Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 675
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9967

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2016, 17:31

Hunkat skrev:
Rosa Espinosa skrev:Gad vide om der er penge i et white-racist supermarked? Jeg fik idéen først!

Jeg mistænker at du ville få svært ved at slå stillinger op uden at bryde loven.

"Vi velkommer alle ansøgninger, sålænge du lever op til vores krav om at være arisk"

Det kan man vel omgå ved at lave en ansøgning som kun ariske mennesker har lyst til at søge på :gruble:
2
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 361
Likede indlæg: 5895

Indlægaf Rosa Espinosa » 15. dec 2016, 18:32

Selvfølgelig kan man lave jobansøgningerne som man vil. Det andet vil være et knæfald for islam.

Det bliver verdens bedste supermarked. Man kan sætte priserne så højt som man vil. Idioterne vil ikke fatte noget.
12
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1570

Indlægaf Skorstenen » 15. dec 2016, 18:38

MaybeBaby skrev:Denne må blive en klassiker til Oslo Politis julefrokoster fremover :-D.

FB_IMG_1481817476889.jpg

Det der har jeg gjort in real life :klovn: (havde glemt at min kollega havde lånt min bil kort under vores vagt, og hun havde så ikke parkeret samme sted)

Jeg krummer stadig tæer når jeg tænker på det.
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5632

Indlægaf Hunkat » 15. dec 2016, 19:08

Fra AOK

Møbelshopping med juice og sandwich? Smart :)

(og så artiklen)

:gruble: Ret mig hvis jeg tager fejl men har IKEA ikke kørt med det koncept længe efterhånden?
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Lakika
Kort karma: 15
Likede indlæg: 185

Indlægaf Lakika » 15. dec 2016, 20:32

Dirtylittledevil skrev:Det kunne være sjov hvis en halalslagter eller en burkabutik købte annonceplads

Jeg har set et opslag på FB hvor der var en reklame for Abdel Aziz Mahmouds bog "Hvor taler du godt dansk"på DKA. Om det er sandt eller photoshop var jeg ikke i stand til at vurdere. Og jeg har ikke tænkt mig at gå ind på bloggen for at se om den er der ;)
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13649

Indlægaf icelady » 16. dec 2016, 08:31

ELSKER DE HER SLAGS OPSLAG!!
Og de er aldrig uden glædestårer i øjnene, et smil på læben og et forøgende håb for vores univers , et håb for hvert opslag ikke blot kun om dem der redder dyr, men også ethvert opslag hvor mennesker deler ud af næstekærlighed på andres og andre sider enten med lykønskninger billeder osv.
Og i kan tro mit og mine håb efterhånden er mange, og stødt de/det vokser mere og mere og meget mere dag for dag ☮
Jeg kan ihvertfald mærke stor forskel og se og føle stor forskel på at mine mavefornemmelser bliver mere behagelige som tiden den går for at der i fremtiden nok skal ske et sammenhold der på sigt sammen vil skabe store og mere lykkeligere forandringer end tingene ser ud lige nu
Husk blot at tænke positivt,!
Jo flere vi er om at manifestere kærlighed, tro og håb og ønsker om en bedre fremtid, jo større kraft får lyset til at vokse i
Jeh øver mig hver dag på at manifestere, og bliver kun bedre og bedre..
Kan ihvertfald afsløre at for 5 mdr siden. Vidste jeg ikke hvordan man gjorde, indtil jeg læste om det i en artikel om optrapning til en af vor forgangne fuldmåner , hvor jeg satte mig ned og brugte øvelsen, og lyver ikke når jeg siger, at alle de ønsker om manifestationer jeg skrev ned, lige fra ønske om mere klarfølelse, til håb og ønsker om bedre tider for kære eller verdens fred ja så er stort set alle gået i opfyldelse.. og hold på hat og briller,-
Alle de intentioner jeg skrev ned om udviklingen til min spiritualitet, både klarsyn, kontakt til guider m.m eller det jeg skrev ned om mine ønsker til mine fremtids planer og drømme ,
Ja der Fik jeg dagen efter en gave af min kammerat en gave med krystaller der havde til alle de her egenskaber jeg bedte om i de nedskrevne sætninger og lige siden har manifestationerne givet større og større pote..
Så tankernes kraft folkens frem med håbet, frem med modet og frem med smilet, det hele det smitter
En rigtig god krystal til manifestation man kan bruge til at meditere med, som er rigtig stærk til det , hvor i sidder med en i hver hånd under hele meditationen, og tænker på de ting (helst kun positive tanker) i ønsker for enten jer selv, jeres kære eller universet samtidig med at i allerede visualiserer at det sker for jer og ligger de gode følelser i nu får under øvelsen med ind i kraften, som om det allerede var sket for jer ja så skulle i ikke ku gøre meget andet end at have en pyrit i hver hånd (rigtig flot krystal der ligner en guldklump)
Ja pg for det ikke skal være nok er den også god til at lægge på et sted med smerter så de skulle begynde at fortage sig
Og så er den rigtig god til solarplexus og rodchakra balancering, hvor i ligger stenen på det chakra i mediterer til imens meditationen nu varer.. og så dagene efter helst en god uge, skal i sørge for holde stenen på jer og gerne bruge den hver dag til en chakra healende meditation
JO MERE JO BEDRE, FOR JO BEDRE JO MERE VIRKER DET

Jamen happy f... friday da :rulle:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1179

Indlægaf Aspargsen » 16. dec 2016, 09:36

icelady skrev:
ELSKER DE HER SLAGS OPSLAG!!
Og de er aldrig uden glædestårer i øjnene, et smil på læben og et forøgende håb for vores univers , et håb for hvert opslag ikke blot kun om dem der redder dyr, men også ethvert opslag hvor mennesker deler ud af næstekærlighed på andres og andre sider enten med lykønskninger billeder osv.
Og i kan tro mit og mine håb efterhånden er mange, og stødt de/det vokser mere og mere og meget mere dag for dag ☮
Jeg kan ihvertfald mærke stor forskel og se og føle stor forskel på at mine mavefornemmelser bliver mere behagelige som tiden den går for at der i fremtiden nok skal ske et sammenhold der på sigt sammen vil skabe store og mere lykkeligere forandringer end tingene ser ud lige nu
Husk blot at tænke positivt,!
Jo flere vi er om at manifestere kærlighed, tro og håb og ønsker om en bedre fremtid, jo større kraft får lyset til at vokse i
Jeh øver mig hver dag på at manifestere, og bliver kun bedre og bedre..
Kan ihvertfald afsløre at for 5 mdr siden. Vidste jeg ikke hvordan man gjorde, indtil jeg læste om det i en artikel om optrapning til en af vor forgangne fuldmåner , hvor jeg satte mig ned og brugte øvelsen, og lyver ikke når jeg siger, at alle de ønsker om manifestationer jeg skrev ned, lige fra ønske om mere klarfølelse, til håb og ønsker om bedre tider for kære eller verdens fred ja så er stort set alle gået i opfyldelse.. og hold på hat og briller,-
Alle de intentioner jeg skrev ned om udviklingen til min spiritualitet, både klarsyn, kontakt til guider m.m eller det jeg skrev ned om mine ønsker til mine fremtids planer og drømme ,
Ja der Fik jeg dagen efter en gave af min kammerat en gave med krystaller der havde til alle de her egenskaber jeg bedte om i de nedskrevne sætninger og lige siden har manifestationerne givet større og større pote..
Så tankernes kraft folkens frem med håbet, frem med modet og frem med smilet, det hele det smitter
En rigtig god krystal til manifestation man kan bruge til at meditere med, som er rigtig stærk til det , hvor i sidder med en i hver hånd under hele meditationen, og tænker på de ting (helst kun positive tanker) i ønsker for enten jer selv, jeres kære eller universet samtidig med at i allerede visualiserer at det sker for jer og ligger de gode følelser i nu får under øvelsen med ind i kraften, som om det allerede var sket for jer ja så skulle i ikke ku gøre meget andet end at have en pyrit i hver hånd (rigtig flot krystal der ligner en guldklump)
Ja pg for det ikke skal være nok er den også god til at lægge på et sted med smerter så de skulle begynde at fortage sig
Og så er den rigtig god til solarplexus og rodchakra balancering, hvor i ligger stenen på det chakra i mediterer til imens meditationen nu varer.. og så dagene efter helst en god uge, skal i sørge for holde stenen på jer og gerne bruge den hver dag til en chakra healende meditation
JO MERE JO BEDRE, FOR JO BEDRE JO MERE VIRKER DET

Jamen happy f... friday da :rulle:

Allerede efter de 3 første linier er jeg faldet af :8:
så kom dog til sagen :ad!:
5
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Smiling_Goat
Kort karma: 578
Likede indlæg: 8671

Indlægaf Smiling_Goat » 17. dec 2016, 12:17

Fjolleriet omkring konkurrencer tager nye højder. Jeg er faldet over en konkurrence om et glattejern. Betingelserne er:

"Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er:

1. Skriv i kommentarfeltet hvilken ghd-styler fra Nicehair.dk du håber på at vinde.

2. Del og like opslaget

Vi bliver glade hvis du:

❤️ Deler konkurrencen
❤️ Tagger en du også synes skal have chancen for at deltage

Konkurrencen slutter mandag den 19/12-2016 kl. 10.00

Denne konkurrence er ikke sponsoreret af eller lavet i samarbejde med Facebook.

Se hele udvalget her:"

Det ekstremt fjollede er så, at ud af alle de kommentarer jeg har set, er jeg den eneste, der rent faktisk har formået at nævne et glattejern :stoned:

Alle andre skriver lange romaner om, hvor meget de elsker mærket, og de meget gerne vil vinde et nyt glattejern og bla bla. Nogle har allernådigst smidt et link til det ønskede glattejern sammen med deres roman, men det opfylder jo heller ikke helt betingelserne. For pokker mennesker :lol:
10
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1266

Indlægaf Guldfisk » 18. dec 2016, 12:41

^ fra den lange roman i Iceladys indlæg: "og lyver ikke når jeg siger, at alle de ønsker om manifestationer jeg skrev ned, lige fra ønske om mere klarfølelse, til håb og ønsker om bedre tider for kære eller verdens fred ja så er stort set alle gået i opfyldelse."

Jo, hvis du siger, at dit ønske om verdensfred er gået i opfyldelse, så lyver du faktisk. Eller også har den nøjagtige ordlyd været en anelse mangelfuld.
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13649

Indlægaf icelady » 19. dec 2016, 09:54

Det her siger meget om Danmark anno 2016.
BT overdriver for en gangs skyld ikke. Folk er RASENDE på TV2, flere vil opsige deres abonnement, fordi - hold nu fast - julekalenderen kom en halv time senere. 30 min!?! Hvor syge rigide systemer putter folk deres børn ind, at det er et problem? Held og fucking lykke med at klare dig i den moderne verden, hvis du er ude af stand til at justere til forsinkede nisser.

Billede

:dance: :dance: :banan: :klap:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 7
Likede indlæg: 147

Indlægaf Queen Molly » 19. dec 2016, 09:58

icelady skrev:
BT overdriver for en gangs skyld ikke. Folk er RASENDE på TV2, flere vil opsige deres abonnement, fordi - hold nu fast - julekalenderen kom en halv time senere. 30 min!?! Hvor syge rigide systemer putter folk deres børn ind, at det er et problem? Held og fucking lykke med at klare dig i den moderne verden, hvis du er ude af stand til at justere til forsinkede nisser.

Billede

Hvis det handler om igår aftes, kunne de bare have skiftet til tv2 Charlie, der kom det til normal tid. :klap:

Det er vist i kategorien 1. World problems.
Men det er jo selvfølgelig vigtigt at det er på samme tid og kanal. :D
3
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 24
Likede indlæg: 565

Indlægaf Vinaia » 19. dec 2016, 10:03

Det er ikke alle, der har TV2 Charlie. ;)
Derudover er jeg ganske ligeglad med at julekalenderen blev sendt senere end vanligt. :D
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 19. dec 2016, 10:15

Queen Molly skrev:
icelady skrev:

Billede

Hvis det handler om igår aftes, kunne de bare have skiftet til tv2 Charlie, der kom det til normal tid. :klap:

Eller også kunne TV2 jo vælge af bruge deres Sports kanal til af sende sport på
5
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 7
Likede indlæg: 147

Indlægaf Queen Molly » 19. dec 2016, 10:28

Aspargsen skrev:
Queen Molly skrev:
icelady skrev:

Billede

De viste jo noget andet sport på sports kanalen. Tror ikke de kan vise flere ting på en gang på samme kanal.

Men mit svar handler også mere om at det er en pisse forkælet opførsel af de forældre.
Som om de har betalt forneden kanal kun for at kunne se det program på et bestemt tidspunkt.
Verden går altså ikke under fordi en julekalender bliver rykket en halv time.
1
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 19. dec 2016, 12:21

Queen Molly skrev:
Aspargsen skrev:
Queen Molly skrev:
icelady skrev:

Billede

De viste jo noget andet sport på sports kanalen. Tror ikke de kan vise flere ting på en gang på samme kanal.

Men mit svar handler også mere om at det er en pisse forkælet opførsel af de forældre.
Som om de har betalt forneden kanal kun for at kunne se det program på et bestemt tidspunkt.
Verden går altså ikke under fordi en julekalender bliver rykket en halv time.

Jamen så har TV2 jo bestemt hvilken sportsudsendelse der er vigtist også må de sports interesererde jo se den
det ville da være dejligt hvis man bare for en gangs skylde kunne undgå af være underlagt de pisse forkælet sports tosser
3

Tilbage til "Generelt"