Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 358
Likede indlæg: 3617

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 19. dec 2016, 13:02

En halv time kan betyde ret meget for børn en søndag aften.

Det er så heldigvis ikke et problem her, sønnen ser det på Play, når det passer i hans kram.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 732
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14913

Indlægaf icelady » 19. dec 2016, 13:16

Jeg havde håbet, den var gået i glemslens tåger, men den lever stadigvæk:

Jeg har skiftet mit profilbillede, fordi jeg har tabt en udfordring, som du nu kan deltage i. Løs følgende gåde.
Hvis du taber skal du sætte en lama på som profilbillede i 3 dage. Send mig dit svar som privat besked, ikke som kommentar, så andre ikke ser svaret og også kan deltage.
- Klokken er 3 om natten, du sover, og du hører dørklokken. Det er dine forældre, der vil overraske dig med et besøg, og de vil gerne have morgenmad. Du har brød, jordbærsyltetøj, smør, ost og honning. Hvad er det første du åbner?
- Glem ikke at svare via privat besked, ikke som kommentar. Hvis du svarer rigtigt skriver jeg det i kommentarerne. Hvis du svarer forkert, så find et billede af en lama og sæt det som profilbillede i 3 dage.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 240
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7198

Indlægaf Hunkat » 19. dec 2016, 13:18

icelady skrev:Jeg havde håbet, den var gået i glemslens tåger, men den lever stadigvæk:

Jeg har skiftet mit profilbillede, fordi jeg har tabt en udfordring, som du nu kan deltage i. Løs følgende gåde.
Hvis du taber skal du sætte en lama på som profilbillede i 3 dage. Send mig dit svar som privat besked, ikke som kommentar, så andre ikke ser svaret og også kan deltage.
- Klokken er 3 om natten, du sover, og du hører dørklokken. Det er dine forældre, der vil overraske dig med et besøg, og de vil gerne have morgenmad. Du har brød, jordbærsyltetøj, smør, ost og honning. Hvad er det første du åbner?
- Glem ikke at svare via privat besked, ikke som kommentar. Hvis du svarer rigtigt skriver jeg det i kommentarerne. Hvis du svarer forkert, så find et billede af en lama og sæt det som profilbillede i 3 dage.

Åh gud, lever sådan nogle høhø- 4. klasses gåder stadig?
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 536
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6908

Indlægaf Delfin » 19. dec 2016, 13:18

Nu er julekalender ikke på min liste, men jeg har nu også tit været irriteret over, at sport alt for ofte rydder sendefladen, sammen med maaajet kloge kommentatorer, som ævlebævler i dagevis før en kgl barnedåb etc.
0
14 11 14 :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9623

Indlægaf Smiling_Goat » 19. dec 2016, 17:36

Men de har da altid rykket julekalenderen for håndbold :forvirret: .. Jeg kan selv huske, jeg var træt af det, da jeg var barn. Spøjst at det lige er i år, folk bliver utilfreds med det.

Jeg synes bare de skal sende kalenderen tidligere vanligt - kl. 20 er i forvejen for sent for rigtig mange børn alligevel.
1
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 19. dec 2016, 17:46

Folk har også altid været utilfredse med det, det er bare i disse år, at folk får en offentlig stemme så let som at klø sig i nakken.
1
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 19. dec 2016, 17:55

Delfin skrev:Folk har også altid været utilfredse med det, det er bare i disse år, at folk får en offentlig stemme så let som at klø sig i nakken.

Men folk har da haft adgang til sociale medier i årevis, og de har ikke brokket sig over det før, så vidt jeg husker.
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 19. dec 2016, 18:03

Rakel skrev:
Smiling_Goat skrev:
Delfin skrev:Folk har også altid været utilfredse med det, det er bare i disse år, at folk får en offentlig stemme så let som at klø sig i nakken.

Men folk har da haft adgang til sociale medier i årevis, og de har ikke brokket sig over det før, så vidt jeg husker.

Den er der da sket med jævne mellemrum med dertil hørende protester. Eller jeg har da set den 'protest' i årevis på de sociale medier, når børneprogrammer er flyttet på grund af sportsudsendelser.
Jeg finder det irriterende (især eftet div sportskanaler er kommet til), men ikke værd at hyle på de sociale medier over.

Hm.. Jeg har ikke bemærket noget

(dermed ikke sagt du ikke har ret)
0
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 19. dec 2016, 18:26

Smiling_Goat skrev:
Rakel skrev:
Smiling_Goat skrev:

Den er der da sket med jævne mellemrum med dertil hørende protester. Eller jeg har da set den 'protest' i årevis på de sociale medier, når børneprogrammer er flyttet på grund af sportsudsendelser.
Jeg finder det irriterende (især eftet div sportskanaler er kommet til), men ikke værd at hyle på de sociale medier over.

Hm.. Jeg har ikke bemærket noget

(dermed ikke sagt du ikke har ret)

Jeg har også set det flere gange henover årene.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 329
Likede indlæg: 5561

Indlægaf Juki » 19. dec 2016, 19:11

DR er da "tit" blevet klaget over når "Fjernsyn for dig" (hed det ikke det??) blev rykket eller aflyst. Og vel at mærke før de sociale medier kom til.

:-D
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Aspargsen » 19. dec 2016, 23:16

Smiling_Goat skrev:Men de har da altid rykket julekalenderen for håndbold :forvirret: .. Jeg kan selv huske, jeg var træt af det, da jeg var barn. Spøjst at det lige er i år, folk bliver utilfreds med det.

Jeg synes bare de skal sende kalenderen tidligere vanligt - kl. 20 er i forvejen for sent for rigtig mange børn alligevel.

Men nu har man fået en sports kanal, en hel kanal der kun sender sport, der kunne man jo smide håndbold hen :klap:
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1701
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15598

Indlægaf kidkomb » 19. dec 2016, 23:50

Hunkat skrev:
icelady skrev:Jeg havde håbet, den var gået i glemslens tåger, men den lever stadigvæk:

Åh gud, lever sådan nogle høhø- 4. klasses gåder stadig?

Ja. Af uforklarlige grunde.
Men det mest irriterende ved denne her er at ingen, og jeg mener ingen, fatter forskellen på en lama og en alpaca.
Ja, ja, jeg ved godt at en alpaca ser sødere ud. Men så bed da folk om at sætte sådan en på.
Jeg er ikke helt klar over hvorfor det irriterer mig så meget. Måske fordi jeg har beskæftiget mig lidt med alpaca'er.
Der er lige så stor forskel i udseende som på en fransk bulldog og en mops.
De er ikke engang samme størrelse.
Lama'en har laaange ører og er lidt "hestet" i sin kropsbygning. Alpaca'en har kortere ører og er meget mindre og ligner mest af alt en mini-udgave af en mongol-giraf med en alt for stor strikket flyverdragt på.
Senest rettet af kidkomb 20. dec 2016, 00:03, rettet i alt 2 gange.
9
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8145

Indlægaf Flora » 19. dec 2016, 23:57

Aspargsen skrev:
Smiling_Goat skrev:Men de har da altid rykket julekalenderen for håndbold :forvirret: .. Jeg kan selv huske, jeg var træt af det, da jeg var barn. Spøjst at det lige er i år, folk bliver utilfreds med det.

Men nu har man fået en sports kanal, en hel kanal der kun sender sport, der kunne man jo smide håndbold hen :klap:

Ja og så kunne man smide julekalenderen over på Ramasjang. Det er da tåbeligt at sport og børneprogrammer skal slås om pladsen på DR 1, når nu begge har deres helt egen kanal.. :rulle:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Aspargsen » 20. dec 2016, 07:57

Flora skrev:
Aspargsen skrev:

Ja og så kunne man smide julekalenderen over på Ramasjang. Det er da tåbeligt at sport og børneprogrammer skal slås om pladsen på DR 1, når nu begge har deres helt egen kanal.. :rulle:

Nu er det TV2 vi er sure på
Og TV2 har ikke en børnekanal
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8145

Indlægaf Flora » 20. dec 2016, 09:15

Aspargsen skrev:
Flora skrev:
Aspargsen skrev:

Nu er det TV2 vi er sure på
Og TV2 har ikke en børnekanal

Nårh. Det havde jeg ikke lige fanget :blush: :lol:
0
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Generelt"