Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5900

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dikus » 12. jan 2016, 22:22

Kopiér og indsæt dette til din status, hvis du hele tiden bliver bedt om at kopiere og indsætte ting til din status af venner, der kopierer og indsætter ting. Mange mennesker vil ikke kopiere og indsætte denne, men mine virkelige sarkastiske venner vil kopiere og indsætte det, fordi de er sarkastiske af natur. Hvis du ikke ønsker at kopiere og indsætte det, betyder det, at du hader bacon. Og hvis du hader bacon, vil terroristerne vinde. Og en enhjørning dør. Muligvis killinger også. Og nogle gange geder....
13
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. jan 2016, 22:26

Dikus skrev:Kopiér og indsæt dette til din status, hvis du hele tiden bliver bedt om at kopiere og indsætte ting til din status af venner, der kopierer og indsætter ting. Mange mennesker vil ikke kopiere og indsætte denne, men mine virkelige sarkastiske venner vil kopiere og indsætte det, fordi de er sarkastiske af natur. Hvis du ikke ønsker at kopiere og indsætte det, betyder det, at du hader bacon. Og hvis du hader bacon, vil terroristerne vinde. Og en enhjørning dør. Muligvis killinger også. Og nogle gange geder....

Minder mig om børnenes far.

Dengang var det kæde smser med alt muligt bræk. Han hadede dem og fyrede altid en voldsomt sarkastisk sms tilbage med bla bla bla og send til 717 kontakter inden 2 sek for ellers :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 12. jan 2016, 22:30

Helt sikkert...eller..... :rulle:
FB_IMG_1452637764103.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. jan 2016, 22:41

Miss_no_More skrev:Helt sikkert...eller..... :rulle:
FB_IMG_1452637764103.jpg

Det er sådan ca. det dummeste jeg har hørt :rulle:.

Enhver "rigtig" mand/kvinde får styr på sin usunde jalousi før det ødelægger forholdet.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5899

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2016, 22:45

His woman? A boy will make excuses? For hvad? Hvorfor truer en kvinde mandens og kvindens forhold? Hvordan vil han skære hende af? Er det fordi drengen vil finde på undskyldninger for at knalde truslen?

Nej, seriøst, hvordan vil han "skære hende af"? Hvad er hun på?

Jeg er tydeligvis for dum til at være på Facebook..
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10282

Indlægaf icelady » 12. jan 2016, 23:16

Smiling_Goat skrev:His woman? A boy will make excuses? For hvad? Hvorfor truer en kvinde mandens og kvindens forhold? Hvordan vil han skære hende af? Er det fordi drengen vil finde på undskyldninger for at knalde truslen?

Det er fordi den anden kvinde sidder på en gren og nu skal manden skære grenen af træet så hans kvinde slipper for den anden kvinde. :D

Der er simpelthen nogle opslag, hvor man bare tænker "Nej. Log nu af. Gerne i lang tid."
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2016, 23:20

icelady skrev:
Smiling_Goat skrev:His woman? A boy will make excuses? For hvad? Hvorfor truer en kvinde mandens og kvindens forhold? Hvordan vil han skære hende af? Er det fordi drengen vil finde på undskyldninger for at knalde truslen?

Det er fordi den anden kvinde sidder på en gren og nu skal manden skære grenen af træet så hans kvinde slipper for den anden kvinde. :D

Der er simpelthen nogle opslag, hvor man bare tænker "Nej. Log nu af. Gerne i lang tid."

Nåååååååååh..

Nej, det havde jeg aldrig gættet
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 14. jan 2016, 07:22

En af de stærkeste statusser længe, synes jeg.

Iforbindelse med en anden tråd, vil jeg som hjemløs, gerne "sige" noget :)

Jeg er hjemløs. Jeg bor på forsorgshjem med 17 andre hjemløse. Jeg ville også være hjemløs, hvis IS ikke fandtes. Jeg ville være hjemløs, selvom der ikke var kommet en eneste syrer til landet.

Flygtninge og hjemløse er sandsynligvis landets to svageste grupper af borgere. Alligevel får den ene gruppe skylden for den andens problemer. Selvom de to grupper så absolut intet har til fælles udover svaghed.

I 2006 - året hvor alting gik SÅ godt herhjemme og ingen kendte ordet "finanskrise", derimod var der mangel på arbejdskraft og arbejdsgiverne lokkede med julefrokoster i Barcelona, massører på jobbet, frokost af kendte kokke osv - i 2006 var antallet af dødsfald blandt socialt udsatte (hjemløse) helt det samme som nu.

Pr. 10.000 indbyggere var dødstallet for "almindelige" borgere i alderen 16-54 år 122. For socialt udsatte var tallet 1666.

Hvorfor blev der så ikke gjort mere, mens økonomien var på sit højeste? Af præcist samme grund som nu. Socialt udsatte er ikke rentable. Vi tilfører intet til fællesskabet. Faktisk lige omvendt. Det er os som får den kontanthjælp, der konsekvent skal skæres ned. Det er os, som får de få førtidspensioner tildelt. Det er os, som bruger millioner af statens penge når vi for 10. gang bliver indlagt osv.

I forbindelse med finanskrisen skulle der jo skæres ned igen. Valget faldt som altid på dem uden stemme i samfundet. De socialt udsatte. Denne gang valgte man at nedlægge bostederne og i stedet "gøre en indsats i borgerens eget hjem". Helt uden skelen til at rigtig mange socialt udsatte simpelthen ikke kan magte "eget hjem".

Indsatsen? Én times bostøtte om ugen. Derfor er antallet af hjemløse eksploderet. Ikke fordi eksempelvis Randers kommune skal modtage i alt 196 flygtninge.

Tak for jeres tid :)

Af Susie Kamper
19
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 446

Indlægaf Aspargsen » 14. jan 2016, 11:36

Dikus skrev:Kopiér og indsæt dette til din status, hvis du hele tiden bliver bedt om at kopiere og indsætte ting til din status af venner, der kopierer og indsætter ting. Mange mennesker vil ikke kopiere og indsætte denne, men mine virkelige sarkastiske venner vil kopiere og indsætte det, fordi de er sarkastiske af natur. Hvis du ikke ønsker at kopiere og indsætte det, betyder det, at du hader bacon. Og hvis du hader bacon, vil terroristerne vinde. Og en enhjørning dør. Muligvis killinger også. Og nogle gange geder....

:panik: Krise :panik:

Vi må reddde de Bacon spisende Enhjørninge
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 987

Indlægaf Anne Droid » 14. jan 2016, 15:50

Aspargsen skrev:

:panik: Krise :panik:

Vi må reddde de Bacon spisende Enhjørninge

Fandme nej. Ingen skal spise min bacon.
2
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10282

Indlægaf icelady » 14. jan 2016, 20:09

"Not that anyone cares what I say, but the restaurant is at the *other* end of the Universe."

Alan Rickman var en af mine absolut favorit skuespillere og nok en af de eneste der kunne slippe afsted med at lægge stemme til så ikonisk en figur som Marvin the Paranoid Android fra Hitchhiker's Guide To The Galaxy. Jeg synes lige at kræft skal tage en f**king slapper og lade være med at slå flere ihjel nu.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1712

Indlægaf Guilded_Lily » 14. jan 2016, 21:14

ShuruQ skrev:En af de stærkeste statusser længe, synes jeg.

Af Susie Kamper

Det var da hende, der "arrangerede" en fælles tur til Korsbæk på Bakken i Matador-gruppen, fik en masse penge og forsvandt fra jordens overflade - med pengene. Det blev der en politisag ud af.
Så det er måske her, forklaringen ligger :gruble:
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 14. jan 2016, 21:16

Guilded_Lily skrev:

Af Susie Kamper

Det var da hende, der "arrangerede" en fælles tur til Korsbæk på Bakken i Matador-gruppen, fik en masse penge og forsvandt fra jordens overflade - med pengene. Det blev der en politisag ud af.

Det siger mig intet :genert:

Men uanset hvem, hvad, hvor så synes jeg den status er meget rammende.
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 14. jan 2016, 22:35

To fra min familie er gået fuldstændig i selvsving over Alan Rickmans død. De har, seriøst, postet billeder og citater hele dagen.. Ord som: "Jeg græder lidt lige nu" er også blevet skrevet..

Man håber lidt, at de aldrig oplever en rigtig krise..
5
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 14. jan 2016, 23:10

Guilded_Lily skrev:

Af Susie Kamper

Ja, det var :rulle:
0
Alt det smukkeste gør ondt.

Tilbage til "Generelt"