Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Statusopdateringer

Indlægaf ShuruQ » 26. dec 2015, 21:35

0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 26. dec 2015, 21:43

Godt nok halvgammel, men jeg ser den først nu:

Billede
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2605

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 21:54

Crookshanks skrev:
Miss_no_More skrev:
Crookshanks skrev:^

For at uddybe. En statusopdatering vedr jul og savne sit barn er endt med at eksplodere i et kæmpe skænderi fordi forældrene konstant ligger i kamp om samvær. Nu blander alt og alle sig - og skænderiet kommer længere og længere væk fra emnet. Nu skændes de bare om alt..

Jeg tror der pt er over 100 kommentarer

Shit, det er godt nok sørgeligt. Men 100 kommentarer?! :8:

Ja, det er simpelthen bare ikke noget man sidder og diskuterer offentligt - og ja, der er omkring 100 kommentarer.

Åh nej, hvor er det trist. Har du overvejet at sende et diskret lille hint til vedkommende, der har lavet opslaget, om, at det måske er bedst at slette det og lade sindene køle ned? :kram:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2605

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 22:05

^ Så kan man ikke gøre mere. Men altså, der er jo bare nogen, som ikke kan styre deres temperament, og der er et medie som Facebook virkelig en effektiv trigger. Jeg håber, de får kontrol over deres vrede, så barnet, når det bliver større, ikke skal sidde og læse deres udgydelser. :s
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. dec 2015, 22:11

Der er også en gren af min familie som irl er de sødeste, varmeste, sjoveste og kærlige mennesker. Men slipper man dem løs på facebook får de straks briller og hugtænder og går offentligt løs på hinanden helt uden skam i livet.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9234

Indlægaf Fru Sunshine » 26. dec 2015, 22:57

De der tests ik'ås? Jeg skulle lige se, hvilken figur fra juleevangeliet, jeg er, og DET resultat poster jeg i hvert fald ikke

Jeg blev æsel :sur:
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 27. dec 2015, 00:01

Bimmerdyret skrev:"Hygger os her i julen - Chateau de la paradiso" (aka *************** 22, Hobro)
"Drikker bobler med kæresten - her : "Palazia del Maratimo" (aka ******************* 22, Køge)

Ahmen..for H...da :puke:

(adresser red. af mod)

Hov hov :afro:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1302

Indlægaf hotlips » 27. dec 2015, 01:52

Bimmerdyret skrev:"Hygger os her i julen - Chateau de la paradiso" (aka ************* 22, Hobro)
"Drikker bobler med kæresten - her : "Palazia del Maratimo" (aka ************** 22, Køge)

Ahmen..for H...da :puke:

(adresser red. af mod.)

Min sære ven omtaler også konsekvent sit hus som xxxx-borg slot,hvor hun så har sat sit efternavn ind.

Jeg forstår ikke man ikke stopper sig selv,det er da pinligt at se på.
0
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 461

Indlægaf No1 » 27. dec 2015, 02:19

Personen som ALTID er syg/træt/har en hæmoride/har er negativt syn på alt. Hold nu kæft forhelvede eller bloker dig selv fra at opdatere.
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 27. dec 2015, 05:48

Dirtylittledevil skrev:Der er også en gren af min familie som irl er de sødeste, varmeste, sjoveste og kærlige mennesker. Men slipper man dem løs på facebook får de straks briller og hugtænder og går offentligt løs på hinanden helt uden skam i livet.

Jeg tror, du er halvt nåsåer....! :gisp: :deer:
benny.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 27. dec 2015, 09:25

Billede
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9234

Indlægaf Fru Sunshine » 27. dec 2015, 12:45

Crookshanks skrev:
Dirtylittledevil skrev:Der er også en gren af min familie som irl er de sødeste, varmeste, sjoveste og kærlige mennesker. Men slipper man dem løs på facebook får de straks briller og hugtænder og går offentligt løs på hinanden helt uden skam i livet.

Når den her gren af familien (og så modpartens familie) går i clinch med hinanden, kan nok bedst beskrives som Horton-Sagaen feat. Honey Boo Boo & Mama June

Det er virkeligt sørgeligt og trist at de kører dramaet for fuld skrue - men altså, der var en vis underholdningsværdi i deres kommentarer. Det var som at se et kæmpe harmonikasammenstød - og et efterfølgende sammenstød i kiggekøen.

Jeg skammer mig lidt over den måde jeg slugte hele dramaet i går.

Jeg skammer mig lidt over, at jeg ville ønske, at jeg også kunne have læst med :blush:
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 27. dec 2015, 13:06

hotlips skrev:
Bimmerdyret skrev:"Hygger os her i julen - Chateau de la paradiso" (aka *********** 22, Hobro)
"Drikker bobler med kæresten - her : "Palazia del Maratimo" (aka *************** 22, Køge)

Ahmen..for H...da :puke: (adresser red. af mod)

Min sære ven omtaler også konsekvent sit hus som xxxx-borg slot,hvor hun så har sat sit efternavn ind.

Jeg forstår ikke man ikke stopper sig selv,det er da pinligt at se på.

hæh...
Vi har et fransk efternavn, og jeg har altså navngivet vores hus "Chateux efternavn" på FB. Tjekker dog nærmest aldrig ind.
Men det var nu også kun for sjov, for der ligger faktisk et "Chateux efternavn" en 50 kilometer uden for Paris. :D
Og vi har en vinplante i drivhuset :-P
4
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 386

Indlægaf Nuttede-Nuser » 27. dec 2015, 17:31

Åh nej, endnu en. :tie:

Til alle, der er på min venneliste ...! Jeg nyder at høre om jer og jeres familieliv, de gode nyheder og støtten i de mørke tider. Jeg elsker billederne og alt andet. Uanset om du ved det eller ej, besøger jeg dig fra tid til anden (på FB). Tak så meget for at være en del af mit liv, uanset om vi taler regelmæssigt sammen eller ej, er du stadig i mine tanker. Jeg ville ønske, jeg kunne se jer alle personligt meget oftere.
Lad os se, hvem der faktisk er opmærksom?!! Hvis du kan lide dette indlæg, kopierer du det til din status for bare et minut. Jeg vil holde øje og se, hvem der rent faktisk sætter pris på familie og venskab ....
Jeg gjorde det for dig ..
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 784

Indlægaf Bimmerdyret » 27. dec 2015, 18:06

Crookshanks skrev:

Når den her gren af familien (og så modpartens familie) går i clinch med hinanden, kan nok bedst beskrives som Horton-Sagaen feat. Honey Boo Boo & Mama June

Det er virkeligt sørgeligt og trist at de kører dramaet for fuld skrue - men altså, der var en vis underholdningsværdi i deres kommentarer. Det var som at se et kæmpe harmonikasammenstød - og et efterfølgende sammenstød i kiggekøen.

Jeg skammer mig lidt over den måde jeg slugte hele dramaet i går.

Ligepludselig bliver min 3 episoders kavalkade af Jerry Springer mere anerkendt :lol:
3

Tilbage til "Generelt"