Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 661
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12785

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 11. jan 2016, 18:45

Jeg kan ikke lægge videoen ind, men det er et fed video, der viser David Bowies forandringer. Skide godt lavet :)

http://9gag.com/gag/aq5LBDR
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 11. jan 2016, 21:30

Billede

:rulle:
2
....

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1082
Likede indlæg: 7935

Indlægaf ShuruQ » 11. jan 2016, 23:46

:gruble:
icelady skrev:

:rulle:

Ja, for enhver ved jo at det ene altid udelukker det andet. Ingen kan både ære en stor musiker der er afgået ved døden og samtidig bekymrer sig om alt det grimme der sker i verden :stoned:.

Voherre til øg :rulle:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 864
Likede indlæg: 12831

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. jan 2016, 23:59

ShuruQ skrev::shock: :shock: :shock: .

Hårde ord fra Hr Hald der er lokalformand for DF i Nyborg.

Bortset fra at budskabet i sig selv er uforskammet og snotdumt, bemærker jeg fjolsets opbakning til behandlingen af de kvinder, som under krigen havde (eller blot formodedes at have) en tysk kæreste.

Det undrer mig slet ikke, at han oveni alt det andet rådne også er tilhænger af patriarkalsk vold.
5
Smiling_Goat
Kort karma: 553
Likede indlæg: 7776

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2016, 13:31

icelady skrev:En har lagt et billed op i den lokale FB-gruppe, af sin arm og skriver "Pas på derude. Der ligger is nogle steder stadigvæk."
Folk skriver "av" i kommentarfeltet...og jeg sidder og glor på det billed og tænker "Hvad er det jeg burde kunne se på det billed?"

edit: Hun har lige kommenteret at hun har fået en slem forstuvning...

Jeg kan stadig ikke se det. :genert:

Ha, jeg tænkte det samme. Jeg sad og kiggede på det og tænkte: "Er det de røde bumser/udslæt, jeg skal se?"

I dag er der så nogen, der har skrevet:

"Hejsa! Jeg vil høre, om der er er nogen, der kan anbefale en dygtig håndværker?! Vi er flyttet i et 101 år gammelt hus og har fundet en fin gammel trappe frem, som gemte sig under nogle gulvtæpper, der skal afslibes og evt. males/lakeres. Jeg er ved at undersøge priser rundt omkring, men det kunne være rart at høre fra nogen, der har haft nogle gode erfaringer her i Randers smile-humørikon."

Og det eneste jeg kan læse, er starten på en gyser.

Speaker med mørk stemme: "Et par finder huset de altid har drømt om" *klip af par med armene lagt om hinanden, mens de står foran et ældgammelt hus og kigger forelsket på det* Han siger: "Her bliver vi lykkelige"
Speaker: "Men de fik mere end de købte"
*Hun går alene rundt i et støvet lokale og rykker gulvtæppet op, da hun finder en gammel, vakkelvorn trappe* "Skat! Kom og se!" Råber hun. Han kommer og de inspicerer begge interesseret fundet.
*Klip af restaureringen af trappen og åbningen ned til et ukendt kælderrum. De går begge derned og kigger. De hoster fordi der er så støvet. Manden tænder en pære, der hænger midt i rummet og dingler i en ledning. Dunkel belysning kaster en masse skygger i rummet, mens parret drejer rundt og kigger. Kvinden går hen og tager en gammel, støvet porcelænsdukke op* "Hvor er den fin" siger hun og puster på den.
*Lyset går ud*
*Klip af diverse uhyggelige episoder med fodtrin og mærkelig børnelatter (uden børn i nærheden.) Hun bliver langsomt opmærksom på, at det hænger sammen med dukken, men han tror ikke på det. De uhyggelige episoder bliver værrer og værrer og ved klimaks fremkommer et klip hvor hun i dunkel belysningen skriger: "Det er den skide dukke!" Til manden og smadrer den.
Præst ankommer og forsøger at velsigne hjemmet, og så går det amok.. Dæmoner hopper ud af væggene, dræber præsten. Manden og kvinden skriger som besatte. Scenen afsluttes ved fremkomsten af en bleg, gennemsigtig, lille pige fra begyndelsen af 1900-tallet der med lillepigestemme siger: "Men mor, jeg vil jo bare elske dig."

Eller også er det bare en trappe.. Men jeg kan da umuligt være den eneste, der tænker sådan? Vel? :genert:
16
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jan 2016, 13:40

Jeg er muligvis mindre begavet, men en trappe under nogle gulvtæpper?

Et bjerg af gulvtæpper eller en nissestørrelse trappe :gruble:.

Ja, jeg er blank :genert:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 12. jan 2016, 13:43

ShuruQ skrev:Jeg er muligvis mindre begavet, men en trappe under nogle gulvtæpper?

Jeg havde samme tanke :lol:

Men tror der menes en trappe op til feks 1.salen, hvor der har været lagt gulvtæpper på i en evighed. :)
4
....

Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 233
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 3614

Indlægaf Mi55y » 12. jan 2016, 13:43

ShuruQ skrev:Jeg er muligvis mindre begavet, men en trappe under nogle gulvtæpper?

Det tænkte jeg også i starten, men så gik det op for mig, at der nok er tale om en gulvtæppebelagt trappe, og da de så hev tæpperne af, er der fremkommet træ, som de gerne vil have shinet op.
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jan 2016, 13:51

icelady skrev: Tag

Mi55y skrev: Tag

Gud ja :lol:.

Jeg var sløv i betrækket og havde stadig ikke regnet den ud men glad for jeg ikke var ene om at blive forvirret :-D.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1099
Likede indlæg: 15920

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 13:52

Jeg vil nu holde mig til Smiling Goats fortolkning.
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2016, 14:54

Dirtylittledevil skrev:Jeg vil nu holde mig til Smiling Goats fortolkning.

Det kunne jo være en slags lem i gulvet, som ved åbning, folder en trappe ud.. Ned til en kælder selvfølgelig. Med en gammel porcelænsdukke. Der er besat. Af dæmoner..

Ja? :D
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1099
Likede indlæg: 15920

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jan 2016, 14:58

Smiling_Goat skrev:
Det kunne jo være en slags lem i gulvet, som ved åbning, folder en trappe ud.. Ned til en kælder selvfølgelig. Med en gammel porcelænsdukke. Der er besat. Af dæmoner..

Da jeg selv bor i et lignende hus, vil jeg sige det er realistisk. Meget realistisk. Da jeg i sin tid flyttede ind, kom huset sandelig også med sådan en kælder (dog ikke skjult) pakket med hyldevis af meget sære støvede patentflasker og bøtter uden etiketter på, og selvfølgelig random placerede dukker som det sig hør og bør i gamle klamme kældre.
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2016, 15:03

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:

Da jeg selv bor i et lignende hus, vil jeg sige det er realistisk. Meget realistisk. Da jeg i sin tid flyttede ind, kom huset sandelig også med sådan en kælder (dog ikke skjult) pakket med hyldevis af meget sære støvede patentflasker og bøtter uden etiketter på, og selvfølgelig random placerede dukker som det sig hør og bør i gamle klamme kældre.

:banan:

Jeg har også planer om, hvis jeg får mulighed for det, at gemme voodoo-artefakter eller sådan noget et ufremkommeligt sted i huset, så en fremtidig beboer kun finder det ved ren tilfældighed.. Så kan han stå der og tænke :shock:

Jeg ved godt, det ikke er sikkert, det nogensinde bliver fundet, men bare muligheden for at det gør, vil give mig en livstid af glæde.
4
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jan 2016, 16:04

:rulle: .

Jeg er en kold skid uden hjerte for gud vil jeg ikke nikke nej.

I øvrigt så undrer det mig man aldrig på dele disse her og det skal være den kopierede tekst :gruble:.
Børn med særlige behov, de er hverken sjældne eller fremmede.

De vil bare have, hvad vi alle andre ønsker, nemlig at komme ind og være en del af fællesskabet!
Er der nogen der er villige til at kopiere og indsætte denne?
Jeg tror, vi får se, hvem der har et stort nok hjerte. <3 Jeg tror mine venner vil kopiere og indsætte!!!! Men vær venlig ikke at dele.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 12. jan 2016, 16:07

ShuruQ skrev::rulle: .

Jeg er en kold skid uden hjerte for gud vil jeg ikke nikke nej.

I øvrigt så undrer det mig man aldrig på dele disse her og det skal være den kopierede tekst :gruble:.
Børn med særlige behov, de er hverken sjældne eller fremmede.

De vil bare have, hvad vi alle andre ønsker, nemlig at komme ind og være en del af fællesskabet!
Er der nogen der er villige til at kopiere og indsætte denne?
Jeg tror, vi får se, hvem der har et stort nok hjerte. <3 Jeg tror mine venner vil kopiere og indsætte!!!! Men vær venlig ikke at dele.

Hvorfor må man ikke dele? Hvad er forskellen på at dele og så kopiere? HVis man vil ud med et budskab, så burde det da være underordnet, hvordan det kommer ud.

*ice....forvirret*
4
....

Tilbage til "Generelt"