koranen bogstaveligt faktum

Føtex er blevet elitært politisk korrekt og alt alt for store kære danskere støt op om nærkøbmanden lad os sætte den overbetalte storby elite på plads

Føtex er så pisseelitært.
11
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
fisken80
Kort karma: 135
Likede indlæg: 3651

Indlægaf fisken80 » 15. dec 2016, 09:07

Persnikedy skrev:På Føtex FB under et opslag om gratis smagsprøver den 2 søndag i advent

Æd det hele selv! I skal ikke fremme et boykot af ytringsfriheden og tjene penge på appelsiner på samme tid, hvis det står til mig.
Julemaden finder jeg i Netto, i Irma, hos Brugsen, hos Nemlig og alle andre steder end Føtex i fremtiden.

Ahahahaha, og øh Netto er en del af Dansk Supermarked, der ikke vil reklamere på DKA. Og Coop som Brugsen og Irma er en del af har også meldt ud, at de ikke vil reklamere på DKA. Han får det svært...
10
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
fisken80

Indlægaf fisken80 » 15. dec 2016, 09:09

POCKETKITTEN skrev:

Hahahahaha!

Det er simpelthen det mest ynkelige oprør, jeg nogensinde har set. Føtex' side flyder jo over med guld lige nu - med og uden tegnsætning. Mest uden.

Farvel Føtex et knæfald for muslimerne igen igen islam stifter var en pædofil stodder og den lille Eid fejrer man aichas første menstruation klamt så føtex støtter pædofili må jeg nu desværre konkludere handling her tæller mere end ord fy for den lede jeg handler aldrig mere j føtex nej jeg er ikke førtidspensionist og jeg er heller ikke dum jeg har rent faktisk sat mig ind i islam fik 10 til eksamen på den gamle karakterskala og jeg er selvforsørgende islam er i sin ideologi udemokratisk islam er en lov religion en rettroende muslim læser koranen bogstaveligt faktum

Føtex er blevet elitært politisk korrekt og alt alt for store kære danskere støt op om nærkøbmanden lad os sætte den overbetalte storby elite på plads

Fedt, det er jo Dolph...
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 202
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5831

Indlægaf Hunkat » 15. dec 2016, 09:09

POCKETKITTEN skrev:

Hahahahaha!

Faktum! Det lyder som en dårlig udgave af Dolph.

Billede
14
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
fisken80

Indlægaf fisken80 » 15. dec 2016, 09:10

lillebjoern skrev:Carsten på Føtex' Facebook:

"Hvor usselt af jer at deltage i det ulidelige knæfald for islam ved at fortrække fra den Korte Avis. Uden selv at se hvorledes den virkelige verden hænger sammen – utrolig minimalistisk holdning at have. Skal gøre mit til at ikke støtte jer fremover, på trods af en husstands indtægt på 700000 dkr."

Utroligt også lige at kunne få smidt ens høje indkomst ind i billedet. Wow. Just wow.

Jaaa det er ham minimalisten...

Og ALLE ved da, at med en husstandsindkomst på 700000 så handler man altså i Føtex, sådan er det.
3
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1280

Indlægaf Aspargsen » 15. dec 2016, 10:50

fisken80 skrev:

Ahahahaha, og øh Netto er en del af Dansk Supermarked, der ikke vil reklamere på DKA. Og Coop som Brugsen og Irma er en del af har også meldt ud, at de ikke vil reklamere på DKA. Han får det svært...

der er stadig Rema1000 :klap:
Nogen burde få den til af holde op med af reklamer (eller i det mindste sige af de ikke vil gøre det)
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
fisken80

Indlægaf fisken80 » 15. dec 2016, 13:04

Aspargsen skrev:
fisken80 skrev:

Nogen burde få den til af holde op med af reklamer (eller i det mindste sige af de ikke vil gøre det)

Så vidt jeg har hørt (men jeg mangler dog en kilde) så har Rema1000 også meldt ud, at de ikke vil reklamere på DKA. Jeg har set flere skrive, at det kun er Aldi, der ikke har meldt noget ud omkring reklamer på DKA, men om det er rigtigt ved jeg ikke.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 708
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10242

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2016, 13:18

fisken80 skrev:
Aspargsen skrev:
fisken80 skrev:

Så vidt jeg har hørt (men jeg mangler dog en kilde) så har Rema1000 også meldt ud, at de ikke vil reklamere på DKA. Jeg har set flere skrive, at det kun er Aldi, der ikke har meldt noget ud omkring reklamer på DKA, men om det er rigtigt ved jeg ikke.

Gad vide om de her mennesker kun har tænkt sig at boycutte de virksomheder der er holdt op med at reklamere på DKA, eller de også vil fravælge dem der fra start (måske politisk begrundet) har valgt ikke at reklamere der? :gruble:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17965

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. dec 2016, 14:10

Det er vist nemmere for Boykotterklubben at gå ind på DKA og se hvor de KAN handle (ved at tjekke bannere)
Ifølge min lille uvidenskabelige undersøgelse kan de bruge: CDON.com, en butik der hedder Fnugfri hvor man vist kan købe støvsugere osv., En malingbutik der hedder FairPaint, En ejendomsmægler i Fredericia, Tøjbutikken Balder Clothes, og et sted hvor man kan få lavet tandimplantater (det er hvad jeg får frem efter mange omgange af opdater)
6
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 708
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10242

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2016, 14:31

Dirtylittledevil skrev:Det er vist nemmere for Boykotterklubben at gå ind på DKA og se hvor de KAN handle (ved at tjekke bannere)
Ifølge min lille uvidenskabelige undersøgelse kan de bruge: CDON.com, en butik der hedder Fnugfri hvor man vist kan købe støvsugere osv., En malingbutik der hedder FairPaint, En ejendomsmægler i Fredericia, Tøjbutikken Balder Clothes, og et sted hvor man kan få lavet tandimplantater (det er hvad jeg får frem efter mange omgange af opdater)

Ah. De kan også købe bogen: "Deres værste mareridt" af Kim Bjørnstrup og "Dansk amatørboksnings historie".
En Lenovo Yoga.
Blive medlem af Nye Borgerlige.
Weego.
Billigvoks.dk
De kan komme i afvænning, og købe tøj hos en tvivlsom tøjbutik.

Hvad mere har man dog brug for?
6
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Akehurst2
Kort karma: 411
Likede indlæg: 7548

Indlægaf Akehurst2 » 15. dec 2016, 15:03

Man kan også købe arbejdsborde fra Hastrup. Og de ikke bare reklamerer på den korte avis, de reklamerer med, at deres borde er danskproducerede.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4880

Indlægaf POCKETKITTEN » 15. dec 2016, 15:08

Jeg synes, det var sjovt, så jeg lavede en statusopdatering med en lignende liste.

Nu har min dybt, dybt racistiske svenske tante liket den. Det er rimelig sikkert, at hun tager det seriøst.
12
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17965

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. dec 2016, 15:24

Det kunne være sjov hvis en halalslagter eller en burkabutik købte annonceplads
6
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 378
Likede indlæg: 6072

Indlægaf Rosa Espinosa » 15. dec 2016, 17:20

Gad vide om der er penge i et white-racist supermarked? Jeg fik idéen først!
2
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 202
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5831

Indlægaf Hunkat » 15. dec 2016, 17:29

Rosa Espinosa skrev:Gad vide om der er penge i et white-racist supermarked? Jeg fik idéen først!

Jeg mistænker at du ville få svært ved at slå stillinger op uden at bryde loven.

"Vi velkommer alle ansøgninger, sålænge du lever op til vores krav om at være arisk"
5
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Generelt"