Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ShuruQ » 18. nov 2015, 13:09

icelady skrev:
Vi piger løber rundt i huset mens vi børster tænder. Vi læser shampooflasken under bruseren. Vi griner af vores jokes før vi fortæller dem. Vi kan læse en sætning 10 gange uden at forstå den. Vi trykker mod døre, hvor der med fede bogstaver står TRÆK. Vi spørger ... "Hvad?" selvom vi har forstået alt. Vi hader det, hvis vinden blæser vores hår i rod.. Vi kigger 10 gange om dagen i køleskabet uden ...at spise noget. Vi kan se den samme film 10 gange. Vi er nødt til at ringe til vores mobil for at kunne finde den. Vi kan kigge på klokken, uden derefter at vide, hvad klokken er. Vi vender vores pude om, for at kunne ligge på den kolde side. Vi sætter vores vækkeur til, at ringe tidligere, for at kunne blive liggende længere. Før vi går i seng regner vi ud, hvor mange timer vi kan nå at sove. Kopier dette i din status hvis du kender dette

Suk....

Noget af det. Men jeg er en kvinde og IKKE en pige. Hader, hader, hader når granvoksne kvinder omtaler sig selv som "pige" :tie:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10298

Indlægaf icelady » 18. nov 2015, 13:58

1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 18. nov 2015, 18:41

Ham der Michael, der...:genert: Ham kender jeg.
Pisseflink fyr, men for ind i helvede hvor er han tæt på at dø en voldsom død, stukket ihjel med en sløv børnesaks, når jeg for 25. gang ikke føler mig taget alvorligt fordi han kommer med en eller anden latterlig floskel om at se på de lyse sider.

Luk røven. Luk den. Nu.
5
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. nov 2015, 13:11

Jeg kan godt lide den her. Synes den på trods af simpelheden udtrykker det bedre end en eller anden lang smøre :).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 16:23

Har lige set den her (og det er sikkert sådan en kæde-en, der spreder sig) og jeg synes bare ikke det er sjovt. Øverst ser man det, man mødes med på startsiden, det nederste er hele statussen, når man har klikket se mere. Hvis det var en af mine venner/tættere bekendtskaber, ville jeg sgu da nå at blive skidebange. Ikke humor i min verden, overhovedet ikke.

nf.png

Bonusinfo: Den har ca. 60 likes og 15 kommentarer hvoraf kun de to siger, at de blev lidt forskrækkede, resten lol'er bare. Jeez.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8508

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 16:28

Puffi skrev:Har lige set den her (og det er sikkert sådan en kæde-en, der spreder sig) og jeg synes bare ikke det er sjovt. Øverst ser man det, man mødes med på startsiden, det nederste er hele statussen, når man har klikket se mere. Hvis det var en af mine venner/tættere bekendtskaber, ville jeg sgu da nå at blive skidebange. Ikke humor i min verden, overhovedet ikke.

nf.png

Bonusinfo: Den har ca. 60 likes og 15 kommentarer hvoraf kun de to siger, at de blev lidt forskrækkede, resten lol'er bare. Jeez.

Sådan en der kunne godt havd kostet en blokering hos mig. Sådan noget pis gider jeg ikke se på
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 19. nov 2015, 16:31

2SHY skrev:
Puffi skrev:Har lige set den her (og det er sikkert sådan en kæde-en, der spreder sig) og jeg synes bare ikke det er sjovt. Øverst ser man det, man mødes med på startsiden, det nederste er hele statussen, når man har klikket se mere. Hvis det var en af mine venner/tættere bekendtskaber, ville jeg sgu da nå at blive skidebange. Ikke humor i min verden, overhovedet ikke.

nf.png

Sådan en der kunne godt havd kostet en blokering hos mig. Sådan noget pis gider jeg ikke se på

Fuldstændig enig. Vedkommende var røget af min liste.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. nov 2015, 18:14

Pernille skrev::tie:

image.jpeg

Hver gang jeg ser den der, eller andre med lignende ordlyd, bruger jeg timer på at rette tæerne ud igen :tie:.
3
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8419
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2015, 18:54

Fra den samme person. :D
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 19. nov 2015, 18:55

Hvis folk vil have et godt grin, så tjek denne side... med mindre I har stemt DF og er rødglødende :D

https://www.facebook.com/Kristian-Thulesen-Dahl-531761723507375/?fref=ts

Damn, de får hug. :nerve:
2
....

Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 18:59

Ado skrev:Fra den samme person. :D

Hun er så god til at stave :lun:
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8419
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2015, 19:01

Puffi skrev:

Ja. :D

Hun tager alverdens test på nettet og tror 100% på dem. :D Og stavetest er hun specielt vild med. Og så kører den hver eneste gang: "Ja, jeg ved godt der findes ordblinde, men jeg har svært ved at se på stavefejl".
Kvinden staver i øvrigt "iPad" sådan her: iPat.
5
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 19:09

Ado skrev:
Puffi skrev:

Ja. :D

Hun tager alverdens test på nettet og tror 100% på dem. :D Og stavetest er hun specielt vild med. Og så kører den hver eneste gang: "Ja, jeg ved godt der findes ordblinde, men jeg har svært ved at se på stavefejl".
Kvinden staver i øvrigt "iPad" sådan her: iPat.

Doseret, rigtigt, cannabiste, at vide, ledproblemer - jeg siger det bare :lol: Punktum og komma er også vildt overvurderet!

Jeg har faktisk to ipat'er - tøhø!
3
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 20. nov 2015, 19:54

Billede
0
....

Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 20. nov 2015, 19:59

^Nu ved jeg ikke hvad tid den er fra, men fik den her mail kl. 20.36 så helt skjult har det vel ikke været? :gruble:
1

Tilbage til "Generelt"