Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 622
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12143

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 31. dec 2015, 17:40

Så gik Kongen på pension, og så skal han jo kun få sin folkepension !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Here we go :ninja:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 7837

Indlægaf ShuruQ » 1. jan 2016, 11:20

KitKat skrev:
Daine skrev:
icelady skrev:Billede

Jeg kan finde 10.

10 - måske 11. Jeg kan ikke helt greje om det sidste er et ansigt :lol:

Jeg har 11, måske 12 :genert:

Der er KUN 10.

Kan man se flere end 10 er det en illusion. Jeg læste engang en længere artikel om billedet og illustratøren af det siger det er skabt med 10 ansigter :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 1. jan 2016, 21:33

Et opslag fra en kunde på Søstrene Grenes fb. :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 240
Likede indlæg: 1804

Indlægaf Pityt » 1. jan 2016, 22:24

Dirtylittledevil skrev:Hehe, en veninde har rigtig været igang med billedredigering, og lavet en flot fotocollage over højdepunkter i 2016.
Jeg talte 5 fotos af hendes kat og kun 2 af hendes søn :-D Jeg har ikke sagt noget :-D

Det minder mig om en på min venneliste, som poster mange billeder af sig selv sammen med børnene...men på samtlige billeder er børnene blurry/i baggrunden/i kanten af billedet, mens mor er totalt i fokus :lol:
Samme dame er i øvrigt også storleverandør af træningsselfies og sengebilleder både med og uden kæreste.
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1008
Likede indlæg: 14245

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jan 2016, 22:26

Pityt skrev:Det minder mig om en på min venneliste, som poster mange billeder af sig selv sammen med børnene...men på samtlige billeder er børnene blurry/i baggrunden/i kanten af billedet, mens mor er totalt i fokus :lol:
Samme dame er i øvrigt også storleverandør af træningsselfies og sengebilleder både med og uden kæreste.

Åååh ja, det er bare så gennemskueligt :lol: de der "Elsker mine to børn over alt på jorden!!" - selfies, og så kan man lige skimte toppen af deres hoveder nedenunder mors trutmund og dybe kavalergang :lol:
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 832
Likede indlæg: 11825

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jan 2016, 11:51

Det her opslag er åbenbart populært, men ikke hos mig.

Jeg kan godt se pointen; jeg forstår bare ikke behovet for undervejs at skulle fremstille konen, der endda vel og mærke har et priviligeret job, som et slags offer, ligesom det på mig virker smådumt at protestere mod perfektheds- og sammenligningshysteriet ved netop at fremhæve alt det, ens egen partner kan.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 622
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12143

Indlægaf icelady » 2. jan 2016, 11:54

Billede

:D
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1349
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11765

Indlægaf kidkomb » 2. jan 2016, 12:15

DetSorteCirkus skrev:Det her opslag er åbenbart populært, men ikke hos mig.

Jeg kan godt se pointen; jeg forstår bare ikke behovet for undervejs at skulle fremstille konen, der endda vel og mærke har et priviligeret job, som et slags offer, ligesom det på mig virker smådumt at protestere mod perfektheds- og sammenligningshysteriet ved netop at fremhæve alt det, ens egen partner kan.

Jeg blev også irriteret over den.
Det er som om, han lige trådte lidt i den lort han selv har lagt :deer:
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 324
Likede indlæg: 5169

Indlægaf Rosa Espinosa » 2. jan 2016, 12:41

Synes der er mange som er begyndt at bruge et bestemt filter på deres billeder, så deres ansigttræk forsvinder. Ser underligt ud, når man nu kender de her personer i virkeligheden og ved hvordan de normalt ser ud.

Kan selvfølgelig ikke tage deres billeder så har fundet nogen der ligner. Og de her er endda ikke nær så slemme.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 666
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2981

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 13:20

Rosa Espinosa skrev:Synes der er mange som er begyndt at bruge et bestemt filter på deres billeder, så deres ansigttræk forsvinder. Ser underligt ud, når man nu kender de her personer i virkeligheden og ved hvordan de normalt ser ud.

Kan selvfølgelig ikke tage deres billeder så har fundet nogen der ligner. Og de her er endda ikke nær så slemme.

Gør ganske almindelige mennesker, der ikke er enten Beyoncé, Kim Kardashian eller sågar bloggeren Masha Vang, virkelig det nu om dage? Som i voksne og ellers normale mennesker? Det er jo retarderet! :ad!:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jan 2016, 13:26

Det filter leder mine tanker hen på perioden, hvor Michael Jacksom smuldrede.
6
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 666
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2981

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 13:53

DetSorteCirkus skrev:Det filter leder mine tanker hen på perioden, hvor Michael Jacksom smuldrede.

Nu du siger det. :-D

Men jeg synes virkelig, det er komplet idiotisk, hvis voksne og ellers velfungerende mennesker lægger billeder af sig selv med sådan et filter over ud på de sociale medier. Selvfølgelig kan man se fænomenet som afledt af, at man generelt skal præsentere sig så succesfuldt som muligt, når man er online, men der må da være grænser for, hvad man vil prøve at bilde sig selv og andre ind.
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jan 2016, 13:58

Fillie skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det filter leder mine tanker hen på perioden, hvor Michael Jacksom smuldrede.

Nu du siger det. :-D

Men jeg synes virkelig, det er komplet idiotisk, hvis voksne og ellers velfungerende mennesker lægger billeder af sig selv med sådan et filter over ud på de sociale medier. Selvfølgelig kan man se fænomenet som afledt af, at man generelt skal præsentere sig så succesfuldt som muligt, når man er online, men der må da være grænser for, hvad man vil prøve at bilde sig selv og andre ind.

Plus at de fleste primært er venner med nogen, de kender i forvejen, og som derfor godt ved, hvordan de ser ud.

Et kreativt/kunstnerisk billede er én ting, men hvis man foregiver, at man faktisk ser sådan der ud, bliver det lidt latterligt, ja.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1008
Likede indlæg: 14245

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 14:02

:fløjt:

profiloz.png
13
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 227
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4979

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 14:04

Så er det lige, at bare en skal spørge: Hvad er navnet på din rynkecreme, for sådan en skal jeg da have, så godt som den virker? :danse:
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."

Tilbage til "Generelt"