Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2180

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 5. okt 2015, 09:02

Man burde sætte den ind i paint og gå totalt dansklærer på den!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9158

Indlægaf Fru Sunshine » 5. okt 2015, 09:15

Moxy-lady skrev:Man burde sætte den ind i paint og gå totalt dansklærer på den!

Gør det :devil:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. okt 2015, 09:20

Moxy-lady skrev:Man burde sætte den ind i paint og gå totalt dansklærer på den!

Endelig fandt jeg den efter 50 forskellige søgninger. Jeg kunne ikke finde ud af at lave stavefejlene rigtigt :-D.

Gør det og tag denne med :tie:.

Billede
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 5. okt 2015, 13:30

Billede

:D
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2708

Indlægaf Urtekussen » 5. okt 2015, 15:24

I dag havde jeg planlagt at skulle med 1A både til kirken, så jeg var der ca. 10.15 og i eftermiddag til Taastrup, så jeg var på Solsortevej ca. 15.45. Jeg var så inde på rejseplanen og fandt tidspunktet, hvor bussen skulle køre fra Pottemagerporten, så begge tidspunkterne blev opfyldt. Det gik da godt nok med at nå i kirken ca. 10.15; men da jeg skulle til Taastrup, der så jeg 1A komme kørende, da jeg var på vej over broen, og jeg satte så i løb (selv om jeg har fibersprængning); men jeg så bare bagenden af 1A, så jeg måtte lynhurtigt finde en anden måde at komme til Taastrup på. Jeg måtte så hen til Avedøre Station og tage linie A ind til dybelbro og så returnere derfra med linie B. Der var nu ikke meget tid til at skifte fra linie A til linie B. Jeg var lige kommet fra den ene perron til den anden, da linie B kørte ind på perronen. Jeg måtte så skynde mig at tjekke ind igen og løbe til toget. Nå, jeg nåede det. Jeg kom til at sidde lige overfor en ung mor med en lille søn. Sønnen var ikke i godt humør. Han spurgte, hvor længe det tog, inden de var i Hvidovre, hvor de skulle besøge bedstemor og bedstefar (jeg kan ikke huske, om det var mormor og morfar eller farmor og farfar). Moderen fortalte, at det kun var 3 stationer, inden de skulle af. Han mente nu ikke, at han kunne vente i 3 minutter; men moderen forklarede, at det var nok nærmere 5 minutter. Det kunne han da slet ikke vente. Han var bare sur. Jeg prøvede at få ham til at se på, hvordan prikkerne forsvandt oppe på skærmen; men han talte altså ikke med fremmede, så jeg besluttede mig for at holde mund. Moderen forsøgte at snakke om noget andet for at få ham i bedre humør. Hun spurgte, om han ikke gerne ville forkæles, og bedstefar havde set hans løbehjul. Det mente drengen nu, at han havde. Så spurgte moderen, om det var bedstemor, der ikke havde set løbehjulet. Jeg tror, at moderen var meget lettet, da de endelig kom til Hvidovre.
9
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 5. okt 2015, 15:27

Der er bus-tema i opdateringerne lige nu
2
200 kg i bænkpres?
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 5. okt 2015, 16:05

Urtekusse, det der må simpelthen være for sjov! Det er jo vanvittigt :-D
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2180

Indlægaf Moxy-lady » 5. okt 2015, 16:15

Man fristes til at sige "vigtig viden, ligegyldig info"

Hvor er det fedt! Man sidder hele tiden og venter på at *nu* kommer pointen. Det er meget nervepirrende :lol:
1
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2066

Indlægaf Tibbler » 5. okt 2015, 16:19

icelady skrev:Billede

:D

Altså svarene er jo fantastiske. Men jeg sidder bare og undrer mig over, hvad de rigtige svar på mange af spørgsmålene så er; for det er nogle virkelige underlige spørgsmål :gruble:
2
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 5. okt 2015, 16:19

Min kæreste konstaterede tørt:
Han er en elendig fortæller, men rimelig habil til at sætte komma.
7
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 5. okt 2015, 19:36

^ Shiiiit! :8: :popkorn:
4
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 5. okt 2015, 19:37

Guilded_Lily skrev:^ Shiiiit! :8: :popkorn:

Del lige :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9158

Indlægaf Fru Sunshine » 5. okt 2015, 19:52

Allmost_Famous skrev:"Woop woop endelig ny lejlighed til mig og ungerne! Vi flytter 26/10. Får brug for hjælp til at flytte, gøre den gamle lejlighed rent og male den, og så selvfølgelig samling af nye møbler osv. X (ven nr 1 tagget), Y (ven nr 2 tagget) og Z (ven nr 3 tagget), kan jeg mon regne med jer?"

Kommentarer:
Y: "Sorry sødte vi tager på forsinket kæresteferie den uge. Men tillykke med den nye lejlighed"
Forfatter af kikset statusopdatering: "Kan du så ikke hjælpe med at pakke inden flytningen? Skal også have skilt møbler ad osv jo.."
Y: "Ikke denne gang desværre. Er alene med de små mens manden min er på job og skal også pakke til ferien så der bliver bare ikke tid"
Forfatter af kikset statusopdatering: "Tænker bare at man godt ku hjælpe"
Z: "Jeg kan godt passe Ys børn så hun kan hjælpe hvis det er"
Forfatter til kikset statusopdatering: "Taaaak skatte! Z er den bedste! Y så kan du godt, ikke?"
Y: "Jeg ville gerne, men jeg kan ikke denne gang. Beklager..."
X: "Skal nok komme og hjælpe til selve flytningen"
Z: "Hjælper også gerne en ven i nød"
Forfatter til kikset statusopdatering: "Taak X (tagget) og Z (tagget). Man lærer hurtigt hvem ens venner er <3"

:popkorn:

Gad vide hvorfor Z ikke bare tilbød at hjælpe med at pakke inden flytningen, når h*n godt kunne passe børn :gruble:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 5. okt 2015, 19:55

ShuruQ skrev:
Guilded_Lily skrev:^ Shiiiit! :8: :popkorn:

Del lige :-D.

:popkorn: :popkorn: :popkorn: :popkorn:

Here you go :-D
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 5. okt 2015, 19:59

Allmost_Famous skrev:"Woop woop endelig ny lejlighed til mig og ungerne! Vi flytter 26/10. Får brug for hjælp til at flytte, gøre den gamle lejlighed rent og male den, og så selvfølgelig samling af nye møbler osv. X (ven nr 1 tagget), Y (ven nr 2 tagget) og Z (ven nr 3 tagget), kan jeg mon regne med jer?"

Kommentarer:
Y: "Sorry sødte vi tager på forsinket kæresteferie den uge. Men tillykke med den nye lejlighed"
Forfatter af kikset statusopdatering: "Kan du så ikke hjælpe med at pakke inden flytningen? Skal også have skilt møbler ad osv jo.."
Y: "Ikke denne gang desværre. Er alene med de små mens manden min er på job og skal også pakke til ferien så der bliver bare ikke tid"
Forfatter af kikset statusopdatering: "Tænker bare at man godt ku hjælpe"
Z: "Jeg kan godt passe Ys børn så hun kan hjælpe hvis det er"
Forfatter til kikset statusopdatering: "Taaaak skatte! Z er den bedste! Y så kan du godt, ikke?"
Y: "Jeg ville gerne, men jeg kan ikke denne gang. Beklager..."
X: "Skal nok komme og hjælpe til selve flytningen"
Z: "Hjælper også gerne en ven i nød"
Forfatter til kikset statusopdatering: "Taak X (tagget) og Z (tagget). Man lærer hurtigt hvem ens venner er <3"

:popkorn:

Udover det er virkelig dårlig stil at tagge folk i et sådan opslag og nærmest forlange de hjælper og så oven i købet blive prinsessefornærmet over en tillader sig at sige nej og det sære i at Z sætter Y endnu mere i forlegenhed ved at tilbyde at passe Y's børn i stedet for bare selv at hjælpe med flytningen så får jeg tics af både "sødte", den norske ordstilling og den øvrige brug af skatter/nussser/pusser osv.

Akkumulerede irritationsmomenter x mange.
5

Tilbage til "Generelt"