Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9726

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 11:36

Men altså, jeg vælger altså også de billeder, der er pænere end jeg er i virkeligheden, når jeg skal flashe.

EDIT: Jeg bruger ikke filtre, vil jeg gerne lige pointere. Folk skulle også gerne kunne genkende mig :lol:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9726

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 12:08

Pernille skrev:
kidkomb skrev:Men altså, jeg vælger altså også de billeder, der er pænere end jeg er i virkeligheden, når jeg skal flashe.

EDIT: Jeg bruger ikke filtre, vil jeg gerne lige pointere. Folk skulle også gerne kunne genkende mig :lol:

Altså jeg lægger da også mere "pæne" billeder på som profilbillede, men vil vove at påstå, at mit billede er tæt på virkeligheden.
De grimme billeder gemmer jeg til snapchat :D

Jeg undrer mig bare, virkelig, når nogen bruger tid på at være helt shinet op, suge kinderne ind, stå i det helt rette lys osv osv. for at tage et profilbillede ;)

Hehe, ja enig. Det er patetisk.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5929

Indlægaf Smiling_Goat » 5. jan 2016, 12:09

Pernille skrev:
kidkomb skrev:Men altså, jeg vælger altså også de billeder, der er pænere end jeg er i virkeligheden, når jeg skal flashe.

Altså jeg lægger da også mere "pæne" billeder på som profilbillede, men vil vove at påstå, at mit billede er tæt på virkeligheden.
De grimme billeder gemmer jeg til snapchat :D

Jeg undrer mig bare, virkelig, når nogen bruger tid på at være helt shinet op, suge kinderne ind, stå i det helt rette lys osv osv. for at tage et profilbillede ;)

Jeg undrer mig over, at deres venner altid falder over hinanden for at sige at vedkommende er såååå smuk. Mindre kunne vel gøre det? Også fordi de sjældent er sååååå smukke. Jeg skriver kun komplimenter, jeg mener, og helt ærligt tror jeg lidt, at verden ville være et bedre sted, hvis alle andre gjorde det samme. Så ville der ikke være programmer som X-faktor fx, for ingen ville have bildt de tonedøve ind, at de kunne synge. Desuden ville en kompliment som: "OMG!!! I like litterally totally just shat my self because you're sooooo pretty!!!" betyde mere. I dag er en kompliment, som jeg giver (men til gengæld mener) ret fesen. Hvordan kan: "Det er et godt billede af dig" konkurrere med folk, der skider i bukserne er hotness-overload?

Ak, verden er af lave.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. jan 2016, 12:21

Facebook er skyld i, at ordet "smuk" har mistet sin betydning.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 5. jan 2016, 19:31

I mellemtiden en tirsdag aften i Randers

Randers.png

Uønskede indvandrere i lejre? Jamen selvfølgelig..

(artiklen omhandler overgrebene i Köln)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Dikus » 5. jan 2016, 21:19

"...vore kvinder kan være i fred..."

Jeps. Vi tilhører jo mændene :cool:
8
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 5. jan 2016, 21:31

Dikus skrev:"...vore kvinder kan være i fred..."

Jeps. Vi tilhører jo mændene :cool:

Den vending har jeg godt nok set mange gange i dag :tie:
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. jan 2016, 21:56

Når nu "vore kvinder" så er reddet fra muslimske migranter. Hvad vil de de derefter gøre med i det her tilfælde tyske mandlige seksuelkrænkere, som der også er et par stykker af :gruble:?

Rydde Bayern og dele det op i forskellige reservater med hver deres kategori alt efter hvad man har gjort?
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11784

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 01:01

Min mor laver et opslag hvor hun anbefaler et bestemt musiknummer, "Det her nummer skal I bare høre, sikke da en rytme!" Men hun glemmer at poste selve nummeret så der står kun den tekst. Flere af de ældre damer i familien liker det. Intet i det opslag giver nogen mening what so ever :stoned:
17
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3886

Indlægaf Delfin » 6. jan 2016, 01:12

Jeg har et par stykker, der gør det modsatte. De deler efterlysninger/fremlysninger/søger job osv, men de deler kun billedet og ingen kontaktinformationer.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. jan 2016, 20:49

Jeg håber lidt det er en joke :-D.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 21:14

Halalcornflakes? Det er lige så godt som Niels Hausgaard, da han var i tvivl om, om han kunne blive ved med at købe æg hos Else, når hun nu gik med tørklæde. Tænk hvis det nu var halalæg :lol:
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 6. jan 2016, 21:54

Jeg forstår den vist ikke.. Hvorfor tror hun, det er halal?
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1314

Indlægaf hotlips » 6. jan 2016, 22:13

Da jeg gik på sosu skolen for snart længe siden var det en del af kostlære at vi skulle lære at slå op i bogen om tilsætningsstoffers navne i praksis, jeg kan ikke huske titlen, det var sådan en bibel-agtig mursten man ikke havde en chance uden.
Vi fandt skam flutes, chokolade, frosne bønner og... Var det ærter på dåse?.. Der altsammen var tilsat animalsk fedt,som regel svinefedt.
Men det var sådan noget med at slå ordet fra ingredienslisten op,der stod så et andet navn man måtte slå op og når man havde været igennem 4-5-6 led så fandt man svaret, og mange af de navne der blev brugt lå tæt op af noget der lød bekendt men det ord man kendte var så noget helt andet.
Det er lidt svært at forklare men fås hvis man kalder svinefedt for glukase, så læser man det,tænker at det ved man ikke hvad er Men man kender glukose og det har ikke noget med animalske stoffer at gøre og så er det nok noget af det samme.

Der er blevet strammet op såvidt jeg har indtryk af Men det vil stadig ikke overraske mig hvis diverse morgenmadsprodukter er stegt helt eller delvist i svinefedt og at det er umuligt som forbruger at læse sig til det på pakkerne.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 22:14

^men det er lidt svært at halalslagte en majskolbe.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"