Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ShuruQ » 20. nov 2015, 23:20

Med teksten: Ignore = no heart.

Gå nu væk :rulle:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 20. nov 2015, 23:41

ShuruQ skrev:Med teksten: Ignore = no heart.

Jeg hader sådan nogle der. Fuldstændig lige så meget som dem der der poster et eller andet crap der mere eller mindre indikerer, at man er et hjerteløst koldt svin, der spiser hundehvalpe og kattekillinger til morgenmad, fordi man ikke kopierer en eller anden åndssvag status eller liker noget andet
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6883

Indlægaf Daine » 21. nov 2015, 07:11

Denne er der en der har postet i går ... Nogen der ved, hvad symboliserer ?

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Indlægaf 2SHY » 21. nov 2015, 07:17

Daine skrev:Denne er der en der har postet i går ... Nogen der ved, hvad symboliserer ?

image.jpeg

Det kunne godt ligne Malis flag og så er der tilføjet en mand. Jeg gætter på det har relation til terrorangrebet hos dem i går :gruble:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 21. nov 2015, 08:41

God ide :-D.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 21. nov 2015, 08:48

2SHY skrev:
Daine skrev:Denne er der en der har postet i går ... Nogen der ved, hvad symboliserer ?

image.jpeg

Det kunne godt ligne Malis flag og så er der tilføjet en mand. Jeg gætter på det har relation til terrorangrebet hos dem i går :gruble:

Det er Malis flag, ja.

Symbolet, jeg ved det ikke, men tænker om det symboliserer lig pga stillingen. Samme symbol har været tilføjet det franske flag, nemlig.
Senest rettet af ShuruQ 21. nov 2015, 08:52, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6883

Indlægaf Daine » 21. nov 2015, 08:51

Ok så giver det mere mening. Tak :)
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10293

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. nov 2015, 08:55

Gu' har han da ej brug for nogens "amen". Han har brug for naturvidenskab og almindelig medmenneskelighed.
Og hvis han er uheldig at bo i et land uden sygesikring, kan et "amen" ikke gøre det.

Helt ærligt, det der minder mig om, hvordan tiggere før i tiden måtte* iscenesætte sig selv som tilpas ydmyge for at kunne skrabe et eksistensminimum sammen. "Gi' en almisse til Guds velbehag".

Jeg er udmærket klart over, at den dreng på mange fronter kommer til at have et hårdere liv end flertallet, men hvorfor selv lægge ud med at fremstille ham underdanigt?

*Og stadig nogen steder må.
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 21. nov 2015, 09:24

DetSorteCirkus skrev:

Gu' har han da ej brug for nogens "amen". Han har brug for naturvidenskab og almindelig medmenneskelighed.
Og hvis han er uheldig at bo i et land uden sygesikring, kan et "amen" ikke gøre det.

Helt ærligt, det der minder mig om, hvordan tiggere før i tiden måtte* iscenesætte sig selv som tilpas ydmyge for at kunne skrabe et eksistensminimum sammen. "Gi' en almisse til Guds velbehag".

Jeg er udmærket klart over, at den dreng på mange fronter kommer til at have et hårdere liv end flertallet, men hvorfor selv lægge ud med at fremstille ham underdanigt?

*Og stadig nogen steder må.

Helt sikkert.

Jeg kommer i øvrigt altid til at tænke på denne tekst når jeg ser den type opslag og jeg synes den slår hovedet godt og grundigt på sømmet.
4
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 21. nov 2015, 19:51

Ja, den er grov, men jeg er så upassende at jeg ikke kan lade være med at trække på smilebåndet :genert:.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9732

Indlægaf kidkomb » 21. nov 2015, 20:33

Pernille skrev:En af mine venner synes godt om den her. (Typen der selv modtager alverdens tilskud) :rulle: :tie:

"Jeg fik min forskudsopgørelse afvist af skattevæsenet i dag. Ved spørgsmålet om jeg forsørger nogen havde jeg angivet:
650.000 indvandrere
33.000 narkomaner
1.079.000 på overførselsindkomster
3.784 i mere end 49 fængsler og arresthuse
179 idioter i folketinget og hele EU kommisionen

Svaret var uacceptabelt fik jeg at vide. Hvortil jeg svarede: OK - hvem har jeg glemt?"

Jeg grinede :genert:

Jeg så denne idag og følte mig også underholdt:

IMG_20151121_213255.JPG
7
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 21. nov 2015, 21:15

Billede

:D
14
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 22. nov 2015, 08:47

Opslået i den lokale by-gruppe:

Hvad er en go pris, på en eller anden ting...? Det kun jo hver for dig eller for, for den anden.. Det er jo lige det... Gå en tur ned i byde og se på alt det de her, en ting er en go pris, men det er den anden ikke... men ham der står ved sige af dig mener ikke det samme som du.....?

:gruble:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 22. nov 2015, 09:58

icelady skrev:Opslået i den lokale by-gruppe:

Hvad er en go pris, på en eller anden ting...? Det kun jo hver for dig eller for, for den anden.. Det er jo lige det... Gå en tur ned i byde og se på alt det de her, en ting er en go pris, men det er den anden ikke... men ham der står ved sige af dig mener ikke det samme som du.....?

:lol:

Måske man skulle lære at skrive først inden man poster et opslag.
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 22. nov 2015, 11:49

icelady skrev:Opslået i den lokale by-gruppe:

Kun lidt sort snak :lol:
2

Tilbage til "Generelt"