Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 07:51

Ja når først en kvinde i den grad har forvandlet sig til en Moder, så er der ikke meget sjov ved hende mere.
Jeg har en bekendt med to små drenge, og her handler alle hendes (mange mange) daglige opdateringer kun om drengene og de aktiviteter hun laver med dem. Nu opdagede jeg også at hun for nemheds skyld har fået samme korthårsfrisure som dem.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Anigav
Kort karma: 20
Likede indlæg: 143

Indlægaf Anigav » 6. okt 2015, 08:24

Hver morgen starter hun med lave en godmorgenstatus, og så er vi ligesom igang! Resten af dagen går med Minions billeder, med "sjove" citater, der fortæller hvor skør og fjollet hun er, blandet med andre billeder der så skal fortælle at hun er en lille frækkert, men at hun er single, for ingen mand kan jo håndtere hendes indre bitch! 38 opdateringer senere, får vi naturligvis en godnatstatus, hvor hun lige genfortæller alle de ting, hun allerede har fortalt. Som regel noget med at hun elsker hendes børn, og hvor meget hun gør rent, samtidig med at hun bager boller til hele nabolaget. Men folk der kender hende bare lidt uden for FB, ved at det slet ikke er sådan tingene hænger sammen :stoned:

"Go retti maje herlig mandag morgen :) :) :)
Årh det var godt med en go lang nattesøvn.
Har været noget i underskud, men nu er det vist indhentet.
Kan i ha en glimragende, skønherlig mandag og uge :) :)"

"Gooo retti maje dejlig lørdag morgen.
Up up up and awayyyyyy.........
Blir SÅ dejlig en dag.
Fødselsdag ved knægten....(lidt. Forsinket,men han er en travl fyr)
Derefter lidt ulykker med *Datter og *barnebarn( han spurgte om vi skulle lave ulykker når vi kørte til Randers)"

"Go morgen til alle og retti herlig fredag og weekend
Min hals har forrådt mig. De sidste dages irriterende kriller og fornemmelse af sandpapir er nu full blown snot og hoste. Een af efterårets og vinterens tilbagevendende hyggelige sysler
Så tror da pokker jeg har haft kriller hoste de sidste dage.
Nå men pyt. Går over igen.
Men lige så sikker som amen i kirken her når årstiderne skifter "

"Go retti herlig torsdag morgen. En smuk dag venter også idag, når solen kommer op lige om lidt .
Ha en ornli skøn en af slagsen :)"

"jam go da så herlig tidlig morgen
Det dælme først på dawen det her
Ha en fantastisk dag og lækker vejr er åz på vej idag."

Og så er hun desuden ikke for fin, til at bruge børnene til FB opmærksomhed, uanset om de er syge, har gjort noget godt, købt en ny trøje, eller pillet sig i næsen, SÅ er hun straks på FB med ALLE detaljer, også før dem selv. Også selvom det er hendes voksne børn der sidder på toilettet hele natten - det skal deles!! Jeg burde slette hende :genert: :lol:
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 08:40

Jeg har en veninde som har en tendens til at lave opdateringer med privat snak. En opdatering kunne fx være at hun poster et billede af en kurv med muffins, og teksten er "Se Rikke Olsen (hun har tagget en ven) det var den kurv jeg fortalte dig om"
Det har jo NUL relevans for andre. Jeg kan se hun får kommentarer om at skrive det i en privatbesked i stedet, men til det svarer hun bare at det kunne jo godt være at andre fik glæde af det :/
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 6. okt 2015, 08:47

Anigav skrev:

Og så er hun desuden ikke for fin, til at bruge børnene til FB opmærksomhed, uanset om de er syge, har gjort noget godt, købt en ny trøje, eller pillet sig i næsen, SÅ er hun straks på FB med ALLE detaljer, også før dem selv. Også selvom det er hendes voksne børn der sidder på toilettet hele natten - det skal deles!! Jeg burde slette hende :genert: :lol:

Men altså...har hun ingen skam i livet? Ingen dannelse??

Nu ved jeg godt forskellen er meget stor, men da datteren på et tidspunkt blev indlagt på psyk pga selvmordsforsøg, skrev eksen (hendes far) et opslag a la "Mit hjerte bløder for min datter, der synes livet er for hårdt og derfor forsøgt selvmord."

Jeg stod foran ham maks 2 min efter og spurgte, om han slet ikke tænkte sig om.

"Øeh hvad?"
"Ja, når datteren får logget på FB igen hjælper det der opslag sgu ikke ligefrem på hendes skam og skyldfølelse! Nøjes med at skriv du har ondt af hende og udelad det med selvmordsforsøget!"

Han kunne slet ikke se, at nogle ting skal bare ikke lægges ud på FB.

Det viste sig at hun havde nået at læse det, og hun var sønderknust; endnu mere end hun var i forvejen.

Nu laver jeg stort set aldrig FB-opslag, men hvis jeg endelig gjorde, så ville jeg ikke smide noget på ang mine unger, uden at have deres accept.

Edit: Før folk mener, jeg gør det samme som jeg bebrejder min eks: min datter er ok med, at jeg bruger forskellige eksempler; hun ved godt jeg skriver om hendes sygdom osv på nettet og har forklaret mig, hvor hendes grænse går. :)
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 09:00

Suk. Gad vide hvad de mennesker egentlig tør spise? :s

geo.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 09:32

:sarkasme:
geo2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. okt 2015, 09:34

:gruble: De har vel sølv-hatte nok, har de ikke?
2
....

Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 09:37

De har i hvert fald travlt for der er MANGE ting i vejen! https://www.facebook.com/sandhedden
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10174

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 09:44

^^
Det der lyder som mig. Da jeg var 14 år.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. okt 2015, 09:53

Når jeg ser hvad jeres FB-venner deler er jeg vist ret heldig med mine. Har aldrig (husker i hvert fald ikke) set noget der bare lidt kunne ligne det i smider på. Men det er sgu sjovt at se :-D.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 11:01

ADVARSEL!!!!!!

Smider lige den her på væggen:
ADVARSEL .............. VENLIGST Cirkulér denne besked til dine venner og familie på din kontaktliste. I de kommende dage, bør du være meget forsigtig ... Du må IKKE åbne en meddelelse med en vedhæftet fil kaldet "Invitation Facebook", uanset hvem der sendte den. Det er en virus, der åbner en olympisk fakkel, som brænder hele harddisken C på din computer. Denne virus vil blive modtaget af nogen, du havde i din adressebog. Derfor bør du sende denne besked til alle dine kontakter. Det er bedre at modtage denne e-mail 25 gange end at modtage virus og åbne det. Hvis du modtager E-MAIL hedder: "Invitation Facebook", men sendt af en ven, må du IKKE åbne den og slette den straks. CNN sagde, at det er en ny virus opdaget for nylig, og er blevet klassificeret af Microsoft som den mest ødelæggende virus nogensinde. Det er en trojansk hest, der beder dig om at installere en Adobe Flash plug-in. Når du installerer det, det hele er overstået. Og der er ingen reparation endnu for denne type virus. Denne virus ødelægger den del af harddisken, hvor vigtige oplysninger opbevares...
DEL DEL DEL!!!

"..åbner en olympisk fakkel, som brænder hele harddisken C.." :gruble:
6
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. okt 2015, 11:08

Dirtylittledevil skrev:ADVARSEL!!!!!!

ADVARSEL .............. VENLIGST Cirkulér denne besked til dine venner og familie på din kontaktliste. I de kommende dage, bør du være meget forsigtig ... Du må IKKE åbne en meddelelse med en vedhæftet fil kaldet "Invitation Facebook", uanset hvem der sendte den. Det er en virus, der åbner en olympisk fakkel, som brænder hele harddisken C på din computer. Denne virus vil blive modtaget af nogen, du havde i din adressebog. Derfor bør du sende denne besked til alle dine kontakter. Det er bedre at modtage denne e-mail 25 gange end at modtage virus og åbne det. Hvis du modtager E-MAIL hedder: "Invitation Facebook", men sendt af en ven, må du IKKE åbne den og slette den straks. CNN sagde, at det er en ny virus opdaget for nylig, og er blevet klassificeret af Microsoft som den mest ødelæggende virus nogensinde. Det er en trojansk hest, der beder dig om at installere en Adobe Flash plug-in. Når du installerer det, det hele er overstået. Og der er ingen reparation endnu for denne type virus. Denne virus ødelægger den del af harddisken, hvor vigtige oplysninger opbevares...
DEL DEL DEL!!!

Og Himmel og Helvede stod i et :shock:.

De der kristekædetatusser der deles, træk lige vejret, dommedag er nok ikke på vej alligevel.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. okt 2015, 11:36

Dirtylittledevil skrev:ADVARSEL!!!!!!

DEL DEL DEL!!!

Den faldt jeg også over i en gruppe.

En af kommentarerne lød således: "Man skal bare omdøbe sit C-drev til A-drev. Så sker der ikke noget :)"
7
....

Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 6. okt 2015, 15:13

What the...

Billede
Senest rettet af lillebjoern 6. okt 2015, 15:14, rettet i alt 2 gange.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 6. okt 2015, 15:14

-
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"