Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 176
Likede indlæg: 1402

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 18. nov 2015, 07:35

Nu har jeg godt nok slettet ham så jeg kan selvfølgelig ikke huske hans status, men jeg havde en ekskæreste på fb indtil i forgårs hvor han kom med noget ævl om at Mogens Glistrup jo havde haft ret og nu skulle alle udlændinge bare ud af landet NUNUNU.

Jeg nægter at diskutere den slags på folks væg, så jeg skrev en pb til ham og sagde at den slags simpelthen var for dumt. Som en slags eftertanke spurgte jeg ham om han også havde tænkt sig at rejse. Han er nemlig svensk...
Jeg har sjovt nok ikke fået noget svar, men til gengæld slipper jeg for at se Holger Danske blive skampulet i min newsfeed :love:
5
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 698
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13670

Indlægaf icelady » 18. nov 2015, 10:52

Ved sådanne lange indlæg (også på FB) læser jeg første og sidste afsnit.

Og derefter tænker jeg "Hold nu bare kæft!"
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10815

Indlægaf 2SHY » 18. nov 2015, 11:08

De der alenlange opdateringer af den type synes jeg tit postes af nogen der gerne vil vise at de er åh SÅ dybe og eftertænksomme. Det bliver desværre ofte bare ret plat og fesent fordi man har læst dem 17. gange før af andre der gerne vil vise hvor dybe og eftertænksomme de er
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. nov 2015, 11:27

Skumfidusen skrev:
ShuruQ skrev:
2SHY skrev:De der alenlange opdateringer af den type synes jeg tit postes af nogen der gerne vil vise at de er åh SÅ dybe og eftertænksomme. Det bliver desværre ofte bare ret plat og fesent fordi man har læst dem 17. gange før af andre der gerne vil vise hvor dybe og eftertænksomme de er

Plus det at pointen kunne komme ligeså meget frem på 2 linjer. Det egentlige budskab drukner i al det pladdersentimnetale lort.

Jamen, forstår I slet ikke dybden i hvor fantastisk Michael er? Og hvor inspirerende sådan en historie er? Det er jo så dybt at pointen ALDRIG ville kunne stå på en Ga-jol-pakke, vel? Øv, hvor er I bare kyniske og vi er heldigvis nogen der godt kan se visdommen i fortællingen om Michael, som garanteret findes i virkeligheden og ikke bare er en fuldstændig fiktiv figur opfundet af en forfatter-spire der gerne vil skrive noget dybt og inspirerende om valg og sådan noget.

:træt:

Fik jeg sagt at jeg hverken skimmer eller læser den slags opslag? Heller ikke denne gang?

Faktisk har jeg slettet eller blokeret nogle på min Facebook fordi de aldrig postede andet end den slags godt krydret med "inspirerende" ord og diverse "sæt den her på fordi det ved jeg andre ikke ville/jeg elsker mit barn/fordi det er onsdag/find selv på mere"
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 18. nov 2015, 12:23

Vi piger løber rundt i huset mens vi børster tænder. Vi læser shampooflasken under bruseren. Vi griner af vores jokes før vi fortæller dem. Vi kan læse en sætning 10 gange uden at forstå den. Vi trykker mod døre, hvor der med fede bogstaver står TRÆK. Vi spørger ... "Hvad?" selvom vi har forstået alt. Vi hader det, hvis vinden blæser vores hår i rod.. Vi kigger 10 gange om dagen i køleskabet uden ...at spise noget. Vi kan se den samme film 10 gange. Vi er nødt til at ringe til vores mobil for at kunne finde den. Vi kan kigge på klokken, uden derefter at vide, hvad klokken er. Vi vender vores pude om, for at kunne ligge på den kolde side. Vi sætter vores vækkeur til, at ringe tidligere, for at kunne blive liggende længere. Før vi går i seng regner vi ud, hvor mange timer vi kan nå at sove. Kopier dette i din status hvis du kender dette

Suk....
3
....

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 18. nov 2015, 13:58

1
....

bluetof1
Kort karma: 176
Likede indlæg: 1402

Indlægaf bluetof1 » 18. nov 2015, 18:41

Ham der Michael, der...:genert: Ham kender jeg.
Pisseflink fyr, men for ind i helvede hvor er han tæt på at dø en voldsom død, stukket ihjel med en sløv børnesaks, når jeg for 25. gang ikke føler mig taget alvorligt fordi han kommer med en eller anden latterlig floskel om at se på de lyse sider.

Luk røven. Luk den. Nu.
4
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2253

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 16:23

Har lige set den her (og det er sikkert sådan en kæde-en, der spreder sig) og jeg synes bare ikke det er sjovt. Øverst ser man det, man mødes med på startsiden, det nederste er hele statussen, når man har klikket se mere. Hvis det var en af mine venner/tættere bekendtskaber, ville jeg sgu da nå at blive skidebange. Ikke humor i min verden, overhovedet ikke.

nf.png

Bonusinfo: Den har ca. 60 likes og 15 kommentarer hvoraf kun de to siger, at de blev lidt forskrækkede, resten lol'er bare. Jeez.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 16:28

Puffi skrev:Har lige set den her (og det er sikkert sådan en kæde-en, der spreder sig) og jeg synes bare ikke det er sjovt. Øverst ser man det, man mødes med på startsiden, det nederste er hele statussen, når man har klikket se mere. Hvis det var en af mine venner/tættere bekendtskaber, ville jeg sgu da nå at blive skidebange. Ikke humor i min verden, overhovedet ikke.

nf.png

Bonusinfo: Den har ca. 60 likes og 15 kommentarer hvoraf kun de to siger, at de blev lidt forskrækkede, resten lol'er bare. Jeez.

Sådan en der kunne godt havd kostet en blokering hos mig. Sådan noget pis gider jeg ikke se på
4

Brugeravatar
Aima
Kort karma: 684
Likede indlæg: 5898

Indlægaf Aima » 19. nov 2015, 16:31

2SHY skrev:
Puffi skrev:Har lige set den her (og det er sikkert sådan en kæde-en, der spreder sig) og jeg synes bare ikke det er sjovt. Øverst ser man det, man mødes med på startsiden, det nederste er hele statussen, når man har klikket se mere. Hvis det var en af mine venner/tættere bekendtskaber, ville jeg sgu da nå at blive skidebange. Ikke humor i min verden, overhovedet ikke.

nf.png

Sådan en der kunne godt havd kostet en blokering hos mig. Sådan noget pis gider jeg ikke se på

Fuldstændig enig. Vedkommende var røget af min liste.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10817
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2015, 18:54

Fra den samme person. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 19. nov 2015, 18:55

Hvis folk vil have et godt grin, så tjek denne side... med mindre I har stemt DF og er rødglødende :D

https://www.facebook.com/Kristian-Thulesen-Dahl-531761723507375/?fref=ts

Damn, de får hug. :nerve:
2
....

Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 18:59

Ado skrev:Fra den samme person. :D

Hun er så god til at stave :lun:
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10817
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2015, 19:01

Puffi skrev:

Ja. :D

Hun tager alverdens test på nettet og tror 100% på dem. :D Og stavetest er hun specielt vild med. Og så kører den hver eneste gang: "Ja, jeg ved godt der findes ordblinde, men jeg har svært ved at se på stavefejl".
Kvinden staver i øvrigt "iPad" sådan her: iPat.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 19:09

Ado skrev:
Puffi skrev:

Ja. :D

Hun tager alverdens test på nettet og tror 100% på dem. :D Og stavetest er hun specielt vild med. Og så kører den hver eneste gang: "Ja, jeg ved godt der findes ordblinde, men jeg har svært ved at se på stavefejl".
Kvinden staver i øvrigt "iPad" sådan her: iPat.

Doseret, rigtigt, cannabiste, at vide, ledproblemer - jeg siger det bare :lol: Punktum og komma er også vildt overvurderet!

Jeg har faktisk to ipat'er - tøhø!
2

Tilbage til "Generelt"